Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miltä miehestä tuntuu olla bottom?

Vierailija
04.08.2026 |

Mikä on parasta rimming, sormeilu vai itse se muna siellä? Saa myös kertoa, jos se tuntui epämukavalta. Uteliaana naisena kyselen tätä, koska meiltä puuttuu se luumu.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisään, että yksikään miespuolisista kumppaneista ei ole halunnut, että sinne kosketaan millään tavalla. 

Vierailija
2/24 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulen, et niistä tuntuu hieman samalta kuin naisesta joka saa munaa pilluunsa, eli hyvältä. Mä oon mies, mutta en gay.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanalta

Vierailija
4/24 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä miehiltä kysele, kysy homoilta.

Vierailija
5/24 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu kullista, pieni ei tunnu miltään, iso ja suonikas tuntuu ihanalta.

Vierailija
6/24 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei harmainta aavistusta.

Vierailija
7/24 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisena varmaan kysyjä ymmärtää, että kaikki; rimming, sormetus ja muna voivat tuntua hyvältä, aivan kun nuoleminen, sormetus ja muna naisesta.

Vierailija
8/24 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisena varmaan kysyjä ymmärtää, että kaikki; rimming, sormetus ja muna voivat tuntua hyvältä, aivan kun nuoleminen, sormetus ja muna naisesta.

Minä en naisena tykkää nuolemisesta, älä yleistä. Enkä tykkää siitä että vertaat naisen vaginaa ja miehen anaalia keskenään. 

Vierailija
9/24 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Urekologilla olen käynyt ja se riitti

Vierailija
10/24 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Urekologilla olen käynyt ja se riitti

Niin, eihän ammatti panotaitoihin liity.  Minä olen käynyt rekkamiehellä.

Vierailija
11/24 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Homoushan on miehekkyyden huipentuma. Se on miehekästä menoa ja touhua. Siinä on jotkut pillut ja tissit vain tiellä. Lapsia vartenhan ne on eikä todellista nautintoa.

Vierailija
12/24 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en naisena tykkää nuolemisesta, älä yleistä. Enkä tykkää siitä että vertaat naisen vaginaa ja miehen anaalia keskenään. 

Se on totta, herkullista anusta ei koskaan pitäisi verrata tylsään synnytyskanavaan. Pahoittelut.

Vierailija
13/24 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole munasta kokemusta, mutta strap onilla orgmasmi on ainoa keino saada silmissä sumenemaan ja jalat veteliksi pitkäksi aikaa. Kielellä minä voihkin.

M29

Vierailija
14/24 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Homoushan on miehekkyyden huipentuma. Se on miehekästä menoa ja touhua. Siinä on jotkut pillut ja tissit vain tiellä. Lapsia vartenhan ne on eikä todellista nautintoa.

Hermostuneesti kikattava homo on meikit poskilla tosi miehekäs näky.

Vierailija
15/24 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulen, et niistä tuntuu hieman samalta kuin naisesta joka saa munaa pilluunsa, eli niinkuin paskalla istuis. Mä oon mies, mutta en gay.

Vierailija
16/24 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielettömän hyvältä tuntuu, ensin toki pitää saada ”sulkia” rentoutumaan, muuten tunne on alkuun ikävä. Hommaan makuun kun pääsee, niin mitään parempaa mies ei voi kokea. 

Vierailija
17/24 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on totta, herkullista anusta ei koskaan pitäisi verrata tylsään synnytyskanavaan. Pahoittelut.

Mikään haiseva ja paskainen ryppyreikä ei todellakaan korvaa ihanaa vaginaa, pahoittelut itsellesi.

Vierailija
18/24 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielettömän hyvältä tuntuu, ensin toki pitää saada ”sulkia” rentoutumaan, muuten tunne on alkuun ikävä. Hommaan makuun kun pääsee, niin mitään parempaa mies ei voi kokea. 

Naisilta tulee paskaa pillusta?

Vierailija
19/24 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisilta tulee paskaa pillusta?

Ei kai, vain kokkareista valkovuotoa, sekalaista bakteerimassaa/-limaa, verta ja kuollutta kohdun limakalvoa. Ja pieniä ihmisiä tietty joskus myös, oheisryönineen ja istukoineen.

Monenmoista möhnää.

Vierailija
20/24 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Herkullinen anus? voi jeesus, haiseva paskarööri, tooosi herkullinen. Hinthit on kyllä outoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yhdeksän