Latvialainen naiskaverini haukkui suomalaisia miehiä
On opiskellut muutaman kuukauden täällä ja sanoi, että ei ole koskaan missään tavannut yhtä huonotapaisia ja haisevia miehiä kuin Suomessa, kaiken lisäksi vielä pihejä. Lisäksi itsekkäitä eikä perheestä pidetä huolta, oma napa ja kaverit elämän tärkein asia, vaimo on vain orja. En vois olla enempää samaa mieltä.
Kommentit (117)
[quote author="Vierailija" time="04.04.2014 klo 23:57"]
Meidän kaveriporukassa 23-30v järjestetään useinkin illanistujaisia ja sinne tulee sitten sinkkujen lisäksi perheellisiä miehiä mutta ei koskaan perheelliset naiset pääse, he kun joutuvat vahtimaan lapsiaan.
ap
[/quote] Sulla on sitten kiva kaveriporukka; huonotapaisia ja haisevia miehiä, jotka pitävät vaimoja orjana....öööö....miksi olisit tuollaisten kaveri?
Niin eli ap:n kaveriporukan miehistä kyse. Ok.
Latvialainen naiskaverini haukkui kaveriporukkani miehiä
Korjasin otsikon.
[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 00:03"]
[quote author="Vierailija" time="04.04.2014 klo 23:57"]
Meidän kaveriporukassa 23-30v järjestetään useinkin illanistujaisia ja sinne tulee sitten sinkkujen lisäksi perheellisiä miehiä mutta ei koskaan perheelliset naiset pääse, he kun joutuvat vahtimaan lapsiaan.
ap
[/quote] Sulla on sitten kiva kaveriporukka; huonotapaisia ja haisevia miehiä, jotka pitävät vaimoja orjana....öööö....miksi olisit tuollaisten kaveri?
[/quote]
En minä olekaan kaikkien ystävä vaan menen illanistujaisiin tapaamaan omia ystäviäni joilla on mukana taas heidän ystäviään jne.. Ja minulle he ovat ihan normaaleja miehiä, eipä sitä paremmastakaan ole tiennyt kun on koko ikänsä täällä perälässä asunut, olen ajatellut että kaikkialla miehet on samanlaisia. Mutta täytynee lähteä vaikka vastavierailulle sinne Latviaan tutustumaan paikallisiin miehiin :)
ap
Ulkomailla useamman vuoden asuneena vahvistan kyllä ap:n ystävän väittämän. Täällä kun ollaan esim. tuttava perheen kanssa ulkona syömässä niin perheen miehet kyllä melkein kisaavat siitä, kuka saa maksaa koko laskun. Eikä puhettakaan että jos menen mies tutun kanssa kahville, että itse maksaisin. Ja ihan ilman taka-ajatuksia. Olen naimisissa ja lapsiakin useampi.
[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 00:09"]
Korjasin otsikon.
[/quote]
Ap sanoi latvialaiskaverinsa käyneen treffeillä suomalaismiesten kanssa, ei kai missään sanottu, että ne kuuluvat siihen kaveriporukkaan? Ja ei kyllä laivallakaan suomalaismiehistä kyllä mitään hyvää kuvaa saa.
Mun yks virolaiskaveri on sanonu iha samaa. Vaikka virolaisia asuu täällä Helsingin seudullaki aika paljo niin harvat on halunnu yksiin suomalaismiehen kans just noiden syiden takia, et jos saadaan vaan niin otetaan venäläinen tai vaikka virolainen. Suomalainen mies on heille liian pihi, ei anna shoppailurahaa ym ja muutenki ovat liian tuppisuita eikä anna tarpeeks hellyyttä, ja eivät tykkää jos vaimon sukulaiset käy usein kylässä. Baltialaisille tollainen kyläilykulttuuri on tosi tärkeää. Suomalaiset on liian erakkoja. Esim venäläiset paljo vieraanvaraisempia ja seurassa viihtyviä.
[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 00:14"]
Korjasin otsikon.
[/quote]
Ap sanoi latvialaiskaverinsa käyneen treffeillä suomalaismiesten kanssa, ei kai missään sanottu, että ne kuuluvat siihen kaveriporukkaan? Ja ei kyllä laivallakaan suomalaismiehistä kyllä mitään hyvää kuvaa saa.
[/quote]
Joo, kahdessa kuukaudessa on ehditty treffailla niin monta miestä ja niin pitkään, että voi tehdä yleistyksiä suomalaisten miesten perhe-elämästä. Viikon paskin trollihan tämä on. Tai ainakin toivon niin, koska en halua uskoa, että kukaan, jonka älykkyysosamäärä ylittää kengännumeron, tekisi näin idioottimaisia yleistyksiä.
[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 00:12"]
Ulkomailla useamman vuoden asuneena vahvistan kyllä ap:n ystävän väittämän. Täällä kun ollaan esim. tuttava perheen kanssa ulkona syömässä niin perheen miehet kyllä melkein kisaavat siitä, kuka saa maksaa koko laskun. Eikä puhettakaan että jos menen mies tutun kanssa kahville, että itse maksaisin. Ja ihan ilman taka-ajatuksia. Olen naimisissa ja lapsiakin useampi.
[/quote]
Taas tämä perinteinen "ulkomailla sitä ja tätä" väittämä. Sano nyt edes se maa, jossa asut. Niitä ulkomaita kun sattuu olemaan aika monta ja useassa ollaan vähintään yhtä pihejä kuin Suomessa. Kokemusta on.
Kyllä Suomessa on todella paljon ihan järkyttävän junttia porukkaa... joten sinänsä ihan hyvä huomio naiselta. Noinhan se on monissa perheissä. Junttimiehiä kyllä riittää kotosuomessa joka sormelle.
[/quote]
Olisiko niin, ettei ne naisetkaan siellä ole sitten mitään änkyräfeministejä kuten Suomessa?
[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 00:14"]
Korjasin otsikon.
[/quote]
[/quote]
No ilmeisesti se vakka kantensa löytää tämänkin latvialaisnaikkosen tapauksessa.
Trollihan tämä on.
Mutta siihen väitteeseen, että "suomalaismiehet ei maksa sitä, eikä tätä, eikä anna shoppailurahaa" on yksi syy. Meidän suomalaisten helevetin huono ostovoima. Verotus ja alhainen palkkataso nähkääs...
Venäläisethän on tunnetusti sellaisia, että kun rahaa on, niin se pannaan saman tien haisemaan. Ei huolta huomisesta, vaikka rahalle voi tulla myöhemmin tarvetta. Jokainen voi käydä itänaapurista katsomassa, kuinka siellä on asiat hoidettu. Suomalainen haiseva ja pihi mies on ollut kuitenkin viisaampi ja elänyt varman päälle.
Tää on kyllä jännä juttu kun kaikenmaailman perserei'istä tullaan haukkumaan suomalalaisia, jotka on rakentaneet tämän maan käytännössä tyhjästä yhdeksi maailman rikkaimmista.
Mikään muu kansa ei liene pystynyt samaan yhtä nopeasti. Vaikka muualla on niin paljon parempia ihmisiä :D
Siis minkä ikäisten parissa liikutte? Itse olen 37-vuotias ja kaveripiiri miehineen 35-45 -vuotiaita. Ei täällä kukaan eh käy "poikien" kanssa baarissa tai kittaamassa kaljaa kuin ehkä kerran vuodessa höntsyjalkapallon saunaillassa. Tuo ap: n kuvaama touhu on sellaista touhua, jota muistan 18-vuotiaana, kun poikakaverit meni juomaan ja sitten olivat kauhean ahdistuneita siitä 17-vuotiaasta tyttökaverista, joka rutisi mustasukkaisena taustalla ja polleillakseen haukuttiin sitä tyttöä kavereille.
Ei tosiaan kuulosta tavallisten aikuisten touhulta. Yksi kaveri puumaili hetken ja se "poika" (21v.) oli vähän tohon suuntaan. Kaveri ei välittänyt vaan naureskeli. Kyse oli lähinnä seksisuhteesta.
Miksi naisen pitäisi ottaa rahaa mieheltä. Tuo kuuluu siihen aikakauteen kun naisella ei ollut omia rahoja tai edes äänioikeutta. Saati edes oikeutta omaan nimeen.
Joo, ongelmahan tässä on se, että suomalaismiehet haluavat kaiken- vaimon joka huolehtii kauneudestaan, siivoaa kuitenkin kämpän, pyykkää pyykit ja valmis ruoka odottaa kotiin palaavaa miestä- mutta tämän lisäksi naisen pitää tienata omat rahansa, eli tehdä tuplahommat, mihin moni nainen ei suostu. Miehet hei, teidän pitää tajuta että jostain pitää tinkiä, ja näille itäneitosille pitää tarjota jotain vastineeksi heidän ajastaan, eivät he rupea tekemään hyväntekeväisyyttä rakkaudesta niinkuin suomalaiset sisarensa. Kukkaro vaan auki!!
Minä olin kanssa aina tämän suomalaisen tasa-arvopropagandan uhri ja kuvittelin, että naisella on hyvät oltavat Suomessa- silti seurasin lapsuuden ja nuoruuden koko kylämme kulttuuria missä äijä rapsuttelee pallejaan sohvalla ja vaimo hoitaa kodin lisäksi lapset ja käy kokopäiväduunissa lisäksi, semmosia laiskoja passattavia vätyksiä. Sitten rakastuin virolaiseen mieheen ja en sano että kaikki on sellaisia kuin omani, mutta tää on ihan timantti verrattuna niihin kotikylän kasvatteihin, antaa mulle rahaa pitää itsestäni huolta kun kotiäiti olen, halaa pussaa suukottaa ja tiskaakin, siivoaa ym. ja järjestää romanttisia yllätyksiä. Eipä tällaisen miehen kanssa tekisi mieli edes olla mikään Justiina, kun pidetään kuin kukkaa kämmenellä <3
[/quote]
Suomessa koko laskun loppusummaksi tulee tässä tilanteessa noin 500-600 euroa. Ei oikein ole meikäläisellä varaa lähteä kisailemaan koko potin maksamisesta. :(
[quote author="Vierailija" time="04.04.2014 klo 23:54"]
Taitaa enemmän kertoa ap:sta ja hänen kaveripiiristään tämäkin aloitus. Wt-porukkaa. Lisäksi baltialaisnaisilla nyt sattuu olemaan Suomessa horon maine, lähes täysin ansaitusti.
[/quote]
Älä tällaisten ääliöiden perusteella yleistä koko porukkaa. Enemmistö siellä on ihan kunnon väkeä ja mukavaa porukkaa. Nämä Saagimit ja muut avaajan ja kaveriensa kaltaiset "venäläistyneet" eivät sitten niinkään.