Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naisen matkustelu on miehille iso turn off deittipalstoilla?

Vierailija
10.01.2024 |

Ja miksi siitä pitää valittaa. Painaa vaan ruksia näiden kohdalla.

Kommentit (78)

Vierailija
1/78 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska matkustajanaisia kiinnostaa vain matkustelu ja miehen rooli siinä elämässä on lähinnä kustannuksiin osallistuminen. Mies romanttisena olentona kaipaa jotain muuta.

Vierailija
2/78 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen matkustelu olis iso plussa. Varsinkin jos yhdessä vois matkustaa ja nähdä maailmaa. Itse tykkään matkustella paljon . 

M37

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/78 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin jatkuvat reissut- Gambia ja Dubai.

Vierailija
4/78 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään ole koskaan pitänyt matkustamista ongelmana, päinvastoin. Olen itse päässyt näkemään maailmaa melko laajasti, ja toivoisin kumppanilta samaa. Yhdessä sitten voitaisiin matkustella lisää.
Monessa asiassa olen suht konservatiivinen, en ehkä ideaalikumppani ihan moderneimmalle naiselle, mutta matkustelun osalta en tajua tätä vastustusta lainkaan.

5/78 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska hukutte massaan. 

Viini, matkustelu, sali blaablaa. Ehkä peppu/ salikuva ja pari selfiee mis näkyy uudet ripset ja tatskat, sit se pakollinen viinittely tai rantakuva kreikasta tms. 

Näitä on 2/3 25-35 vuotiaista.

Sit ne matkakuvat on vielä yleensä kaikilla samanlaisia.

Moni arvostaa jotain muuta ku samaa päivästä toiseen.

Profiilista voi myös nähdä ettei oo luvassa kovin älyllistä tai muutoin mielekästä (vastavuoroista) keskustelua. 

Vierailija
6/78 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on pelkkiä matkustelukuvia profiilissa, koska haluan miehen kenen kanssa lähteä kunnolla reissuun. Matchejä tulee kyllä runsaasti matkaavilta miehiltä. Joku yksittäinen tyyppi kuitenkin alkoi kitistä, olenko muka oikeasti koko ajan reissussa. Loput sitten kitisevät siitä, eikö lyhyt reissu lentäen ole kätevämpi. Etätyö mahdollistaa paljon ja matkustan hitaasti maateitse itsekseni. 

Vain pari samanhenkistä etätyötä tekevää pitkän linjan reissuruunaa on tullut matkaseuraksi ja se on ollut upeeta. Nykyään ollan ystäviä.

Antaa ulisijoiden ulista :)

Vierailija
7/78 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jankuttaja taas täällä valittamassa. Jankuti Jankuti

Vierailija
8/78 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on niiden köyhien ja laiskojen miesten valitusta.

Vierailija
9/78 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voittehan itsekin matkustaa Dubaihin. Kyllä joku paikallinen sheikki miehenkin kelpuuttaa. 

Vierailija
10/78 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska matkustajanaisia kiinnostaa vain matkustelu ja miehen rooli siinä elämässä on lähinnä kustannuksiin osallistuminen. Mies romanttisena olentona kaipaa jotain muuta.

Mitä vitt? Sinkku nainen maksaa itse kaikki kulut. 

Vierailija
11/78 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googlaa "dubai portapotty". 

Vierailija
12/78 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä kun ei käy noissa maissa.

Vierailija
13/78 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan ollut millään deittipalstalla tai sovelluksissa.

Tykkään itse miehenä matkustelusta ja haluan naisen, joka myös tykkäisi siitä, mutta luulen, että syitä sille, miksi jotkut miehet eivät tykkää naisista, jotka matkustelevat paljon, ovat nämä: 

1. He itse eivät tykkää siitä. 

2. Matkustelevat ovat usein paljon poissa kotoa.

3. Ennakkoluulot. Nuorten (naisten?) matkustelun syitä ovat useimmiten biletys sekä juominen.

4. Naiset, jotka matkustelevat paljon, nähdään ns. kalliina kumppaneina, joita on vaikeampi miellyttää.

olisikohan jotain tällaista?

Vierailija
14/78 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkustelu (ja sitäkautta muka maailmankatsomuksen avartaminen) on vain matkatoimistojen ja lentoyhtiöiden rakentama illuusio, johon typerykset lankeavat. Jos haluat ymmärtää ja avartaa maailmaasi, niin silloin on muutettava sinne mistä sitä oppia haluaa.

Vierailija
15/78 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkustelusta on tullut monen silmissä kliseinen harrastus, joka antaa vaikutelman persoonattomasta, massan mukana kulkevasta naisesta. Vaikka monet naiset uskovat tietävänsä millaisista naisista miehet pitävät, niin monesti ne kuvitellut ominaisuudet ovatkin lähinnä turn-offeja monille miehille. Esim. naiset usein kuvittelevat että heidän pitäisi olla meikattu kuin Kim Kardashian, mutta todellisuudessa vähempi on usein parempi miesten silmissä.

Persoonallisuus on useiden miesten mieleen paljon enemmän kuin se stereotyyppinen trophy-wife olemus, johon monet nuoret ja osa vähän vanhemmistakin naisista pyrkivät.

Vierailija
16/78 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies ei itse harrasta matkustelua, hän voi pitää naista

- sitoutumiskyvyttömänä

- pinnallisena

- tuhlaavana

- itsekkäänä

Matkakuvat ovat tosiaan useimmille miehille turn off. Vähän samalla tavalla olisi, jos mies laittaisi itse Tinderiin kuvia Pattayan baareista.

Vierailija
17/78 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Googlaa "dubai portapotty". 

Joku incel oikein googlannut :D jokainen ei voi olla rikas Dubain sheikki, mutta ehkä oman elämänsä sheikki. 

Vierailija
18/78 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska sellaisilla naisila ei ole aikaa parisuhteellem ne on aina mennossa johonkin, ei yhteistä aikaa.

Vierailija
19/78 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä nähdään naiset bölörffeinä joille on pakko matkailla vaikka rahaa ei olisi.. 

Vierailija
20/78 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemukset ulkomailla on Suomi-miehillä ja -naisilla niin erilaiset. Toiset otetaan innolla vastaan ja kaikki ovet on auki...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän seitsemän