Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies sanoi seksin jälkeen, että...

Vierailija
04.04.2014 |

Ollaan tapailtu miehen kanssa joitakin kuukausia ja menin tosiaan käymään hänen luonaan. Mukanani toin ruokatarvikkeet, joista voitiin sitten kokkailla. Ilta meni ihan mukavasti ja päädyttiin harrastamaan seksiä. Kun hommat oli ohi, mies sanoi, että kanssani ei ole mukava panna, koska olen niin muodoton. Tarkoitti ilmeisesti pieniä a-kupin rintojani. Muutenkin olen hoikka ja siro. Siinä sitten olin hiljaa enkä näyttänyt huonoa oloani, mutta näin jälkeenpäin ajateltuna tuo on kyllä yksi ikävimpiä asioita, joita olen koskaan kuullut, ja vielä ihmiseltä, josta välitän paljon ja olen todella yrittänyt olla ''hyvä''. Mitä olisitte ajatelleet/miten reagoineet?

Kommentit (108)

Vierailija
101/108 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap olis voinut kysyä, ettämmiksi sitten panit, jos ei ollut kivaa. Ja etteipä toiste tarvitse. Ja sitten häipyä lopullisesti.

Vierailija
102/108 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on provo, AP tuli vain palstalle haukkumaan siroja naisia. Mun mieheni on aina kehunut pieniä rintojani ja hoikkaa varttani, eikä ikimaailmassa haluaisi panna yhtään isomman/muodokkaamman kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/108 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

*vietät aikaa

87

Vierailija
104/108 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panihan se kuitenkin, eli kyllä sinä kiihotit häntä.

Kyse ei ole sinun muodoistasi, vaan hänen tavastaan ottaa sinusta yliote ja lytätä itsetuntoasi. Silloin hänen on helpompi vetää naruista. Tuskin mollaamisesi tuohon loppuu.

Juokse nainen, juokse!

Vierailija
105/108 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 09:23"]

[quote author="Vierailija" time="04.04.2014 klo 20:29"]

Mitäpä sitä totuutta vääristelemään.

-Mies 28v-

[/quote] Feikki.

-Mies 28v-

[/quote] Minun tunteitani haavoittaa se, että minua väitetään feikiksi. Mene pois, kiusaaja!

-Mies 28v-

Vierailija
106/108 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies erehtyi suhteen alkukuukausina kommentoimaan alapääni hajua, ei siten, ettei seksi sen vuoksi ole mukavaa (ja sitä oli monesti ollut ennen kommenttia), mutta kuitenkin. Suutuin niin paljon, että lähestulkoon jätin miehen ja olisinkin jättänyt, ellei tosissaan olisi yrittänyt lepytellä tilanteen jälkeen. Sittemmin olen tajunnut, että mies on oikeassa hajun suhteen ja ollut tarkempi hygieniassa ja suosin posliinia, niin eipä haju haittaa.

Vierailija
107/108 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monista ap:n sanakäänteistä mm. "olen yrittänyt olla hyvä" koostuu kuva tilanteesta, jossa ap on epätoivoinen ja rakastunut kun taas ei-rakastunut juntti-/psykopaatti- mies tunnistaa tilanteen ja sanoo mitä vaan, koska voi. Ap elättelee toivoa, mutta jos mies vielä viheltää hänet paikalle, tiedossa on lisää samaa kohtelua ap:lle. Ja ap yrittää miellyttää, palvella jne. sokeasti.

Vierailija
108/108 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 12:49"]

Miehet nyt vaan sattuu yleisesti tykkäämään kurvikkaista naisista.

[/quote]

Mutta miksi tämä mies sitten meni sänkyyn ko. naisen kanssa, kun jo etukäteen tiesi, ettei tällä ole isot rinnat? Vai oliko tarkoitus kiukutella, kun ei ollut

"saanut" mieleistään naista? Vaikea vain uskoa, että ketään isorintaisempaakaan tuollainen kiinnostaa; tälle varmaan sanoo, että "sua oli kiva panna, kun sulla on isot rinnat"... Kuulostaa tosi hyvältä rakastajalta, kun tärkeintä on miltä toinen osapuoli näyttää. Hyvä seksi ei ole sama asia kuin hyvä runkkaus. ;)