Mies sanoi seksin jälkeen, että...
Ollaan tapailtu miehen kanssa joitakin kuukausia ja menin tosiaan käymään hänen luonaan. Mukanani toin ruokatarvikkeet, joista voitiin sitten kokkailla. Ilta meni ihan mukavasti ja päädyttiin harrastamaan seksiä. Kun hommat oli ohi, mies sanoi, että kanssani ei ole mukava panna, koska olen niin muodoton. Tarkoitti ilmeisesti pieniä a-kupin rintojani. Muutenkin olen hoikka ja siro. Siinä sitten olin hiljaa enkä näyttänyt huonoa oloani, mutta näin jälkeenpäin ajateltuna tuo on kyllä yksi ikävimpiä asioita, joita olen koskaan kuullut, ja vielä ihmiseltä, josta välitän paljon ja olen todella yrittänyt olla ''hyvä''. Mitä olisitte ajatelleet/miten reagoineet?
Kommentit (108)
Pane sen kanssa vielä kerran ja letkauta lopuksi, että ei tästä taida mitään tulla.. En ole ennen noin pieni munaisen kans pannu ja jotenkin tuntuu, kuin jotain jäisi puuttumaan.
No huh huh, enpä ole ikinä tuollaista kommenttia saanut vaikka olen hoikka ja pienirintainen.. Kai se nyt herranen aika on osannut päätellä sinusta vaatteet päälläkin ettet ole mikään kurvipommi?! Ärsyttää puolestasi, miten voi noin tyhmiä miehiä olla olemassakaan. Harmi kun et tajunnut siinä tilanteessa sanoa miehelle jotain nasevaa tai ainakin kysyä, etteikö se idiootti tosiaan osannut päätellä muodoistasi mitään vaatteet päällä!? Ehkä se tiesi mieltymyksensä mutta epätoivoisena halusi kokeilla toimiiko seksi kanssasi. Ikävää.
[quote author="Vierailija" time="04.04.2014 klo 20:53"]
Pane sen kanssa vielä kerran ja letkauta lopuksi, että ei tästä taida mitään tulla.. En ole ennen noin pieni munaisen kans pannu ja jotenkin tuntuu, kuin jotain jäisi puuttumaan.
[/quote]
Toi pieni muna juttu on aivan turhaa jos sillä ei semmoista ole. Jos kaverilla iso ja "haukut" sitä pieneksi niin sehän vaan nauttii entistä enemmän, koska tietää naisen tekevän sen epätoivoisena kun ei muuta keksi... kunhan ap. kertoo kaverin kalun koon
[quote author="Vierailija" time="04.04.2014 klo 20:36"]
Kiitos vastauksista! Selventävät vähän omia ajatuksiani. Katsoo nyt, jos se vielä ottaa yhteyttä, luultavasti en lähde mihinnkään enää mukaan. Mitään hyvää tulevaisuutta tällä ei voi olla, jos en miellytä edes alussa. Ja mies on pian 30, että iän tuomaa ymmärrystä olisi luullut jo edes vähän löytyvän.
- ap
[/quote]
Hei, nainen. Unohda sana LUULTAVASTI. Sinä ET LÄHDE tuollaisen kanssa enää mihinkään, sen verran täytyy omanarvontuntoa löytyä. Kenenkään naisen en soisi olevan hissukka joka jää jalkoihin, alistuu, on mukana kun luulee ettei muuta saa. Jos tuo on kommentti ekalla kerralla, niin ei se siitä muutu, usko pois. Pahenee vaan. Joten, jätä koko mies, ajatuksistas ja elämästäs. Ansa
Sanon samaa kuin kaikki muutkin täysjärkiset: älä ole enää missään yhteydessä mieheen. Hänen seuransa ei tuo elämääsi mitään hyvää.
[quote author="Vierailija" time="04.04.2014 klo 21:06"]
Kiitos vastauksista! Selventävät vähän omia ajatuksiani. Katsoo nyt, jos se vielä ottaa yhteyttä, luultavasti en lähde mihinnkään enää mukaan. Mitään hyvää tulevaisuutta tällä ei voi olla, jos en miellytä edes alussa. Ja mies on pian 30, että iän tuomaa ymmärrystä olisi luullut jo edes vähän löytyvän.
- ap
[/quote]
Hei, nainen. Unohda sana LUULTAVASTI. Sinä ET LÄHDE tuollaisen kanssa enää mihinkään, sen verran täytyy omanarvontuntoa löytyä. Kenenkään naisen en soisi olevan hissukka joka jää jalkoihin, alistuu, on mukana kun luulee ettei muuta saa. Jos tuo on kommentti ekalla kerralla, niin ei se siitä muutu, usko pois. Pahenee vaan. Joten, jätä koko mies, ajatuksistas ja elämästäs. Ansa
[/quote]
...itset parempaa. Viesti karkasi kesken, sori.
Mää olisin sanunu et otetaan uusiksi niin katotan et kumman vehkeet on isommmat:-D
Mitään hyvää tulevaisuutta tällä ei voi olla, jos en miellytä edes alussa.
- ap
[/quote]
Mitä sä enää edes mietit miellytätkö itse miestä. Miellyttääkö se äijä sua tommosen jälkeen?
[quote author="Vierailija" time="04.04.2014 klo 20:58"][quote author="Vierailija" time="04.04.2014 klo 20:53"]
[/quote]
Toi pieni muna juttu on aivan turhaa jos sillä ei semmoista ole. Jos kaverilla iso ja "haukut" sitä pieneksi niin sehän vaan nauttii entistä enemmän, koska tietää naisen tekevän sen epätoivoisena kun ei muuta keksi... kunhan ap. kertoo kaverin kalun koon
[/quote]
"Pieni muna" on tosiaan tehoton puolustuskeino ja kuulostaa tekaistulta. Jos oikeasti haluaa loukata, tulee kaivaa jokin todellinen henkilökohtainen puute ulkonäöstä tai persoonasta...
No joo, sosiopatia sikseen... Tässä tilanteessa olisi kuitenkin järkevintä unohtaa koko äijä ja lyödä luuri korvaan tai olla vastaamatta viesteihin, jos yrittää ottaa yhteyttä. Nöyryytät vain itseäsi jos suostut vielä tapaamaan retaleen...
Aika törkeästi ja oudosti sanottu. Mulle ei todellakaan kelpaisi mies, joka kommentoi tuolla tavalla vartaloani. Ihan sama millainen se on, kaipa on normaalimpaa osoittaa vastaavassa tilanteessa ihailua ja jaella helliä sanoja kuin arvostella toisen vartaloa. Ihme hyypiö, jätä se ja tarkoitan sitä.
Et vastaa enää mihinkään yhteydenottoihin. Unohdat tyypin ja etsit paremman. Älä alennu haukkumaan, silloin et ole yhtään parempi kuin eksäsi.
Hyh tän ketjun otsikon vieressä luki vastattu/luettu-lukuna 51/666.creepy..
rovoti tovoti prorvoosta präivää
Eli tykkäsi että naisen tulee olla rintava, persevä ja reitevä.
Jätkä on joko täysi asperger tai sitten narsisti joka päätti hankkiutua susta eroon saatuaan.
Mä olisi hakenut ne loput sapuskat, kipannut ne sen syliin ja todennut että sulla on niin pieni kulli, että työnnä se jatkossa vaikka muhennokseen, koska pillua sä et enää saa!
[quote author="Vierailija" time="04.04.2014 klo 22:03"]
Mä olisi hakenut ne loput sapuskat, kipannut ne sen syliin ja todennut että sulla on niin pieni kulli, että työnnä se jatkossa vaikka muhennokseen, koska pillua sä et enää saa!
[/quote]
Henkisesti täysin kehittymättömän (luolaihmisen) toimintaa. Viisas poistuu hiljaa vasemmalle vaikka häntä olisikin loukattu.
[quote author="Vierailija" time="04.04.2014 klo 20:26"]Rehellinen ja suorasanainen mies.
[/quote]
Se, että laukoo pyytämättä suodattamattomia ajatuksiaan, ei ole rehellisyyttä, eikä suorasanaisuutta. Se on ainoastaan moukkamaista.
Oletteko ajatelleet Botoxia ja silikonia?
Ootpa todelliseen herrasmieheen törmännyt. Jo se, että puhuu seksistä kanssasi "panemisena" on aika ala-arvoinen ilmaisu ja tietysti tuo jatko vielä enemmän sitä. Täysi moukkahan tuo tyyppi on, ei mitään tapoja. Tuskin on koskaan saanut samaa naista toista kertaa sänkyyn, tuolla menolla ei tule saamaankaan. Dissaa koko mies, älä pidä enää mitään yhteyttä.
[quote author="Vierailija" time="04.04.2014 klo 20:45"]
[quote author="Vierailija" time="04.04.2014 klo 20:39"]
Mitättömän? Mitähän arvon mies (28) tuumaisi siitä kun unelmien prinsessa toteaa ettei sun kans oo kiva panna.
[/quote]
Ajattelisin, että miksi hän valehtelee tälläisellä hetkellä. Tiedän varsin hyvin, että minun kanssa on ihana rakastella.
T. mies
[/quote]
Niin, koska oot ollu itsesi kanssa. Totta kai, me tiedetään että sulla on kivaa.