Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies sanoi seksin jälkeen, että...

Vierailija
04.04.2014 |

Ollaan tapailtu miehen kanssa joitakin kuukausia ja menin tosiaan käymään hänen luonaan. Mukanani toin ruokatarvikkeet, joista voitiin sitten kokkailla. Ilta meni ihan mukavasti ja päädyttiin harrastamaan seksiä. Kun hommat oli ohi, mies sanoi, että kanssani ei ole mukava panna, koska olen niin muodoton. Tarkoitti ilmeisesti pieniä a-kupin rintojani. Muutenkin olen hoikka ja siro. Siinä sitten olin hiljaa enkä näyttänyt huonoa oloani, mutta näin jälkeenpäin ajateltuna tuo on kyllä yksi ikävimpiä asioita, joita olen koskaan kuullut, ja vielä ihmiseltä, josta välitän paljon ja olen todella yrittänyt olla ''hyvä''. Mitä olisitte ajatelleet/miten reagoineet?

Kommentit (108)

Vierailija
21/108 |
04.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.04.2014 klo 20:16"]

[quote author="Vierailija" time="04.04.2014 klo 20:13"]

Oisin sanonu, että ei sunkaan vehkeessä kehumista ollu. Ja lähteny menemään.

[/quote]

Tuo tulee yleisesti mieleen. En vaan viittinyt iskeä sillä lailla vyön alle. Sen sijaan menemään ois voinut lähteä ja säilyttää itsekunnioituksensa paremmin.

- ap

[/quote]

No mitäs se mies teki jos ei iskenyt vyön alle? Sehän suorastaan TILASI tuollaisen vastauksen mutta sä lampaana vaan nielit sen. Oi itkut sun kanssasi.

Toivottavasti et ainakaan enää ikinä aio nähdä tuota mulkvistia.

Vierailija
22/108 |
04.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se on vaan aiemmin pannut läskejä, ja nyt tykkäsi kun ei rusentunut naisen käsittelyssä? Eli tarkotti niinkun kohteliaisuutena.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/108 |
04.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Insinööri? Mun mieheni oli suhteen alussa liian suora ja sanoi rehellisesti mitä ajatteli. Oppi kyllä nopeasti kun parista asiasta sanoin loukkaantuneeni.

Vierailija
24/108 |
04.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kai laitoit "suhteen" poikki? Jos vielä ottaa yhteyttä, kerro että löysit jo miehen joka tykkää panna sua ja joka muutenkin on taidoiltaan ensiluokkainen...

Vierailija
25/108 |
04.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä sitä totuutta vääristelemään.

-Mies 28v-

Vierailija
26/108 |
04.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et kai aio jatkaa tapailua enää? Sen sortin loukkaus, että itse ainakin jättäisin miehen samantien :(

Vierailija
27/108 |
04.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.04.2014 klo 20:29"]

Mitäpä sitä totuutta vääristelemään.

-Mies 28v-

[/quote]

Varmasti sinusta olis kiva panna. Joten totuuttahan siinä ja omassa viestissäsi vääristellään.

Vierailija
28/108 |
04.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olisin ainakin pukenut vaatteet, kerännyt kamppeeni ja häipynyt sanaakaan sanomatta. Noin järkyttävä kommentti ei edes ansaitse vastakaikua eikä selittelyä miksi olet loukkaantunut. Toivottavasti et ole kyseisen äijän kanssa enää missään tekemisissä!

Vierailija
29/108 |
04.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli halusi vain ja ainoastaan nöyryyttää sinua. Tosi kamalaa :( 

Muista, että vika on vain ja ainoastaan tuossa miehessä. Älä tapaa häntä enää. 

Vierailija
30/108 |
04.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälainen mies on itse? Minua vaan ihmetyttää, että miksi kukaan sietää tuollaista käytöstä? Vaikka olisi minkälainen komistus kyseessä, ei tuollaista pidä sietää. Tuo on törkeää. Tavallisilta perusjampoilta kuitenkin edellytetään sitten priimakäytöstä ovien avaamisesta lähtien, mutta jos on raamit kunnossa, niin saa kohdella kuin kynnysmattoa. Itsekunnioitusta.

Vierailija
31/108 |
04.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törkeää. Itse luulen että jos joku joskus sanoisi minulle noin niin alkaisin jääkalikan viileänä keskustelemaan asiasta. Että mitä hän ajatteli saavuttavansa sanomalla noin? Ajatteliko että varaat heti ajan silikonien laittamista varten vai oliko tavoite että ette enää koskaan näe, ensimmäistä ei tule tapahtumaan ja jälkimmäisen tavoitteen saa sivistyneemmilläkin keinoilla aikaan. Eli halusiko sittenkin vain olla ilkeä? Ja mikä hänen päässään on vialla että hänellä on tarve loukata muita ihmisiä? Jne.

Vierailija
32/108 |
04.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.04.2014 klo 20:31"]

Et kai aio jatkaa tapailua enää? Sen sortin loukkaus, että itse ainakin jättäisin miehen samantien :(

[/quote]

No eikai kukaan nyt tuommosen mitättömän letkautuksen takia ketään jätä. Mies sanoi asiansa suoraan, ei kierrellyt ei kaarellut, mutta tuskin hän pahaa tarkoitti.

T.mies

Vierailija
33/108 |
04.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista! Selventävät vähän omia ajatuksiani. Katsoo nyt, jos se vielä ottaa yhteyttä, luultavasti en lähde mihinnkään enää mukaan. Mitään hyvää tulevaisuutta tällä ei voi olla, jos en miellytä edes alussa. Ja mies on pian 30, että iän tuomaa ymmärrystä olisi luullut jo edes vähän löytyvän.

- ap

Vierailija
34/108 |
04.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minultakin olisi sitten ok sanoa miehelle, että onpa pieni muna, tulee eksää ihan ikävä jne. 

Vierailija
35/108 |
04.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.04.2014 klo 20:36"]Kiitos vastauksista! Selventävät vähän omia ajatuksiani. Katsoo nyt, jos se vielä ottaa yhteyttä, luultavasti en lähde mihinnkään enää mukaan. Mitään hyvää tulevaisuutta tällä ei voi olla, jos en miellytä edes alussa. Ja mies on pian 30, että iän tuomaa ymmärrystä olisi luullut jo edes vähän löytyvän.

- ap

[/quote]

Älä nyt hulluja puhu. Jos ekan kerran jälkeen mies valittaa, ettei ollut kiva panna, niin et nyt tosissas aio uudestaan kokeilla? Vai aiotko ottaa silarit ja lihoa?

Vierailija
36/108 |
04.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.04.2014 klo 20:36"]

Minultakin olisi sitten ok sanoa miehelle, että onpa pieni muna, tulee eksää ihan ikävä jne. 

[/quote]

No jos sillä miehellä on iso muna niin huono se on pieneksi sanoa. 

Vierailija
37/108 |
04.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.04.2014 klo 20:35"]

[quote author="Vierailija" time="04.04.2014 klo 20:31"]

[/quote]

No eikai kukaan nyt tuommosen mitättömän letkautuksen takia ketään jätä. Mies sanoi asiansa suoraan, ei kierrellyt ei kaarellut, mutta tuskin hän pahaa tarkoitti.

T.mies

[/quote]

Mitättömän? Mitähän arvon mies (28) tuumaisi siitä kun unelmien prinsessa toteaa ettei sun kans oo kiva panna.

Vierailija
38/108 |
04.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.04.2014 klo 20:09"]Ollaan tapailtu miehen kanssa joitakin kuukausia ja menin tosiaan käymään hänen luonaan. Mukanani toin ruokatarvikkeet, joista voitiin sitten kokkailla. Ilta meni ihan mukavasti ja päädyttiin harrastamaan seksiä. Kun hommat oli ohi, mies sanoi, että kanssani ei ole mukava panna, koska olen niin muodoton. Tarkoitti ilmeisesti pieniä a-kupin rintojani. Muutenkin olen hoikka ja siro. Siinä sitten olin hiljaa enkä näyttänyt huonoa oloani, mutta näin jälkeenpäin ajateltuna tuo on kyllä yksi ikävimpiä asioita, joita olen koskaan kuullut, ja vielä ihmiseltä, josta välitän paljon ja olen todella yrittänyt olla ''hyvä''. Mitä olisitte ajatelleet/miten reagoineet?

[/quote]. Tuota ei olisi voinut tapahtua minulle. Kun päädyn sänkyyn miehen kanssa, otan ilon irti! Kiihotan ja kiihotun. Jos olisi ollut huonoa seksiä tuskin olisin maininnut asiasta.

Älä moisesta välitä. Tee asioita, jotka vahvistavat itseluottamustasi. Se sama itseluottamus seuraa sinua myös sänkyleikkeihin. :)

Vierailija
39/108 |
04.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sinuako et mies haittaisi tai loukkaisi jos nainen toteaisi seksin jälkeen että "olipas ikävä panna sua kun oot noin pieni kyrpänen" Sekö ei loukkais mitenkään ja pystyisitkö ajattelemaan vaan että ainakin nainen oli rehellinen, mitä sitä totuutta kaunistelemaan?

Vierailija
40/108 |
04.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.04.2014 klo 20:39"]

Mitättömän? Mitähän arvon mies (28) tuumaisi siitä kun unelmien prinsessa toteaa ettei sun kans oo kiva panna.

[/quote]

Ajattelisin, että miksi hän valehtelee tälläisellä hetkellä. Tiedän varsin hyvin, että minun kanssa on ihana rakastella.

T. mies