Mies sanoi seksin jälkeen, että...
Ollaan tapailtu miehen kanssa joitakin kuukausia ja menin tosiaan käymään hänen luonaan. Mukanani toin ruokatarvikkeet, joista voitiin sitten kokkailla. Ilta meni ihan mukavasti ja päädyttiin harrastamaan seksiä. Kun hommat oli ohi, mies sanoi, että kanssani ei ole mukava panna, koska olen niin muodoton. Tarkoitti ilmeisesti pieniä a-kupin rintojani. Muutenkin olen hoikka ja siro. Siinä sitten olin hiljaa enkä näyttänyt huonoa oloani, mutta näin jälkeenpäin ajateltuna tuo on kyllä yksi ikävimpiä asioita, joita olen koskaan kuullut, ja vielä ihmiseltä, josta välitän paljon ja olen todella yrittänyt olla ''hyvä''. Mitä olisitte ajatelleet/miten reagoineet?
Kommentit (108)
Olisit vetänyt turpaan, saatana ja sanonut ettei sun naamaa viitsi muuten katsoa!
Luulen, että halunnu vain panna ja sitten loukata, jottet soittelisi perään. Tosi törkeetä... :(
Ei mies osaa orgasmin jälkeen yleensäkään sanoa mitään järkevää, vaan katsella hölmistyneenä ympärilleen kokemastaan. Siinä on hetken sellainen tyhjä vaihe päässä kun nautinnon huippu laskeutuu että sitä pitää ymmärtää.
Kun mies hieman jaloitellut, polttanut tupakan, niin sitten hän on maan pinnalla ja normaalin elämän sekä asioiden tavoiteltavissa. Vasta sitten hänen jälkeen jutellaan jos nyt yleensä on tarpeen sanoa mitään.
Lohduttaako jos kerron että mun kans ei miehellä seisonut koska mulla kuulemma liian isot rinnat (F85). On kuulemma pelottavat ja kokemusta vain pienirintaisista naisista, ettö toisinkinpäin voi olla.
Tyhmä mies. Eka panee ja sitte itkee ettei ollu kivaa? Varmaan myös ostaa ja syö lautasellisen inhoamaansa ruokaakin ja sitte kitisee että oli pahaa?
Miehen täytyy antaa orgasmin jälkeen hetki tasaantua, ymmärtää häntä heti sen jälkeen kun lauennut sillä tavalla kuin mies nyt yleensä laukeaa, karjuen tai vain oudosti katsoen hetken. Naisen tulee osoittaa siinä tilanteessa ymmärrystä eikä olla kuin joku raateleva kissapeto, joka tuijottaa miestä syyttävästi, että mitä nyt sanot kun olet saanut.
Miehen tunne-elämä menee ymmärrettävästi sekaisin siitä kun hän laskee lastin ellei ole sitten harjoitellut sitä tekemään homokavereittensa kanssa rutiininomaisesti kuin se olisi urheilusuoritus, joka ei vaikuta mieleen yhtään. Jos hän nuoresta asti jätkien kanssa tehnyt yhteisrunkkeja, niin silloin voi heti laukaisun jälkeen toimia harkitusti.
Hyi saatana mikä äijä!
Ei sillä ole väliä onko D tai A rinnat tai muodokaas nainen, se on yksi lysti vain.
Pääasia on vain se että on kiva ja luotettava, minun vaimoni on ''muodoton'' mutta todella kiva ihminen. Tuo mies josta puhuit vaikuttaa hyvin vastenmieliseltä idiootilta.
T. Mies 34v naimisissa.
[quote author="Vierailija" time="04.04.2014 klo 20:16"]
[quote author="Vierailija" time="04.04.2014 klo 20:13"]
Oisin sanonu, että ei sunkaan vehkeessä kehumista ollu. Ja lähteny menemään.
[/quote]
Tuo tulee yleisesti mieleen. En vaan viittinyt iskeä sillä lailla vyön alle. Sen sijaan menemään ois voinut lähteä ja säilyttää itsekunnioituksensa paremmin.
- ap
[/quote]
Isku vyön alle olisi ollut tuossa tilanteessa ihan sopivaa. Sitähän hän teki sinulle.
Ei kannata tyyppiä tavata uudestaan.
Miten miehelle voi tulla yllätyksenä pienet rinnat muutaman kuukauden tapailujen jälkeen?
Tuollaisen miehen kanssa ei tule mitään hyvää. Luulisi ensimmäisen rakastelun jälkeen rakastamansa ihmisen kanssa olevan ihan muut tunteet päällimmäisenä.
Naiset, opetelkaa ottamaan vastaan palautetta. Rehellisyys on aina hyvä piirre ihmisessä.
Ei kai kukaan aio tavata aikuista miestä, joka sanoi noin, uudelleen? Ainakaan minulla ei ole koskaan ensimmäiset kerrat jonkun miehen kanssa olleet mitään tajuntaa räjäyttäviä, mutta en ole koskaan sanonut, että seksi olisi ollut huonoa tai miehessä olisi jotain vikaa - enhän minä heidän kanssaan olisi edes mennyt sänkyyn, jos heissä olisi jotain vikaa...
Ja ellei ap todellakin jotain supertopattuja rintsikoita niin ei tämän rintojen koko ole voinut tulla yllätyksenä. Ja siltikään kukaan fiksu aikuinen ihminen ei sanoisi noin törkeästi.
[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 10:10"]
Naiset, opetelkaa ottamaan vastaan palautetta. Rehellisyys on aina hyvä piirre ihmisessä.
[/quote]
Samaa mieltä. Aivan turha tehdä numeroa jos toinen ihminen sanoo totuuden.
[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 10:10"]
[/quote]
Palaute = rehellinen ja rakentava arvio henkilön suoriutumisesta, jotta henkilö voisi vahvistaa hyviä puoliaan ja kehittää huonojaan. Mitä palautetta se on, että puututaan toisen sellaiseen ulkonäköön, jolle hän ei voi mitään? Miksi pitäisi voida sanoa toiselle, ettei rakatelu tämän kanssa ole mukavaa, koska tämän luonnolliset muodot eivät miellytä? Mitä hyötyä tästä on kenellekään? Muodoiltaan siro nainen nainen ei muodokkaaksi muutu, vaikka kuinka antaisi palautetta.
Olisit sanonut, että harvoin tapaa tuollaista jolla munakarvat on pidempiä kuin vehje itse..
Jollakin tapaa henkisesti vajaa tai tyhmä mies. Älä ihmeessä enää tapaile tuollaista, kenenkään ei pitäisi. Oikeastiko meinaat, että "luultavasti" et aio enää nähdä tuota roskakasaa? Missä on omanarvontuntosi, nainen?
No mä olisin kyllä tuossa vaiheessa suoraan sanonut että mitäs panit sitten, ei tarvi toista kertaa pannakaan, löytyy kyllä paljon laadukkaampaakin seuraa kun tollaset pikkupojat. Ja kyllä MIELIPITEITÄ ON tässäkin asiassa, mutta onhan nää jo tapaillut ja mies varmana tiennyt mitä saa niin jos ei kelpaa niin miks ryhtyä toimeen ja loukata jälkeenpäin, toi toiminta ei oo yhtään mitään muuta kun keskenkasvuisuutta ja tosdellista typeryyttä tän "miehen" puolelta. Oot nainen kaunis sirona, äläs itä huoli jos et jollekin toopelle kelpaa, et menetä niistä yhtään mitään ja sen sijaan muita ottajia joille oot täydelinen tuollasena löytyy kyllä varmasti monia! :) pienet tsemppipuheet tähän loppuun
Palaute ei ole sama asia kuin tahallinen loukkaus. "Palautteen" antamisen varjollahan kaikki saisivat ladella törkeyksiä kenelle vaan, viis käytöstavoista tai toisen ihmisen tunteiden ajattelusta. Ei kenelläkään ole oikeutta arvostella pyytämättä toisen vartaloa ja sen ominaisuuksia, etenkään kun oman vartalon muotoihin on usein nyt aika hankalaa vaikuttaa. Meitä ihmisiä kun on kaiken mallisia ja kokoisia ja kaikille vartalotyypeille löytyy omat ihailijansa. Oliko mies itse mielestään täydellinen ja lahja maailman naisille? Itsekeskeiseltä öykkäriltä vaikuttaa.
Miehet nyt vaan sattuu yleisesti tykkäämään kurvikkaista naisista.
[quote author="Vierailija" time="04.04.2014 klo 21:39"]
[quote author="Vierailija" time="04.04.2014 klo 20:58"][quote author="Vierailija" time="04.04.2014 klo 20:53"]
Pane sen kanssa vielä kerran ja letkauta lopuksi, että ei tästä taida mitään tulla.. En ole ennen noin pieni munaisen kans pannu ja jotenkin tuntuu, kuin jotain jäisi puuttumaan.
[/quote]
Toi pieni muna juttu on aivan turhaa jos sillä ei semmoista ole. Jos kaverilla iso ja "haukut" sitä pieneksi niin sehän vaan nauttii entistä enemmän, koska tietää naisen tekevän sen epätoivoisena kun ei muuta keksi... kunhan ap. kertoo kaverin kalun koon
[/quote]
"Pieni muna" on tosiaan tehoton puolustuskeino ja kuulostaa tekaistulta. Jos oikeasti haluaa loukata, tulee kaivaa jokin todellinen henkilökohtainen puute ulkonäöstä tai persoonasta...
[/quote]
Höpö höpö. Luuletteko, että tällä miehellä on maailman isoin? Aina voi sanoa nähneensä isomman.
Siksi toisekseen, miksi sinä yleensä itse vietät sellaisen ihmisen kanssa, josta noin vain sukkelaan keksit pahaa sanottavaa?
[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 15:30"]
[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 15:25"]
[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 12:49"]
Miehet nyt vaan sattuu yleisesti tykkäämään kurvikkaista naisista.
[/quote]
Mutta miksi tämä mies sitten meni sänkyyn ko. naisen kanssa, kun jo etukäteen tiesi, ettei tällä ole isot rinnat? Vai oliko tarkoitus kiukutella, kun ei ollut
"saanut" mieleistään naista? Vaikea vain uskoa, että ketään isorintaisempaakaan tuollainen kiinnostaa; tälle varmaan sanoo, että "sua oli kiva panna, kun sulla on isot rinnat"... Kuulostaa tosi hyvältä rakastajalta, kun tärkeintä on miltä toinen osapuoli näyttää. Hyvä seksi ei ole sama asia kuin hyvä runkkaus. ;)
[/quote]
Yleistykset on yleistyksiä eikä pidä paikkaansa. Mun mies ei tykkää kurvikkaista naisista, kaikki tyttökaverit olleet siroja ja hoikkia ja niin olen minäkin :) sillä on ehkä vähän vääristynyt kuva naisvartalosta, mutta sen mielestä kaikki mua isommat on läskejä. Ja mä siis oon 170cm/53kg.
[/quote]
No todellisen lahjan oot löytänyt. "sen mielestä kaikki mua isommat on läskejä."
Yäk.