Mies sanoi seksin jälkeen, että...
Ollaan tapailtu miehen kanssa joitakin kuukausia ja menin tosiaan käymään hänen luonaan. Mukanani toin ruokatarvikkeet, joista voitiin sitten kokkailla. Ilta meni ihan mukavasti ja päädyttiin harrastamaan seksiä. Kun hommat oli ohi, mies sanoi, että kanssani ei ole mukava panna, koska olen niin muodoton. Tarkoitti ilmeisesti pieniä a-kupin rintojani. Muutenkin olen hoikka ja siro. Siinä sitten olin hiljaa enkä näyttänyt huonoa oloani, mutta näin jälkeenpäin ajateltuna tuo on kyllä yksi ikävimpiä asioita, joita olen koskaan kuullut, ja vielä ihmiseltä, josta välitän paljon ja olen todella yrittänyt olla ''hyvä''. Mitä olisitte ajatelleet/miten reagoineet?
Kommentit (108)
[quote author="Vierailija" time="04.04.2014 klo 22:14"]
Oletteko ajatelleet Botoxia ja silikonia?
[/quote]
Kyllä. Ap:n mies voisi hieman hellittää kireää oloaan Botoxilla ja laittaa silaria pakaroihin ja rintalihaksiin.
[quote author="Vierailija" time="04.04.2014 klo 20:13"]
Oisin sanonu, että ei sunkaan vehkeessä kehumista ollu. Ja lähteny menemään.
[/quote]
Näin olisi kannattanut ja kannattaa kaikkien vastaavassa tilanteessa tehdä. Tosin tämähän on vain yhden nuoren miehen mielipide...
Sano tyypin etunimi ja sukunimen alkukirjain sekä kerro missä päin asustaa. Mielellään tarkasti esim. Tampereen Kaukajärvi Kimmo S. ikä 29, niin tietävät muutkin varoa. Myös voi kuvailla, jos haluaa, esim. hiusten väri ja mieliharrastus tms..
No eihän tuo mies ihan terve ole :D mielessään voi aikuinen ajatella, että onpa pienet rinnat tai surkea pippeli, mutta eihän tuollaista lauota päin näköä. Mikä lie Asperger tai vain yksinkertainen, ei muuta kuin uutta putkeen :)
Ei pidä mennä vaakatasoon ennenkuin tuntee miehen edes jotenkuten. Eli otetaan selvää miehestä mikä on miehiään.
Älä vain erehdy enää olemaan missään tekemisissä. Voi että tuntuu pahalta ap sun puolestasi. Mulle sanottu vastaavasti kauan sitten. Olin nuori ja heikko itseluottamus vielä silloin, että ei kyllä aivan heti unohtunut miehen sánat.
[quote author="Vierailija" time="04.04.2014 klo 20:29"]
Mitäpä sitä totuutta vääristelemään.
-Mies 28v-
[/quote] Feikki.
-Mies 28v-
luultavasti on feederi ja koittaa tuhota itstuntosi jotta pääsee lihottamaan sinut :)
Miksi tapailtu KUUKAUSIA ennen ekaa seksikertaa? Tuokin kertoo jotain. Onko miehellä ollut jokin syvä epävarmuus seksistä (omasta suorituskyvystään).
[quote author="Vierailija" time="04.04.2014 klo 22:06"]
[quote author="Vierailija" time="04.04.2014 klo 22:03"]
Mä olisi hakenut ne loput sapuskat, kipannut ne sen syliin ja todennut että sulla on niin pieni kulli, että työnnä se jatkossa vaikka muhennokseen, koska pillua sä et enää saa!
[/quote]
Henkisesti täysin kehittymättömän (luolaihmisen) toimintaa. Viisas poistuu hiljaa vasemmalle vaikka häntä olisikin loukattu.
[/quote]
Vässykkä käy hakemassa vitsankin jolla häntä piiskataan.
Eiköhän se suhde ollut siinä, vai mitä? Ei tuolllaisen junttin kanssa ainakaan homma parane. Arvosta itseäsi ja jätä mies.
Eiköhän se suhde ollut siinä, vai mitä? Ei tuolllaisen junttin kanssa ainakaan homma parane. Arvosta itseäsi ja jätä mies.
[quote author="Vierailija" time="04.04.2014 klo 20:27"]
Insinööri? Mun mieheni oli suhteen alussa liian suora ja sanoi rehellisesti mitä ajatteli. Oppi kyllä nopeasti kun parista asiasta sanoin loukkaantuneeni.
[/quote]
No ootko ihan oikeesti sitä mieltä, että ap:n pitäis vaan niellä ylpeytensä ja sietää tollasta kommenttia? Sanoa tyypille, että olipas ikävästi sanottu ja jatkaa vaan suhdetta? Eiköhän se ole niin, että tuollaiset letkautukset ei ole mitään "suoraa puhetta ja rehellisyyttä", vaan silkkaa moukkamaisuutta ja suoranaista tyhmyyttä ja ne tulee kummittelemaan aina jossain mielen sopukoissa. Ei tuollaista vaan VOI unohtaa. Ainakaan mä en voisi unohtaa ja seksiä en tuommoisen ääliön kanssa enää harrastaisi. Ap:ta kehottaisin skippaamaan miehen elämästään kokonaisvaltaisesti, tässä ja nyt. Älä ota yhteyttä enää, älä vastaa miehen yhteydenottoihin. Ei todellakaan ole arvoisesi tyyppi. Jossain on olemassa PALJON parempi mies sinua varten.
[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 15:25"]
[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 12:49"]
Miehet nyt vaan sattuu yleisesti tykkäämään kurvikkaista naisista.
[/quote]
Mutta miksi tämä mies sitten meni sänkyyn ko. naisen kanssa, kun jo etukäteen tiesi, ettei tällä ole isot rinnat? Vai oliko tarkoitus kiukutella, kun ei ollut
"saanut" mieleistään naista? Vaikea vain uskoa, että ketään isorintaisempaakaan tuollainen kiinnostaa; tälle varmaan sanoo, että "sua oli kiva panna, kun sulla on isot rinnat"... Kuulostaa tosi hyvältä rakastajalta, kun tärkeintä on miltä toinen osapuoli näyttää. Hyvä seksi ei ole sama asia kuin hyvä runkkaus. ;)
[/quote]
Yleistykset on yleistyksiä eikä pidä paikkaansa. Mun mies ei tykkää kurvikkaista naisista, kaikki tyttökaverit olleet siroja ja hoikkia ja niin olen minäkin :) sillä on ehkä vähän vääristynyt kuva naisvartalosta, mutta sen mielestä kaikki mua isommat on läskejä. Ja mä siis oon 170cm/53kg.
Ei muuta kuin pää pystyssä eteenpäin. Korjaa loukattu omanarvontuntosi. Vika oli miehessä ei sinussa. Mitä meni sänkyyn kanssasi. Taitaa olla psyykkisesti tasapainoton, kun tuollaisia vielä lohkoo tekonsa jälkeen. Eipä aihetta jatkaa tämän miehen kanssa. Löydät vielä itsellesi hieman atleettisen ja komean miehen, joka arvostaa myös fyysisiä piirtteitäsi ihan täysillä!
Terveisin, mies 168 cm, komea, atleettinen ja varattu sirolle naiselle, jolla on aa-kupit
Täysin idiootti mies. Ethän vaan enää ole hänen kanssaan!
T Mies41v, joka rakastaa siroja naisia, muttei koskaan voisi loukata noin tuhdimpiakaan tyttöjä...
[quote author="Vierailija" time="04.04.2014 klo 20:39"]
[quote author="Vierailija" time="04.04.2014 klo 20:36"]Kiitos vastauksista! Selventävät vähän omia ajatuksiani. Katsoo nyt, jos se vielä ottaa yhteyttä, luultavasti en lähde mihinnkään enää mukaan. Mitään hyvää tulevaisuutta tällä ei voi olla, jos en miellytä edes alussa. Ja mies on pian 30, että iän tuomaa ymmärrystä olisi luullut jo edes vähän löytyvän.
- ap
[/quote]
Älä nyt hulluja puhu. Jos ekan kerran jälkeen mies valittaa, ettei ollut kiva panna, niin et nyt tosissas aio uudestaan kokeilla? Vai aiotko ottaa silarit ja lihoa?
[/quote]
Ei läski tuo muotoja, usein vaan vie. Se on 90 % geeneistä kiinni millaiseksi on syntynyt, punttisali, taitoluistelu jne kyllä muokkaavat kroppaa, mutta eipä siitä hirmuisesti ole iloa 30 vuotiaana, olisi pitänyt pitää itsestään huolta lapsesta saakka. Eiköhän ap löydä jonkun sellaisen miehen, joka tykkää taas panna pientä ja siroa, luulisi niitä miehiä olevan suhteellisesti paljon enemmän. Läskistä kun ei kukaan tykkää mamuja lukuunottamatta.
Tyhmää ja moukkamaista käytöstä. Seksin jälkeen kuuluu olla hiljaa, jollei ole mitään hyvää sanottavaa. En tiedä, mitä hyviä ominaisuuksia hänellä mahtaa olla, mutta vaikea kuvitella mitään, mikä hyvittäisi tuollaisen käytöksen. Jos omalle kohdalle sattuisi, niin olisin varmaan siinä tilanteessa ihan liian tyrmistynyt sanoakseni heti mitään. Mutta tekisin nopeasti johtopäätökset ja toteaisin, että tämä oli nyt tässä.