Onko Suomessa alueita joilla et uskaltaisi liikkua yksin?
Ikäsi, sukupuolesi? Minä en ole vielä valmis uskomaan että mikään alue Suomessa on liian vaarallinen mutta en tunne esim. Itä-Helsinkiä, sillä on paha maine.
Kommentit (82)
Ei todellakaan ole.
Kontulan ostari on tosin melko eksoottinen keskellä päivääkin😁
Kyllä nykyään mietin kahdesti ennen kuin lähden Helsingin yöhön yksin. Jatkuvasti ties mitä puukotuksia ja rikastuksia.
N36
Hervanta, tosin oon poikennut nuorempana koulussa siellä ja hammasasioissa. Nekala. Tesoma. Keskusta Treella, osa siitä. Jotkut alikulut ja ruuhkat. Riihimäki, Vantaa, Hki, Raahe ja joku perähikiä jossa rajuja ukkoja.
No jos olisin nainen niin rautatientori, Kaisaniemen puisto, Itäkeskus ym paikat olisivat pimeän jälkeen no-go-zoneja. Selkeä rikastamisvaara.
Rivi teinipoikia on sellane, jonka lähellä en olisi
Pks jo useat alueet.
Ghetttoa isolta osin.
Vierailija kirjoitti:
Rivi teinipoikia on sellane, jonka lähellä en olisi
N16 siis
Vierailija kirjoitti:
Kyllä nykyään mietin kahdesti ennen kuin lähden Helsingin yöhön yksin. Jatkuvasti ties mitä puukotuksia ja rikastuksia.
N36
Tai Yön Timo aseineen.
Piritori Helsingissä, illalla ja öisin en yksin menisi sinne.
Oon ollu yötyössä itä- helsingissä viimiset 25 vuotta. Liikun siis ulkosalla osittain. Kyllä siellä on monenlaista kulkijaa.
Yöelämä on aika eri kuin päivällä. Autosta sitä ei huomaa.
Vuosaareen en menisi myöhään illalla.
Bar Ihkun nurkat. Itäsuomalainen kansanedustaja voi ampua.
Vierailija kirjoitti:
Hervanta, tosin oon poikennut nuorempana koulussa siellä ja hammasasioissa. Nekala. Tesoma. Keskusta Treella, osa siitä. Jotkut alikulut ja ruuhkat. Riihimäki, Vantaa, Hki, Raahe ja joku perähikiä jossa rajuja ukkoja.
Miksi Raahe?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N36
Tai Yön Timo aseineen.
Machette välähtää.
Jos tollasii tulee niin ei ihme