Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Erään "kauniin" naisen tarina

Vierailija
27.11.2020 |

Haluaisin avautua vähän omasta elämästäni.

Kuulen säännöllisesti siitä, kuinka kaunis olen. Näen silti itseni rumana. Elämäni on yhtä selviytymistä päivästä toiseen. Minulla on monia vakavia mielenterveysongelmia; dissosiaatiohäiriö, kaksisuuntainen mielialahäiriö, epävakaa persoonallisuushäiriö ja ptsd. Vihaan itseäni ja olen yrittänyt itsemurhaa useasti. Tiedän, että elämäni tulee päättymään oman käden kautta. Olen ollut myös pakkohoidossa useasti.

Haaveilen lapsesta, mutta näillä korteilla lapsen teko olisi itsekästä.

Kuinka moni "ruma" olisi valmis vaihtamaan paikkaa kanssani?

Kommentit (81)

Vierailija
21/81 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselläni on ollut samanlaista taustaa. Paljon mt ongelmia. Mm raiskaus, laiminlyöntejä, pahoinpitelyä ja hylätyksi tulemista lapsena. Kaunis en todellakaan koe olevani, vaikka kehuttu on aina. Toisaalta on myös kiusattu ulkonäöstä. En tiedä, miltä näytän. Miehet kehuu ja osa naisistakin, omasta mielestäni olen epämuodostunut hirviö.

Minun väitetään vain hakevan huomiota, kun en pysty lähtemään ulos tai alan itkeä, kun näen valokuvia itsestäni. Tämän vuoksi en enää puhu aiheesta kellekään ja pysyn omissa oloissani. Päihteidenkäytön lopetettuani tämä on ollut aika helppoa.

Ihmiset luulevat, että hyvä ulkonäkö parantaa traumat ja elämänlaatua, mutta mielummin kokisin olevani turvassa ja suurinpiirtein normaali, kuin kauniiksi kehuttu ja epävakaa.

Sama täällä. Olen 29 ja peilistä katsoo vanha kurpahtanut eukko. Muut kehuu (yhä) kauniiksi. Vihaan kaikkia vähäisiäkään virheitä itsessäni kuten juonteita otsassa tai tummia silmänalusia.

Vierailija
22/81 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vilkaisepa peiliin uudelleen, trollaileva ap? Onko niin, että elät elämääsi muiden, kuviteltujen ihmishahmojen kautta? Miksi on näin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/81 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä "kauniiksi" väittämäsi ei edes ole kaunis. Se ihmisparka on vain syntipukki, eikö niin?

Vierailija
24/81 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko paljon meikkiä kuitenkin?

Vierailija
25/81 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin unohtaa menneet, mutta kun se ei onnistu. Raiskaus, väkivalta, tulee mieleeni takaumina päivittäin. Käyn terapiassa, mutta oirekuvani on niin kompleksinen että paraneminen tapahtuu hitaasti. Terapeuttini sanoi, että kauneuteni voi olla yksi syy miksi kohdalleni on sattunut esimerkiksi seksuaalista hyväksikäyttöä.

Minulla on hyvä mies, joka yrittää tukea minua niin paljon kuin voi. Minun kanssa  eläminen on kuitenkin hyvin raskasta ja pelkäänkin, että pian mies ei enää jaksa vaan lähtee. Elän jatkuvassa hylkäämisen pelossa.

Aika oudosti sanottu terapeutilta.

Tämä! Yksikään laillistettu terapeutti ei sano noin. Aloitus on joko provo tai aloittajalla on minäkuvan häiriö.

Vierailija
26/81 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ymmärrän sua. Oikeastaan se että roikut jossain välitilassa ja säälissä ei ole hyväksyttävää. Sinulle on käynyt huonosti, sinulla on oikeus vihata, mutta ansaitset elää ja pitkään, nauttia elämästäsi. Tämä on kyllä mahdollista, mutta se vaatii duunia tosi paljon.

Nää on kuitenkin sisimmän asioita joille ei järjellä ole sijaa. Käytä kaikki mahdollisuudet purkaa tuota mustaa möykkyä sisältäsi. Pakota itsesi liikkumaan, älä käytä päihteitä, älä etsi enää mistään ulkopuolelta hyväksyntää sen on löydyttävä sisältäsi. Ajattelet ei se ole kohdallani mahdollista. Kyllä on.

Vierailija
27/81 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mammoille on kova pala, että joku on kaunis tai saanut kuulla olevansa. Tilanteeseen täytyy tehdä heti interventio.

Vierailija
28/81 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloitus on provo. Ns. "kauniina" pidettyjä yritetään lytätä ja vihjailla, että olisivat silkkoa sisältä. Ja tuo "tunnistaja" on provon kirjoittaja itse.

T. Sherlock Holmes

No en ollut.

T. ""tunnistaja""

No sitten joku muukin trollailee. Miten voisit väittää tunnistavasi jonkun tuon ap:n kirjoitustyylin perusteella? Miksi joku aikuinen (yli 18-vuotias) edes kirjoittaisi tuollaista? Aloitus kokonaisuus ja yksityiskohdat huomioiden on päivänselvä provo.

0/5

Ei provosta voi tunnistaa ketään, kun tuo on takuuvarmasti kirjoitettu vain siksi, että päästäisiin mollaamaan, nolaamaan ja häpäisemään omasta ja muiden mielestä "kauniina" pidettyjä naisia. Nettikiusaamista "muka" anonyymisti siis.

Ja nuo lainausmerkit tuossa sanan kaunis ympärillä on vain siksi, että se "kauniina" pidetty ilmeisesti ärsyttää lähinnä muita ihmisiä. Eli yritetään vielä vihjailla, että ei se edes kaunis ole oikeasti, vaan ainoastaan muka-kaunis kaikkine virheineen. Ilkeää touhua tuollainen vain on.

Vierailija
29/81 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valoja päälle ap:ta mollaavat naiset!! Hyväksikäyttö ja raiskaus on todella traumaattista. Kauniina naisena saa paljon epätoivottua huomiota miehiltä ja tämä huomio pitää traumat pinnalla ja synnyttää uusia. Ei koskaan ole turvassa kun jatkuvasti näkee ympärillä himokkaita miehiä, mikä siis muistuttaa niistä ikävistä tilanteista, katseet, eleet jne.

Vierailija
30/81 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mammoille on kova pala, että joku on kaunis tai saanut kuulla olevansa. Tilanteeseen täytyy tehdä heti interventio.

Näin on. Mutta tuo epäuskottava aloituskin itsessään on aivan varmasti vain tapa kiusata ja näpäytellä ilkeästi kauniina pidettyjä. Nainen on naiselle susi.

Vierailija
31/81 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valoja päälle ap:ta mollaavat naiset!! Hyväksikäyttö ja raiskaus on todella traumaattista. Kauniina naisena saa paljon epätoivottua huomiota miehiltä ja tämä huomio pitää traumat pinnalla ja synnyttää uusia. Ei koskaan ole turvassa kun jatkuvasti näkee ympärillä himokkaita miehiä, mikä siis muistuttaa niistä ikävistä tilanteista, katseet, eleet jne.

Ap on eri henkilö takuuvarmasti kuin tuo kuvaamansa "hahmo".

Vierailija
32/81 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloita carnivore diet ja korjaa pääsi. Sulla on selkeesti aivokemiat sekasin.

Vierailija
33/81 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä vika on "kauniissa" naisissa tai edes "vajavaisesti kauniissa"? Pitääkö heistä keksiä vaikka väkisin kaikkea pahaa? Miksi? Vastaapa rehellisesti, ap?

Vierailija
34/81 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloita carnivore diet ja korjaa pääsi. Sulla on selkeesti aivokemiat sekasin.

Tässä yritetään kiusata lisää ja jatkaa provoa.

T. Sivusta seuraaja

Vierailija
35/81 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein samat jutut, sain lapsen ja hyvin meni.

Huomio kiinnittyy lapsenhoitoon ja oireet väistyvät.

Eli se on suorastaan parantavaa eikä itsekästä.

Vasta myöhemmin aloin käydä terapiassa.

Vierailija
36/81 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä ymmärrän sua. Oikeastaan se että roikut jossain välitilassa ja säälissä ei ole hyväksyttävää. Sinulle on käynyt huonosti, sinulla on oikeus vihata, mutta ansaitset elää ja pitkään, nauttia elämästäsi. Tämä on kyllä mahdollista, mutta se vaatii duunia tosi paljon.

Nää on kuitenkin sisimmän asioita joille ei järjellä ole sijaa. Käytä kaikki mahdollisuudet purkaa tuota mustaa möykkyä sisältäsi. Pakota itsesi liikkumaan, älä käytä päihteitä, älä etsi enää mistään ulkopuolelta hyväksyntää sen on löydyttävä sisältäsi. Ajattelet ei se ole kohdallani mahdollista. Kyllä on.

Kiitos kannustavasta kommentista. Onneksi minulla on hyvä terapeutti, jolle voin purkaa synkimmätkin asiat (omaa miestä koitan olla kuormittamatta liikaa). Tosiaan oli oudosti sanottu terapeutilta, että kauneuteni olisi voinut vaikuttaa seksuaaliseen hyväksikäyttöön. Muuten terapeuttini on erittäin pätevä ja empaattinen.

Seksuaalinen hyväksikäyttö alkoi kun olin 14. Menimme kaveriemme kanssa yhteen harrastuspaikkaan ja pyysimme päästä sisään sillä paikalla oli ainoastaan valmentaja. Hän ei ensiksi meinannut päästää, mutta sitten kun katse osui minuun niin yhtäkkiä päästikin. Siitä alkoi kuukausia jatkunut hyväksikäyttö. Muistan, että tärisin kauttaaltani hyväksikäyttöjen aikana.

Vierailija
37/81 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tälle kauniiden naisten uhriutumiselle tule loppua ollenkaan?!

Vierailija
38/81 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloitus on provo. Ns. "kauniina" pidettyjä yritetään lytätä ja vihjailla, että olisivat silkkoa sisältä. Ja tuo "tunnistaja" on provon kirjoittaja itse.

T. Sherlock Holmes

No en ollut.

T. ""tunnistaja""

No sitten joku muukin trollailee. Miten voisit väittää tunnistavasi jonkun tuon ap:n kirjoitustyylin perusteella? Miksi joku aikuinen (yli 18-vuotias) edes kirjoittaisi tuollaista? Aloitus kokonaisuus ja yksityiskohdat huomioiden on päivänselvä provo.

0/5

Ei provosta voi tunnistaa ketään, kun tuo on takuuvarmasti kirjoitettu vain siksi, että päästäisiin mollaamaan, nolaamaan ja häpäisemään omasta ja muiden mielestä "kauniina" pidettyjä naisia. Nettikiusaamista "muka" anonyymisti siis.

Ja nuo lainausmerkit tuossa sanan kaunis ympärillä on vain siksi, että se "kauniina" pidetty ilmeisesti ärsyttää lähinnä muita ihmisiä. Eli yritetään vielä vihjailla, että ei se edes kaunis ole oikeasti, vaan ainoastaan muka-kaunis kaikkine virheineen. Ilkeää touhua tuollainen vain on.

Luulin tunnistavani aloittajan siinä vaiheessa kun sanoin tunnistavani, ketjun alussa. Tunnen 33-vuotiaan naisen, jolle on tehty täsmälleen samat mielenterveysdiagnoosit vuosien varrella. Lisäksi sattunut samoin kuvailtavat väkivaltaiset tapahtumat ja tottakai miljoona muuta asiaa. Mutta vain hänen itsensä kokemat väärinkohtelut hän nostaa esille, toki nekin hyvin kamalia. Lisäksi hänen elämänsä pyörii melkolailla täysin kauneuden tavoittelun ympärillä ja onkin kohtalaisen viehättävännäköinen vaikkei poikkeuksellisen kaunis eikä koskaan ollut edes luokkansa kaunein. Nätti päivästä riippuen, tosin syömishäiriöt ja ajoittainen päihteisiin repsahtaminen tmv. huolittelemattomuus tekee hallaa olemukselle. Kuten voitte armaani arvata, ei arki ole aivan normaalia. Hyvin dramaattisia itsemurhayrityksiä on joitain, yleensä on päässyt pian pois osastolta jatkamaan elämäänsä. Haaveilee lapsesta ja on jo pidemmän aikaa antanut vahingolle mahdollisuuksia, muttei ole raskautunut. Tällaisen naisen tunnen ja juuri hän voisi kirjoittaa täsmälleen noilla sanoin aloituksen itsestään.

Vierailija
39/81 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Olisiko sitten parempi tai huonompi, jos olisit kaiken  muun päälle vielä ruma. Vai olisiko sillä mitään vaikutusta. 

Itse olen ihan keskiverron näköinen, ja hyvä niin! Ei tässä maailmassa tarvitsekaan olla mikään superkaunis.  

Vierailija
40/81 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän omituisesti sanottu terapeutilta, että kauneus voi olla yksi syy hyväksikäyttöösä. Kun niitä "rumiakin" naisia ja tyttölapsia, poikia ja vauvoja ja aikuisia miehiäkin raiskataan. Ei seksuaalinen väkivalta aiheudu ulkonäöstä, vaan sen tekijä on sairas väkivaltainen ihminen, jolla puuttuu tunne nimeltä empatia toista kohtaan. Tuohon tekoon pystyy vain narsistinen psykopaatti. Sellaisen uhriksi sinä jouduit.

Sä olit lapsi kun sua hyväksikäytettiin.  Jouduit pedofiilin uhriksi. Se ei ollut sinun vikasi, missään nimessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yhdeksän