Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Erään "kauniin" naisen tarina

Vierailija
27.11.2020 |

Haluaisin avautua vähän omasta elämästäni.

Kuulen säännöllisesti siitä, kuinka kaunis olen. Näen silti itseni rumana. Elämäni on yhtä selviytymistä päivästä toiseen. Minulla on monia vakavia mielenterveysongelmia; dissosiaatiohäiriö, kaksisuuntainen mielialahäiriö, epävakaa persoonallisuushäiriö ja ptsd. Vihaan itseäni ja olen yrittänyt itsemurhaa useasti. Tiedän, että elämäni tulee päättymään oman käden kautta. Olen ollut myös pakkohoidossa useasti.

Haaveilen lapsesta, mutta näillä korteilla lapsen teko olisi itsekästä.

Kuinka moni "ruma" olisi valmis vaihtamaan paikkaa kanssani?

Kommentit (81)

Vierailija
1/81 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikä?

Vierailija
2/81 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 33 vuotta. Aloittaja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/81 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohtui mainita, että minulla on taustalla seksuaalista hyväksikäyttöä, raiskaus, väkivaltaa.

Vierailija
4/81 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnistan sut.

Vierailija
5/81 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vaihtaisin! Osaisin arvostaa kauneuttasi ja olisin onnellinen.

Vierailija
6/81 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika tavallisen näköinen hän on, nuoret naiset ovat yleensä kauniita. -4

Vierailija
7/81 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menneet kannattaa unohtaa. Etsi itelles hyvä mies jostain muualta kuin kapakasta.

Vierailija
8/81 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi oletat sinulla olevan jotain sellaista, että joku vaihtaisi paikkaa kanssasi?

T. Äitin mielestä komea

Vierailija
9/81 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinun kanssa pitäisi vaihtaa osia? Itsekin mielenterveysongelmista kärsivänä (tosin, rumana kuin s@@tana) en haluaisi niitä enempää. Minulla on sentään vain masennusta, fobioita ja itseinho. Paitsi siinä vaiheessa voin vaihtaa kun teet its emurhan.

Vierailija
10/81 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin unohtaa menneet, mutta kun se ei onnistu. Raiskaus, väkivalta, tulee mieleeni takaumina päivittäin. Käyn terapiassa, mutta oirekuvani on niin kompleksinen että paraneminen tapahtuu hitaasti. Terapeuttini sanoi, että kauneuteni voi olla yksi syy miksi kohdalleni on sattunut esimerkiksi seksuaalista hyväksikäyttöä.

Minulla on hyvä mies, joka yrittää tukea minua niin paljon kuin voi. Minun kanssa  eläminen on kuitenkin hyvin raskasta ja pelkäänkin, että pian mies ei enää jaksa vaan lähtee. Elän jatkuvassa hylkäämisen pelossa.

Vierailija
11/81 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on ollut samanlaista taustaa. Paljon mt ongelmia. Mm raiskaus, laiminlyöntejä, pahoinpitelyä ja hylätyksi tulemista lapsena. Kaunis en todellakaan koe olevani, vaikka kehuttu on aina. Toisaalta on myös kiusattu ulkonäöstä. En tiedä, miltä näytän. Miehet kehuu ja osa naisistakin, omasta mielestäni olen epämuodostunut hirviö.

Minun väitetään vain hakevan huomiota, kun en pysty lähtemään ulos tai alan itkeä, kun näen valokuvia itsestäni. Tämän vuoksi en enää puhu aiheesta kellekään ja pysyn omissa oloissani. Päihteidenkäytön lopetettuani tämä on ollut aika helppoa.

Ihmiset luulevat, että hyvä ulkonäkö parantaa traumat ja elämänlaatua, mutta mielummin kokisin olevani turvassa ja suurinpiirtein normaali, kuin kauniiksi kehuttu ja epävakaa.

Vierailija
12/81 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun ongelma ei ole kauneus vaan ihan muut jutut. Yhtenä tulee mieleen itsekeskeisyys.

Vierailija
13/81 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä aihe tuli mieleeni vain siitä kun jos ihminen on kaunis, niin hänen odotetaan saavan kaiken tuosta vain.  Kukaan ulkopuolinen ei kuitenkaan voi tietää millaista toisen ihmisen elämä todellisuudessa on.

Vierailija
14/81 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin mielelläni vaihtaa, olen samanikäinen. minulla on kaikki samat, paitsi pieni variaatio mt ongelmien suhteen. Saisit vielä fyysisen sairauden muiden ongelmien päälle.

Vierailija
15/81 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselläni on ollut samanlaista taustaa. Paljon mt ongelmia. Mm raiskaus, laiminlyöntejä, pahoinpitelyä ja hylätyksi tulemista lapsena. Kaunis en todellakaan koe olevani, vaikka kehuttu on aina. Toisaalta on myös kiusattu ulkonäöstä. En tiedä, miltä näytän. Miehet kehuu ja osa naisistakin, omasta mielestäni olen epämuodostunut hirviö.

Minun väitetään vain hakevan huomiota, kun en pysty lähtemään ulos tai alan itkeä, kun näen valokuvia itsestäni. Tämän vuoksi en enää puhu aiheesta kellekään ja pysyn omissa oloissani. Päihteidenkäytön lopetettuani tämä on ollut aika helppoa.

Ihmiset luulevat, että hyvä ulkonäkö parantaa traumat ja elämänlaatua, mutta mielummin kokisin olevani turvassa ja suurinpiirtein normaali, kuin kauniiksi kehuttu ja epävakaa.

Sama täällä. Mieluummin olisin ruma ja onnellinen.

Vierailija
16/81 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitus on provo. Ns. "kauniina" pidettyjä yritetään lytätä ja vihjailla, että olisivat silkkoa sisältä. Ja tuo "tunnistaja" on provon kirjoittaja itse.

T. Sherlock Holmes

Vierailija
17/81 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin unohtaa menneet, mutta kun se ei onnistu. Raiskaus, väkivalta, tulee mieleeni takaumina päivittäin. Käyn terapiassa, mutta oirekuvani on niin kompleksinen että paraneminen tapahtuu hitaasti. Terapeuttini sanoi, että kauneuteni voi olla yksi syy miksi kohdalleni on sattunut esimerkiksi seksuaalista hyväksikäyttöä.

Minulla on hyvä mies, joka yrittää tukea minua niin paljon kuin voi. Minun kanssa  eläminen on kuitenkin hyvin raskasta ja pelkäänkin, että pian mies ei enää jaksa vaan lähtee. Elän jatkuvassa hylkäämisen pelossa.

Aika oudosti sanottu terapeutilta.

Vierailija
18/81 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sun ongelma ei ole kauneus vaan ihan muut jutut. Yhtenä tulee mieleen itsekeskeisyys.

Mikä minusta mielestäsi tekee itsekeskeisen?

Vierailija
19/81 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on samat vaivat, mutta olen ruma läski. Vaihtaisin vaikka heti.

Vierailija
20/81 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloitus on provo. Ns. "kauniina" pidettyjä yritetään lytätä ja vihjailla, että olisivat silkkoa sisältä. Ja tuo "tunnistaja" on provon kirjoittaja itse.

T. Sherlock Holmes

No en ollut.

T. ""tunnistaja""

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kahdeksan