Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

varastatko kaupasta?

Vierailija
03.04.2014 |

Mitä varastat ja miksi? Ikä? Koulutustaso?

Kommentit (176)

Vierailija
121/176 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.08.2014 klo 18:10"]En todellakaan! En ole ikinä vienyt mitään, edes lapsena. En voi käsittää ihmisiä jotka varastavat. Jos rahaa ei ole johonkin, niin sitten pärjätään ilman. Ja jännitystä elämäänsä voi hakea monella muullakin tavalla kuin varastamalla.

t. FM 32v
[/quote]Kyllä sä sitte ymmärtäisit jos sulla ei olis varaa mihinkää -.-

Vierailija
122/176 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En varasta.
Opettaja 37

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/176 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roskasakkia?? Mikä vi**u se roska sakki on? Roskasakkia on se joka lokeroi ihmisiä tollasilla nimikeillä.. häpee ääliö!

Vierailija
124/176 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholistikshan oikee väkisi halutaan on nii hauskaa kun asiat on vi**illaan. ja mikä on roskasakki? Miten joku voi lokeroida ja ihmisiä tollasin termein.. oot ite roska sakkia! Ja kyllä oon ite "roskasakkia" ei tarvi kysyä tai kommentoida.. eläin on eläin ei me olla mitään robotteja!

Vierailija
125/176 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo koskaan varastanu, enkä varasta.

21v opettajaopiskelija

Vierailija
126/176 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran lukiolaisena vahingossa varastin yhden trip-mehun ja huomasin sen vasta, kun olin kävellyt kotiin. Kyllä hävetti kauan. :(
En muulloin koskaan, vaikka olisi opiskellessakin ollut välillä rahat finito. Omatunto pitää huolta. :)
- Musiikkipedagogi 30 v -

Vierailija
127/176 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 13:38"]

Alkoholistikshan oikee väkisi halutaan on nii hauskaa kun asiat on vi**illaan. ja mikä on roskasakki? Miten joku voi lokeroida ja ihmisiä tollasin termein.. oot ite roska sakkia! Ja kyllä oon ite "roskasakkia" ei tarvi kysyä tai kommentoida.. eläin on eläin ei me olla mitään robotteja!

[/quote]

Elämänkoulu on vahva tässä. :----------D

Vierailija
128/176 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No omg!!

Vierailija
129/176 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatteita, meikkejä, tuoksuja. Vähän lisäluksuksta perheenäidin ja 34v duunarilmimmin elämään. Lisäks adrenaliinin aiheuttama tunne on upea kun onnistuu kulkemaan kassojen ohi. Eilen lähti 12 sentin korolla varustetut avokkaat sänkyleikkejä varten. Mieskin siis tykkäsi, vaikka ei salaisuuttani tiedä ;)

Vierailija
130/176 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan! En ole ikinä vienyt mitään, edes lapsena. En voi käsittää ihmisiä jotka varastavat. Jos rahaa ei ole johonkin, niin sitten pärjätään ilman. Ja jännitystä elämäänsä voi hakea monella muullakin tavalla kuin varastamalla.

t. FM 32v

Vierailija
131/176 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

vitun assburgeri siwaan siitä ja lava kaljaa käteen ja juoksuksi

Vierailija
132/176 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei. olet vain skitsofreeninen assburgeri.

Vierailija
133/176 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

hahaaha vituttaako?

Vierailija
134/176 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

niimpä! vaikka huumeilla tai mummojen hakkaamisella!

Vierailija
135/176 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varastelin myös nuorempana, n. 12.v - 15.v. Tupakkaa lähinnä, myös meikkejä, hiusvärejä ja vaatteita. Silloin ei jäänyt juurikaan omatunto soimaamaan ja tuosta alkoi tulla pikkuhiljaa tapa, ja koska se oli niin helppoa. Sitä oli tuohon ikään tyhmä, en varmaan edes tuntenut että se olisi väärin, juurikin niin että ajatus kun varastat isolta kauppakeskukselta, ikäänkuin et varastaisi keneltäkään. - Mutta eihän se niin mene. 
Tuohon ikään olin muutenkin aika ongelmatapaus. Oireilin ja kapinoin aika vahvasti, vietin yöt kaupungilla kännissä ja polttelin pilveä. 

Mun pelastus oli varmaan se että yläasteen TET - jakson jälkeen sain työpaikan eräästä kauppaketjusta. Tuo teki niin hyvää, oli hienoa saada vastuuta ja minusta tuntui että minuun luotetaan. Työyhteisö kasvatti minut, pomo oli reilu ja olen edelleenkin kiitollinen tuosta työpaikasta jonka aikana kasvoin aikuiseksi. 

Tänä päivänä minusta on tullut hyvinkin kunnollinen. Oma tunto ei anna periksi piiruakaan. En pystyisi tekemään edes niin että punnitsisin väärin. Kerran esimerkiksi kävin kaupassa ja ostin kaksi tuotetta, toinen 50€ ja toinen 5€. Myyjä epähuomioissaan otti 2x hinnan 5€ tuotteesta eikä kertaakaan tuosta 50€ tuotteesta. Tilaisuus teki varkaan sillä minulla oli todella tiukka rahatilanne enkä sanonut mitään. Kun pääsin ulos kaupasta, omatunto alkoi soimaamaan niin paljon että oli pakko palata takaisin. - Eli minusta tällainen myyjän virhekin on varastamista mikäli huomaat sen. 

Vierailija
136/176 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2014 klo 21:43"]Varastan.
Tosin en ruokaa.
En myöskään varasta pikkuliikkeistä/erityisliikkeistä jne - vain isoilta ketjuilta.

Teen aina silloin tällöin "varkausreissuja", jolloin lähden tarkoituksella varastamaan jännityksen ja tarpeen takia. Saalis on yleensä arvoltaan noin 300 euroa. Vuosien aikana olen varastunut reilusti yli 10 000 euron edestä. Ei kaduta yhtään. Kallein varastamani asia on Burberryn takki.

Olen 18v, lukiolainen
[/quote
Toivottavasti saat ansaitsemasi rangaistuksen. -.-

Vierailija
137/176 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan varastanut, edes lapsena. n25, opiskelija.

Vierailija
138/176 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

11-vuotiaana kaverin kanssa pöllittiiin kaupasta vaikka mitä.Karkkia,sipsiä,limsaa,keksejä,pullaa,kaljaa yms. Ja varastamamme tuotteet maksoi varmaan yli 5000 euroa.Sitten jäätiin kiinni ja se homma loppui sitten siihen.En enää IKINÄ aijo varastaa mitään! Nykyään olen kunnollinen ihminen.

Vierailija
139/176 |
06.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En varasta ikä 10v koulussa 4 luokka

Vierailija
140/176 |
06.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näpistelen joka kerta kaupoissa käydessäni jotakin enkä ole koskaan jäänyt kiinni. Nostaa mukavasti työttömän elintasoa eikä tarvitse syödä mitään paskaa, käyttää kakkosluokan tavaroita tai kulkea kuluneissa kuteissa :3

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi viisi