Jos olisit / olet töissä ruokakaupassa...
Mitä työtehtäviä tekisit mieluiten? Hyllytystä, kassatyöskentelyä, varastonhoitoa, nyppimistä, paistopisteestä / lihatiskistä / maitohyllystä huolehtimista, tavaroiden määrien tarkistusta eli saldotusta vai jotain muuta?
Kommentit (28)
Kassalla. Selkä ei kestä hyllyttämistä
Mä oon kassalla teen 7-15 vuoroja ja tykkään;-)
[quote author="Vierailija" time="02.04.2014 klo 16:46"]
Mitä on nyppiminen??
[/quote]
Juuri tuota tavaroiden vetämistä hyllyn reunaan niin että hylly näyttää edes täydeltä :)
-ap-
[quote author="Vierailija" time="02.04.2014 klo 16:43"]
Mä oon pelkästään kassalla isossa marketissa. Onneks teen opiskelujen ohessa. En ikinä jaksais täyspäiväisesti työskennellä ympäri vuoden siinä. Mieluiten oisin kotiosastolla tai sportissa.
[/quote]
Mä haluaisin olla kassalla täyspäiväisesti töissä. Olen varmaan outo, mutta nautin siitä!
-ap-
Onko kassan oppiminen vaikeaa ? Tuleeko teille ikinä tenkkapoota tai mitää vaikeaa tilannetta ?
En osaa sanoa, mitä noista tekisin mieluiten, mutta piti tulla näin ohimennen sanomaan, että ihanaa ap kun olet noin innoissasi työstäsi :). Se on todella hieno juttu. Toivottavasti pääset pian sinne kassallekin enemmän, kun se kerran on mieluista.
Kassalle, ilman muuta! Olen itsekin myyjä erikoiskaupassa, ei ruoka-, siis, ja vähiten pidän hyllyttämisestä ja noista nypyttelyistä :-) Omassa työssä tykkään, kun saa usein olla pitempään asiakkaan kanssa ja vähän edes asiantuntijan (no okei, ihan vaan myyjän ;-) ) roolissa.
Asiakkaat on parasta, vaikka oisikin ruokakaupassa varmaan päivää 34,95 kiitti moi-linjaa.
[quote author="Vierailija" time="02.04.2014 klo 18:42"]
Kassalle, ilman muuta! Olen itsekin myyjä erikoiskaupassa, ei ruoka-, siis, ja vähiten pidän hyllyttämisestä ja noista nypyttelyistä :-) Omassa työssä tykkään, kun saa usein olla pitempään asiakkaan kanssa ja vähän edes asiantuntijan (no okei, ihan vaan myyjän ;-) ) roolissa.
Asiakkaat on parasta, vaikka oisikin ruokakaupassa varmaan päivää 34,95 kiitti moi-linjaa.
[/quote]
Ihan sama juttu, vaikka olis just toi kiitti-moi -linjaa niin asiakkaat on syy tehdä tätä työtä :) Onko sitten olemassa ketään joka nimenomaan tekisi kaikkea muuta paitsi kassaa? :P
-ap-
Teen noita kaikkia, kassa on ok, jos sitä on vain pari tuntia vuorossa ja asiakkaat on mukavia. Muuten mieluiten en ole kassalla.
Haluaisin olla somistaja. Mutta ruokakaupassa ei taida tuollaista erikseen olla, eli sitten valitsen hyllytyksen.
Kaikista mieluiten tekisin kaikki noita ja tällä hetkellä hyvin pitkälti teenkin. Kassalla olen tosi harvoin, mutta silloin kun sinne pääsee, tuntuu se melkein kuin tauolla istuisi :)
Itse olen kanssa töissä ruokakaupassa ja kassalla oleminen on ihan unelmaa kun sinne joskus harvoin pääsee :D Mietin, että tunteeko kaikki samalla lailla...?
-ap
[quote author="Vierailija" time="02.04.2014 klo 16:25"]
Itse olen kanssa töissä ruokakaupassa ja kassalla oleminen on ihan unelmaa kun sinne joskus harvoin pääsee :D Mietin, että tunteeko kaikki samalla lailla...?
-ap
[/quote]Minä olin erikoisliikkeessä vuosia ja tykkäsin eniten hyllyttämisestä ja siitä kun sai käyttää omaa silmää esillepanoihin. nro 2 vastaaja
Hyllytystä mieluiten, kassaa toiseksi mieluiten. Jos kassatehtävät olisivat monipuolisempia, valitsisin mieluummin kassan.
Pienessä kaupassa saat tehdä kaikkia nuita. :)
Olisin kassalla tai täyttelisin hyllyjä :)
[quote author="Vierailija" time="02.04.2014 klo 16:50"]
Sillon vuosia sitten kun olin kaupan kassalla töissä niin hyllyjen siistimistä eli tuotteiden vetämistä takaa hyllyn reunalle sanottiin nypyttämiseksi.
[/quote]
se on sitten tuo sama kuin "nyppiminen" :)