Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos olisit / olet töissä ruokakaupassa...

Vierailija
02.04.2014 |

Mitä työtehtäviä tekisit mieluiten? Hyllytystä, kassatyöskentelyä, varastonhoitoa, nyppimistä, paistopisteestä / lihatiskistä / maitohyllystä huolehtimista, tavaroiden määrien tarkistusta eli saldotusta vai jotain muuta?

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.04.2014 klo 16:50"]

Sillon vuosia sitten kun olin kaupan kassalla töissä niin hyllyjen siistimistä eli tuotteiden vetämistä takaa hyllyn reunalle sanottiin nypyttämiseksi.

[/quote]

se on sitten tuo sama kuin "nyppiminen" :)

Vierailija
2/28 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kassalla. Selkä ei kestä hyllyttämistä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon kassalla teen 7-15 vuoroja ja tykkään;-)

Vierailija
4/28 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.04.2014 klo 16:46"]

Mitä on nyppiminen??

[/quote]

Juuri tuota tavaroiden vetämistä hyllyn reunaan niin että hylly näyttää edes täydeltä :)

-ap-

Vierailija
5/28 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.04.2014 klo 16:43"]

Mä oon pelkästään kassalla isossa marketissa. Onneks teen opiskelujen ohessa. En ikinä jaksais täyspäiväisesti työskennellä ympäri vuoden siinä. Mieluiten oisin kotiosastolla tai sportissa.

[/quote]

Mä haluaisin olla kassalla täyspäiväisesti töissä. Olen varmaan outo, mutta nautin siitä!

-ap-

Vierailija
6/28 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kassan oppiminen vaikeaa ? Tuleeko teille ikinä tenkkapoota tai mitää vaikeaa tilannetta ?

Vierailija
7/28 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppo!

Vierailija
8/28 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa sanoa, mitä noista tekisin mieluiten, mutta piti tulla näin ohimennen sanomaan, että ihanaa ap kun olet noin innoissasi työstäsi :). Se on todella hieno juttu. Toivottavasti pääset pian sinne kassallekin enemmän, kun se kerran on mieluista.

Vierailija
9/28 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kassalle, ilman muuta! Olen itsekin myyjä erikoiskaupassa, ei ruoka-, siis, ja vähiten pidän hyllyttämisestä ja noista nypyttelyistä :-) Omassa työssä tykkään, kun saa usein olla pitempään asiakkaan kanssa ja vähän edes asiantuntijan (no okei, ihan vaan myyjän ;-) ) roolissa.

Asiakkaat on parasta, vaikka oisikin ruokakaupassa varmaan päivää 34,95 kiitti moi-linjaa.

Vierailija
10/28 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.04.2014 klo 18:42"]

Kassalle, ilman muuta! Olen itsekin myyjä erikoiskaupassa, ei ruoka-, siis, ja vähiten pidän hyllyttämisestä ja noista nypyttelyistä :-) Omassa työssä tykkään, kun saa usein olla pitempään asiakkaan kanssa ja vähän edes asiantuntijan (no okei, ihan vaan myyjän ;-) ) roolissa.

Asiakkaat on parasta, vaikka oisikin ruokakaupassa varmaan päivää 34,95 kiitti moi-linjaa.

[/quote]

Ihan sama juttu, vaikka olis just toi kiitti-moi -linjaa niin asiakkaat on syy tehdä tätä työtä :) Onko sitten olemassa ketään joka nimenomaan tekisi kaikkea muuta paitsi kassaa? :P

-ap-

Vierailija
11/28 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen noita kaikkia, kassa on ok, jos sitä on vain pari tuntia vuorossa ja asiakkaat on mukavia. Muuten mieluiten en ole kassalla.

Vierailija
12/28 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin olla somistaja. Mutta ruokakaupassa ei taida tuollaista erikseen olla, eli sitten valitsen hyllytyksen.

Vierailija
13/28 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
14/28 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikista mieluiten tekisin kaikki noita ja tällä hetkellä hyvin pitkälti teenkin. Kassalla olen tosi harvoin, mutta silloin kun sinne pääsee, tuntuu se melkein kuin tauolla istuisi :)

Vierailija
15/28 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen kanssa töissä ruokakaupassa ja kassalla oleminen on ihan unelmaa kun sinne joskus harvoin pääsee :D Mietin, että tunteeko kaikki samalla lailla...?

-ap

Vierailija
16/28 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.04.2014 klo 16:25"]

Itse olen kanssa töissä ruokakaupassa ja kassalla oleminen on ihan unelmaa kun sinne joskus harvoin pääsee :D Mietin, että tunteeko kaikki samalla lailla...?

-ap

[/quote]Minä olin erikoisliikkeessä vuosia ja tykkäsin eniten hyllyttämisestä ja siitä kun sai käyttää omaa silmää esillepanoihin. nro 2 vastaaja

Vierailija
17/28 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyllytystä mieluiten, kassaa toiseksi mieluiten. Jos kassatehtävät olisivat monipuolisempia, valitsisin mieluummin kassan. 

Vierailija
18/28 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtaisin koko sirkusta.

Vierailija
19/28 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienessä kaupassa saat tehdä kaikkia nuita. :)

Vierailija
20/28 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin kassalla tai täyttelisin hyllyjä :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kolme