Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos olisit / olet töissä ruokakaupassa...

Vierailija
02.04.2014 |

Mitä työtehtäviä tekisit mieluiten? Hyllytystä, kassatyöskentelyä, varastonhoitoa, nyppimistä, paistopisteestä / lihatiskistä / maitohyllystä huolehtimista, tavaroiden määrien tarkistusta eli saldotusta vai jotain muuta?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pienessä ruokakaupassa, mutta silti enimmäkseen aika menee hyllyttämiseen. Kun saa kaikki hyllytettyä niin saakin taas aloittaa alusta :( Onko kassatyö siis kaikkein suosituinta eli pääseekö siihen vasta useamman "palvelusvuoden" jälkeen?

Vierailija
22/28 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.04.2014 klo 16:36"]

Olen pienessä ruokakaupassa, mutta silti enimmäkseen aika menee hyllyttämiseen. Kun saa kaikki hyllytettyä niin saakin taas aloittaa alusta :( Onko kassatyö siis kaikkein suosituinta eli pääseekö siihen vasta useamman "palvelusvuoden" jälkeen?

[/quote]

ap täällä siis

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon pelkästään kassalla isossa marketissa. Onneks teen opiskelujen ohessa. En ikinä jaksais täyspäiväisesti työskennellä ympäri vuoden siinä. Mieluiten oisin kotiosastolla tai sportissa.

Vierailija
24/28 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fyysisten rajoitteiden vuoksi mikään noista töistä ei pidemmän päälle onnistuisi.

Vierailija
25/28 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä on nyppiminen??

Vierailija
26/28 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkia noita, sillä tekemällä oppii ja pystyy parhaiten vaikuttamaan kehitykseenkin.

Vierailija
27/28 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.04.2014 klo 16:04"]

Mitä työtehtäviä tekisit mieluiten? Hyllytystä, kassatyöskentelyä, varastonhoitoa, nyppimistä, paistopisteestä / lihatiskistä / maitohyllystä huolehtimista, tavaroiden määrien tarkistusta eli saldotusta vai jotain muuta?

[/quote]

Olen ollut kaupassa töissä ja mieluiten hyllytäisin ja hoitaisin kyllä noita muitakin tehtäviä. Kassatyöskentely sen sijaan on kaikista tylsintä, en tekisi kuin pakon edessä.

Vierailija
28/28 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillon vuosia sitten kun olin kaupan kassalla töissä niin hyllyjen siistimistä eli tuotteiden vetämistä takaa hyllyn reunalle sanottiin nypyttämiseksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kahdeksan