Jos olisit / olet töissä ruokakaupassa...
Mitä työtehtäviä tekisit mieluiten? Hyllytystä, kassatyöskentelyä, varastonhoitoa, nyppimistä, paistopisteestä / lihatiskistä / maitohyllystä huolehtimista, tavaroiden määrien tarkistusta eli saldotusta vai jotain muuta?
Kommentit (28)
[quote author="Vierailija" time="02.04.2014 klo 16:36"]
Olen pienessä ruokakaupassa, mutta silti enimmäkseen aika menee hyllyttämiseen. Kun saa kaikki hyllytettyä niin saakin taas aloittaa alusta :( Onko kassatyö siis kaikkein suosituinta eli pääseekö siihen vasta useamman "palvelusvuoden" jälkeen?
[/quote]
ap täällä siis
Mä oon pelkästään kassalla isossa marketissa. Onneks teen opiskelujen ohessa. En ikinä jaksais täyspäiväisesti työskennellä ympäri vuoden siinä. Mieluiten oisin kotiosastolla tai sportissa.
Fyysisten rajoitteiden vuoksi mikään noista töistä ei pidemmän päälle onnistuisi.
Kaikkia noita, sillä tekemällä oppii ja pystyy parhaiten vaikuttamaan kehitykseenkin.
[quote author="Vierailija" time="02.04.2014 klo 16:04"]
Mitä työtehtäviä tekisit mieluiten? Hyllytystä, kassatyöskentelyä, varastonhoitoa, nyppimistä, paistopisteestä / lihatiskistä / maitohyllystä huolehtimista, tavaroiden määrien tarkistusta eli saldotusta vai jotain muuta?
[/quote]
Olen ollut kaupassa töissä ja mieluiten hyllytäisin ja hoitaisin kyllä noita muitakin tehtäviä. Kassatyöskentely sen sijaan on kaikista tylsintä, en tekisi kuin pakon edessä.
Sillon vuosia sitten kun olin kaupan kassalla töissä niin hyllyjen siistimistä eli tuotteiden vetämistä takaa hyllyn reunalle sanottiin nypyttämiseksi.
Olen pienessä ruokakaupassa, mutta silti enimmäkseen aika menee hyllyttämiseen. Kun saa kaikki hyllytettyä niin saakin taas aloittaa alusta :( Onko kassatyö siis kaikkein suosituinta eli pääseekö siihen vasta useamman "palvelusvuoden" jälkeen?