Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, antaisitko miespuolisen kaverin nuolla p*illuasi jos...

Vierailija
26.11.2020 |

Nainen, antaisitko miespuolisen kaverin nuolla p*illuasi jos se kaveri on erittäin taitava siinä? Eli 45-60 minaa nuolee, oikealla tavalla, kunnes nainen räjähtää suuhun. Fantasioin mun naispuolisesta kaverista.

Vai olisko todellisuudessa poissa laskuista, koska kaveruus?

Kommentit (72)

Vierailija
41/72 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisin antaa, jos olis hyvännäköinen eikä mun tarvitsis antaa vastapalvelusta.

Tuo menee vähän itsekkääks. Kyllähän tollasessa tilanteessa nimenomaan kuuluu antaa edes silloin tällöin pientä vastapalvelusta.

No mun mielestä on itsekästä edellyttää, että toinen tekis jotain mitä ei halua tehdä. Eli jos miehellä olis tollanen asenne niin jäis ne hommat siihen.

Ja tuo sun asenne, että sä ottaisit vaan jos et mitään joutuis antamaan, se ei sitten ole mielestäsi itsekästä?

Vierailija
42/72 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo menee vähän itsekkääks. Kyllähän tollasessa tilanteessa nimenomaan kuuluu antaa edes silloin tällöin pientä vastapalvelusta.

Mun mielestä seksi ei ole vaihtokauppaa. Jos mies haluaa pyyteettömästi vain antaa suuseksiä naiselle ja nainen suostuu siihen, niin ei voi olettaa, että nainen haluaisi antaa esim. suikkaria takaisin.

Seksihän nimenomaan on vaihtokauppaa. Kovin itsekkäältä tuntisin itseni, jos en ikinä ehdottais suikkaria tai kuusysiä miehelle joka mielellään nuolee mun p illua hyvin ja usein.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/72 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurin keski-ikäinen täti-ihminen erosi ja ku tarjouduin auttelemaan jossain askareessa niin täti tarjosi palkkaa. En huolinut, ja pari kertaa kun tämä toistui ja kahvet juotiin niin rouva tarjosi poskihoitoa. Sanoin että ok jos rva suostuu riisuutumaan. Panemiseksihan se sitten meni. Oli molemmille ihan hyväksikäyttösuhde, sovittiin että pannaan aina kun jompikumpi ei seurustele. Saatettiin panna vähän senkin jälkeen mutta nyt asutaan eri paikkakunnilla. Kyllä keski-ikäinen nainen osaa tyylikkäästi hoitaa seksiasiat ilman turhaa draamaa.

Vierailija
44/72 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Antaisin. Ja poskiotot takas. Mut tekisin kans selväks et fwb ookoo, nii kaveruus säilyy. Ei mitään parisuhdehössöä sellasen miespuolisen kaverin kaa.

mahtavaa tulevaisuuden kuvaa tuollaset käyttäjä luo

Vierailija
45/72 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä seksi ei ole vaihtokauppaa. Jos mies haluaa pyyteettömästi vain antaa suuseksiä naiselle ja nainen suostuu siihen, niin ei voi olettaa, että nainen haluaisi antaa esim. suikkaria takaisin.

Seksihän nimenomaan on vaihtokauppaa. Kovin itsekkäältä tuntisin itseni, jos en ikinä ehdottais suikkaria tai kuusysiä miehelle joka mielellään nuolee mun p illua hyvin ja usein.

Aika vieraalta kuulostaa tuo vaihtokauppa. Itse saan nautintoa siitä, että saan antaa toiselle sitä nautintoa, ja itselleni se nautinnon antamisen mielihyvä on jo suuri nautinto. En odota, että saisin suikkarin tms. vastalahjaksi. Edellisessä suhteessa tyttöystäväni taas tykkäsi ottaa suihin ja ei halunnut mitään vastapalveluksia vaikka mielellään olisin antanut.

Vierailija
46/72 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutaman kerran olen antanut. Kyseessä oli vanha koulukaverini vuosien takaa. Mies kertoi, että oli silloin lukioaikana haaveillut, että saisi antaa minulle suuseksiä. Kysyin, että haluaisiko vieläkin, ja kyllä halusi. Mitään muuta seksiä meidän välillä ei ollut, ja tämäkin loppui kun tapasin tulevan mieheni.

Vierailija
47/72 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mun mielestä on itsekästä edellyttää, että toinen tekis jotain mitä ei halua tehdä. Eli jos miehellä olis tollanen asenne niin jäis ne hommat siihen.

Ja tuo sun asenne, että sä ottaisit vaan jos et mitään joutuis antamaan, se ei sitten ole mielestäsi itsekästä?

Ja mistäköhän kuvittelet etten antaisi mitään? Aloittaja kysyi voisinko antaa kaverimiehen nuolla ja vastasin että voisin antaa. Eikö se ole antamista? Mun ajatus seksin suhteen on, että seksissä tehdään asioita joita kummatkin haluaa tehdä. Jos mies haluaa nuolla ja minä haluan että mies nuolee, niin silloinhan mies saa nuolla ja minä saan suuseksiä. Kummatkin saa mitä haluaa ja on tyytyväisiä.

Sinä ilmeisesti näet seksin jonkinlaisena vaihtokauppana, jossa pitää tehdä itselleen vastenmielisiä asioita saadakseen jotain haluamaansa takaisin. Minun pirtaani tuollainen ei sovi. Tiedän mitä haluan enkä yhtään häpeile sitä sanoa. Jos mies haluaa eri asioita kuin minä niin sitten on parempi ettei tehdä mitään.

Elämä on liian lyhyt vietettäväksi väärien miesten kanssa. Jätän suosiolla muille naisille jotkut peruspentit, jotka lipovat hätäisesti puoli minuuttia ja haluavat sitten itse poskihoitoa. Onneksi löytyy myös kielimiehiä, jotka nauttivat naisen tyydyttämisestä ja osaavat asiansa.

Vierailija
48/72 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja mistäköhän kuvittelet etten antaisi mitään? Aloittaja kysyi voisinko antaa kaverimiehen nuolla ja vastasin että voisin antaa. Eikö se ole antamista? Mun ajatus seksin suhteen on, että seksissä tehdään asioita joita kummatkin haluaa tehdä. Jos mies haluaa nuolla ja minä haluan että mies nuolee, niin silloinhan mies saa nuolla ja minä saan suuseksiä. Kummatkin saa mitä haluaa ja on tyytyväisiä.

Sinä ilmeisesti näet seksin jonkinlaisena vaihtokauppana, jossa pitää tehdä itselleen vastenmielisiä asioita saadakseen jotain haluamaansa takaisin. Minun pirtaani tuollainen ei sovi. Tiedän mitä haluan enkä yhtään häpeile sitä sanoa. Jos mies haluaa eri asioita kuin minä niin sitten on parempi ettei tehdä mitään.

Elämä on liian lyhyt vietettäväksi väärien miesten kanssa. Jätän suosiolla muille naisille jotkut peruspentit, jotka lipovat hätäisesti puoli minuuttia ja haluavat sitten itse poskihoitoa. Onneksi löytyy myös kielimiehiä, jotka nauttivat naisen tyydyttämisestä ja osaavat asiansa.

ap:n aloituksessa ei ollut kyse hätäisestä puolen minuutin lipomisesta ja sen jälkeen poskihoidon vaatiminen, vaan juurikin kielimies kaveri joka osaa asiansa. Jos mua nuoltais yli puoli tuntia hyvin ja tulisin, niin ihan itse haluaisin edes jotain antaa takaisin. Eikä se johtuis siitä että olisin jollain tapaa "velkaa", vaan haluaisin että hänkin saa tyydytystä multa edes joskus. Ihanko oikeasti luulet että käytännössä tuollaiset miehet jatkavat kuukausitolkulla sun p illun nuolemista ilman että saavat yhtään mitään takaisin? Millä planeetalla elät? 

Vierailija
49/72 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisi ystävällinen ja hygienialtaan hyvä ja äärimmäisen luotettava ystävä jonka kanssa en seurustelisi, eikä kumpikaan olisi muutenkaan varattu niin miksei. Vieraan kanssa paneminen olisi kuitenkin luontevampaa kuin suuseksi. Vaikka takaapäin, on sellaista kyllä sattunutkin, yritän varjella mainettani mutta silloin kun en seurustele, en ole turhan tarkka tavarastani.

Vierailija
50/72 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap:n aloituksessa ei ollut kyse hätäisestä puolen minuutin lipomisesta ja sen jälkeen poskihoidon vaatiminen, vaan juurikin kielimies kaveri joka osaa asiansa. Jos mua nuoltais yli puoli tuntia hyvin ja tulisin, niin ihan itse haluaisin edes jotain antaa takaisin. Eikä se johtuis siitä että olisin jollain tapaa "velkaa", vaan haluaisin että hänkin saa tyydytystä multa edes joskus. Ihanko oikeasti luulet että käytännössä tuollaiset miehet jatkavat kuukausitolkulla sun p illun nuolemista ilman että saavat yhtään mitään takaisin? Millä planeetalla elät? 

Niin uskon että ap on hyvä rakastaja ja ymmärtää naisen nautinnon tärkeyden, mutta nämä kauppaa käyvät peruspentit, jotka ”haluavat jotain takaisin” eivät ole. He ovat juuri noita hätäisiä lipojia, joille naisen nautinto on toisarvoista.

Eihän sitä tarvitse kuukausia jatkaa vaan niin kauan kuin molemmilla on kivaa ja haluaa jatkaa. Sehän tällaisten kaverisuhteiden idea on, että ne ovat väliaikaisia. Jos jompikumpi vaikka alkaa seurustelemaan niin homma loppuu. Seurustelusuhteessa tietenkin haluan muutakin seksiä kuin suuseksiä, mutta väliaikaisissa ratkaisuissa olen mennyt tällä tavalla. Vaikka yhdestä väliaikaisesta järjestelystä kehkeytyi kyllä muutaman vuoden kestänyt parisuhde.

Vierailija
51/72 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mutta kyrpääni antaisin imeä.

Vierailija
52/72 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaisin

Vierailija
53/72 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se kaveri tyytyisi vaan siihen, että saisi nuolla mua, niin olisihan se tosi kivaa, ja varmaan antaisin aina silloin tällöin omien halujen ja fiilisten mukaan. Vaarana siinä olisi se, että haluaisin myös naida, mutta se ei taas kuulu kaverisuhteeseen.

Vierailija
54/72 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mä annan mun yhen hyvännäkösen miespuolisen frendin nuolla mua pari kertaa viikossa"

- - -

"Ei se kaveri keltään muulta saa ku on keskinkertaisen näköinen"

Ni miten oli?

Vierailija
55/72 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaisin ja olen antanut. Tapaaminen baarissa entisen työtoverin kanssa eteni baarin vessaan, jossa sain ensin maistiaiset kivan kokoisesta välineestä, sitten kielihoitoa ja sormetusta ja lopulta kunnon pikakyydit. Ottaisin mielelläni uusinnan jossain miellyttävämmässä ympäristössä ja pidemmällä kaavalla, mutta kun en kehtaa tehdä aloitetta varatulle vanhemmalle miehelle.

Vierailija
56/72 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatus siitä, että joku tuttu mies haluaisi ainoastaan nuolla minua, ja saisi siitä nautintoa on kiihottava. Aika usein juuri tuo mielikuva yhdestä tutusta miehestä pyörii päässäni kun hoitelen itseäni. Joten varmasti antaisin jos:

- mies tekisi aloitteen, eli kysyisi, että saisiko nuolla mua niin pitkään, että saan orgasmin (siihen ei kyllä kauhean pitkään mene..)

- miehellä ei olisi tyttöystävää/vaimoa tms.

- voisin olla varma, että mies olisi tyytyväinen pelkästään siihen, että annan nuolla (jos itse sitten haluaisin jotain muutakin, niin se olisi ihan oma häpeä jos ei saisi)

- tietäisin, että tämä ei leviäisi kaveriporukassa 

Vierailija
57/72 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

M51 kirjoitti:

Minulla oli vuosia sitten erikoinen suhde naispuolisen ystävän kanssa. Hän erosi, ei halunnut hetkeen miettiä miehiä ja kävin muutaman kerran kuukaudessa nuolemassa hänelle muutaman orgasmin per vierailu.

Session jälkeen hän tyydytti minut käsin.

Muuta ei voinut harrastaa sillä hän tunsi avovaimoni ja muu olisi ollut väärin....sitä jatkui puolisen vuotta kunnes hän löysi uuden miehen.

Vieläkin ollaan ajoittain tekemisissä mutta asiasta ei puhuta eikä muistella.

Anteeksi mitä?? Suuseksi on ok, muu seksi olisi väärin avovaimoa kohtaan? Mikä ihmeen rajanveto tämä on? Tiesikö avovaimo näistä sessioista, ja oliko hänelle ok että kävit nuolemassa toista naista?

Olen kyllä aika hämilläni näistä ihmisten ajatuksista sen suhteen että mikä on pettämistä ja mikä ei.

Vierailija
58/72 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä antaisin, jos kumpikin meistä olisi sinkku. Mutta en antaisi kenen tahansa kaverimiehen sitä tehdä, kyllä se vaatisi että jonkinlaista kipinöintiä/kiinnostusta olisi meidän välillä jo valmiiksi.

Olen niin vanhanaikainen että en pysty mihinkään seksuaaliseen toimintaan ellei jotain kiintymystä ja viehtymystä ole taustalla. En myöskään ikinä suostuisi mihinkään varatun miehen kanssa. Eli suurin osa kaverimiehistä ei täyttäisi näitä kriteerejä.

Vierailija
59/72 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M51 kirjoitti:

Minulla oli vuosia sitten erikoinen suhde naispuolisen ystävän kanssa. Hän erosi, ei halunnut hetkeen miettiä miehiä ja kävin muutaman kerran kuukaudessa nuolemassa hänelle muutaman orgasmin per vierailu.

Session jälkeen hän tyydytti minut käsin.

Muuta ei voinut harrastaa sillä hän tunsi avovaimoni ja muu olisi ollut väärin....sitä jatkui puolisen vuotta kunnes hän löysi uuden miehen.

Vieläkin ollaan ajoittain tekemisissä mutta asiasta ei puhuta eikä muistella.

Anteeksi mitä?? Suuseksi on ok, muu seksi olisi väärin avovaimoa kohtaan? Mikä ihmeen rajanveto tämä on? Tiesikö avovaimo näistä sessioista, ja oliko hänelle ok että kävit nuolemassa toista naista?

Olen kyllä aika hämilläni näistä ihmisten ajatuksista sen suhteen että mikä on pettämistä ja mikä ei.

Suuseksi ja sikarin työntäminen pilluun ei ole seksiä. Näin on USA:n oikeuslaitos linjannut. Tyydy siihen.

Vierailija
60/72 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut miesystävä joka todellakin usein halusi ainoastaan antaa minulle suuseksiä, Alkuun kysyin aina, että haluaisiko, että puolestani hoitelisin hänet, mutta ei juuri ikinä halunnut. Ja on ollut kaksi sellaista yhden yön tuttavuuttakin, jotka halusivat ainoastaan nuolla mua. Tosin näillä kavereilla taisi olla vähän haasteita saada erektiota aikaiseksi. Itselläni vaihtelee fiilis siitä, tykkäänkö pelkästä panosta, suuseksistä ja sitä seuraavasta panosta, tai sitten pelkästään suuseksistä missä laukean miehen suuhun. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi neljä