Nainen, antaisitko miespuolisen kaverin nuolla p*illuasi jos...
Nainen, antaisitko miespuolisen kaverin nuolla p*illuasi jos se kaveri on erittäin taitava siinä? Eli 45-60 minaa nuolee, oikealla tavalla, kunnes nainen räjähtää suuhun. Fantasioin mun naispuolisesta kaverista.
Vai olisko todellisuudessa poissa laskuista, koska kaveruus?
Kommentit (72)
N43v. kirjoitti:
Antaisin. Ei kysyvä tieltä eksy.
Ja sitten kun kysyy niin tulee #metoo syytteet...
Kyllä on miehet alas vajonneet. Kirjaimellisesti.
Vierailija kirjoitti:
Mä annan mun yhen hyvännäkösen miespuolisen frendin nuolla mua pari kertaa viikossa, vaikka just menin naimisiin. En näe siinä mitään pahaa. Ja kaveri on ylivoimaisesti planeetan paras siinä, ihanaa tulla sen suuhun ja sen jälkeen mennä kotiin aviomiehen pantavax
Viet sitten miehellesi sen nuolijan muiden naisten pöpöt.
Vierailija kirjoitti:
Todellakin antaisin
Miksi? Voitko tarkentaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä annan mun yhen hyvännäkösen miespuolisen frendin nuolla mua pari kertaa viikossa, vaikka just menin naimisiin. En näe siinä mitään pahaa. Ja kaveri on ylivoimaisesti planeetan paras siinä, ihanaa tulla sen suuhun ja sen jälkeen mennä kotiin aviomiehen pantavax
Ei se kaveri keltään muulta saa ku on keskinkertaisen näköinen, eli ei vaaraa. Mut planeetan paras nuolemaan. Taidot ei oo ulkonäöstä kiinni. Ehkä pari kertaa vuodes otan silt suihi palkkioks. Tais nuolla mua melkein 100 kertaa viime vuonna :) win-win haha
En. Liian intiimiä ja kuuluu parisuhteeseen. Laskisin pettämiseksi, kun on oma mies. Tuskin harkitsisin edes sinkkuna.
Vierailija kirjoitti:
Mistä helvetistä AP tietää, että nainen kestäisi tai haluaisi 45-60 minuuttia suuseksiä? Mistä tiedät, ettei ole herkillä jo 5 minuutin jälkeen? Naiset eivät ole mitään Vtec-moottoreita, jotka toimivat kaikki korkeilla kierroksilla, kun aikansa polkee. 🤦🏻♂️
osa kestää tosi pitkää ja saa monta orgasmia ja osa on niin herkillä jo yhden jälkeen ettei enää voi nuolla. Harmittaa suunnattomasti kun parilla naisella on niin ihana pillu mutta vain yjdennorgasmin kestää. Sitten pitää olla parin tunnin tauko että voi nuolla uudestaan.
Yllättävän avomielisesti nautinnolle antautuvia naisia täällä. Positiivisesti yllättynyt.
Jos tilanne olisi toisinpäin, missä joku naispuolinen kaverini fantasioisi siitä, että saa ottaa multa suihin, olisi siinä erittäin taitava, ja imuttelisi 45-60 min. kunnes räjähtäisin sen suuhun. Joo, antaisin mielelläni vaikka kerran pari viikossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se kaveri keltään muulta saa ku on keskinkertaisen näköinen, eli ei vaaraa. Mut planeetan paras nuolemaan. Taidot ei oo ulkonäöstä kiinni. Ehkä pari kertaa vuodes otan silt suihi palkkioks. Tais nuolla mua melkein 100 kertaa viime vuonna :) win-win haha
Surkea perustelu.
Ihan satavarmasti antaisin nuolla
N29
Vierailija kirjoitti:
Ihan satavarmasti antaisin nuolla
N29
ihana nainen
Voisin antaa, jos olis hyvännäköinen eikä mun tarvitsis antaa vastapalvelusta.
Noh. Tänne palstalle varmaan kirjottelee vaan ne jotka on ok tän kanssa tai sitten toiset miehet. Mutta ei, en antais koska ei toi kuulu mun käsitteeseen kaveruudesta. Siinä mentäs sit jo jonkinlaisen seksisuhteen pariin. Ja jos parisuhteessa olisi kumpikaan niin lasken vahvasti pettämiseksi, enkä oikein hyvällä katsois jos omalla puolisolla ois kaveripiirissä tommosia kamuja joidenkaa ollaan tollasta harrasteltu :3 mutta ehkä olenkin sit tiukkis.
Vierailija kirjoitti:
Noh. Tänne palstalle varmaan kirjottelee vaan ne jotka on ok tän kanssa tai sitten toiset miehet. Mutta ei, en antais koska ei toi kuulu mun käsitteeseen kaveruudesta. Siinä mentäs sit jo jonkinlaisen seksisuhteen pariin. Ja jos parisuhteessa olisi kumpikaan niin lasken vahvasti pettämiseksi, enkä oikein hyvällä katsois jos omalla puolisolla ois kaveripiirissä tommosia kamuja joidenkaa ollaan tollasta harrasteltu :3 mutta ehkä olenkin sit tiukkis.
Kaveruus se fwb:ki on. Ihan yhtä hyviä ystäviä siinä ollaan, ellei jopa parempia :)
Vierailija kirjoitti:
Tuo menee vähän itsekkääks. Kyllähän tollasessa tilanteessa nimenomaan kuuluu antaa edes silloin tällöin pientä vastapalvelusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo menee vähän itsekkääks. Kyllähän tollasessa tilanteessa nimenomaan kuuluu antaa edes silloin tällöin pientä vastapalvelusta.
No mun mielestä on itsekästä edellyttää, että toinen tekis jotain mitä ei halua tehdä. Eli jos miehellä olis tollanen asenne niin jäis ne hommat siihen.
Minulla oli vuosia sitten erikoinen suhde naispuolisen ystävän kanssa. Hän erosi, ei halunnut hetkeen miettiä miehiä ja kävin muutaman kerran kuukaudessa nuolemassa hänelle muutaman orgasmin per vierailu.
Session jälkeen hän tyydytti minut käsin.
Muuta ei voinut harrastaa sillä hän tunsi avovaimoni ja muu olisi ollut väärin....sitä jatkui puolisen vuotta kunnes hän löysi uuden miehen.
Vieläkin ollaan ajoittain tekemisissä mutta asiasta ei puhuta eikä muistella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä seksi ei ole vaihtokauppaa. Jos mies haluaa pyyteettömästi vain antaa suuseksiä naiselle ja nainen suostuu siihen, niin ei voi olettaa, että nainen haluaisi antaa esim. suikkaria takaisin.
En pidä nuolemisesta, joten en antaisi niin kaverin kuin kenenkään muunkaan tehdä sitä itselleni. Tylsää ja jotenkin ällöä, ei tunnu sen kummemmalta kuin käsivartta lipoisi.
Jos kaveri olisi oikeasti puoleensavetävä, voisin ennemmin itse tarjota suuta hänelle päin. Siitä tykkään kyllä. Tai siirryttäisi suoraan yhdyntään.