Mies: ”pesetkö” kusisuihkullasi jarruraitoja julkisissa vessoissa?
Kommentit (20)
No jos pisuaariin on joku semmoiset jättänyt..
Kyllä täältäkin. Pieni lisähaaste pitää vireänä.
Toki.
Ja toisinaan istunnolla jätän seuraaville pestävää. Kunnon kinkkiruoan jälkeen ahteri nimittäin räjähtää sinne pönttöön.
En kenenkään toisen aiheuttamia raitoja, mutta jos on itse vääntänyt tortun ja sen jälkeen pissaa, niin koitan ohjata sen niihin kohtiin joihin on mahdollisesti jäänyt jäänteitä
Pesen kusisuihkullani julkisten vessojen lattioita.
Käytän harjaa, vielä ei ole tullut vastaan vessaa, josta harja puuttuisi, suihkuja ei useinkaan ole.
Yleensä pönttö julkisissa on niin kamala, että en siihen istahda edes kakkoselle. Ilmasta käsin lasken panokset ja joskus ne eivät osu aivan häränsilmään. Mukavaa että löytyy näin paljon pesijöitä. Kiitos teille!
Vierailija kirjoitti:
Käytän harjaa, vielä ei ole tullut vastaan vessaa, josta harja puuttuisi, suihkuja ei useinkaan ole.
Suihku on sulla jalkovälissä. Siitä tässä juuri keskustellaan.
Joskus harmittaa käydä pisuaarilla kun tarvitsisi päästää "alkupieru", että saa kusen virtaamaan, mutta takana on jono odottamassa. Kehtaako niitä päin pierrä?
Minulla on voimakas suihku ja otankin kultaisia suihkuja aina aamuisin kun tanko on pystyssä.
En julkisissa, mutta kotona kyllä.
Julkisissa en halua löyhyttää ilmaan muiden ulostebakteereita.
Ei paineet enää riitä. Se on miehen luonto. Jossainhan joskus sanottiin, että jos kusilaariin oli kaakelin pintaan laitettu kärpäsen kuva, niin kusta päätyi vähemmän lattialle. Jossain olen itsekin tuollaisen nähnyt. Tämä erittäin merkittävä keskustelun avaus!
Kerran joku oli paskonut istuimelle. Jäi suihkuttamatta..
Epäreilua. Mäkin haluan suihkuttaa.
T. nainen
Joo, tai ainakin yritän. Nuo p-skakokkareet on rumia katella siksi yritän pissata niitä pois.
Pesen kusisuihkulla myös penkkejä julkisissa.