Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, antaisitko miespuolisen kaverin nuolla p*illuasi jos...

Vierailija
26.11.2020 |

Nainen, antaisitko miespuolisen kaverin nuolla p*illuasi jos se kaveri on erittäin taitava siinä? Eli 45-60 minaa nuolee, oikealla tavalla, kunnes nainen räjähtää suuhun. Fantasioin mun naispuolisesta kaverista.

Vai olisko todellisuudessa poissa laskuista, koska kaveruus?

Kommentit (72)

Vierailija
61/72 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panemiseksihan se kuitenkin menisi mutta riippuu tilanteesta. Kyllä tuollainen olisi hyvä ystävä.

Puoliso on seestynyt keski-ikään ennen minua ja tuskin välittäisi asiasta.

Vierailija
62/72 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annoin kyllä ja asuttiinkin yhdessä, mutta sitten hän jätti minut, koska "meidän elämä on arkista ja tavallista ja tuntuu, että ollaan enemmänkin kavereita".

No, erottiin eikä olla missään tekemisissä enää. 

Minulle seksikumppani on aina ollut sen hetken paras ja läheisin kaveri, mutta ehkä jatkossa pitänee ottaa fyysisempi lähestymistapa ja lainata vain "tuttavan" kehoa satunnaisesti hetken ja palauttaa hänet sitten omaan elämäänsä muuksi ajaksi.

Oma haasteensa toki siinäkin (näillä naishormoneilla), että jos pelkän fysiikan perusteella menisin seuralaista valitsemaan, niin aika hottis pitäisi olla. Olen vielä toistaiseksi pärjännyt ilman hottista, koska saan kuitenkin itseltäni (ja voin samalla turvallisesti haaveilla niistä hottiksista). 

Sikäli toki harmillista, kun yleensä pidän miesten seurasta ja tuntuu erityisen hyvältä olla miehen hyvä kaveri tai läheinen ystävä, mutta kaipa tuosta kaveruudesta vielä oppii pois, ehkä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/72 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En antais. 

Eikä kovin taitavalta kuulosta jos tunti pitää lipittää.

Vierailija
64/72 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä annan mun yhen hyvännäkösen miespuolisen frendin nuolla mua pari kertaa viikossa, vaikka just menin naimisiin. En näe siinä mitään pahaa. Ja kaveri on ylivoimaisesti planeetan paras siinä, ihanaa tulla sen suuhun ja sen jälkeen mennä kotiin aviomiehen pantavax

Ei mitään pahaa jos asia on aviomiehellesikin ok. Muuten on paha juttu, ja olet petturihoro. Tosin eihän tää juttu totta ollutkaan.

Vierailija
65/72 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan. Ystävät ja seksi ovat erillisiä asioita mulle ja olen varattu.

Vierailija
66/72 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä annan mun yhen hyvännäkösen miespuolisen frendin nuolla mua pari kertaa viikossa, vaikka just menin naimisiin. En näe siinä mitään pahaa. Ja kaveri on ylivoimaisesti planeetan paras siinä, ihanaa tulla sen suuhun ja sen jälkeen mennä kotiin aviomiehen pantavax

Viet sitten miehellesi sen nuolijan muiden naisten pöpöt.

Ei se kaveri keltään muulta saa ku on keskinkertaisen näköinen, eli ei vaaraa. Mut planeetan paras nuolemaan. Taidot ei oo ulkonäöstä kiinni. Ehkä pari kertaa vuodes otan silt suihi palkkioks. Tais nuolla mua melkein 100 kertaa viime vuonna :) win-win haha

Hyvä tarina, ens kerralla keksi parempi ettet heti unohda mitä kirjoitit aiempaan viestiin... sen kaverinhan piti olla hyvännäköinen.

Vierailija
67/72 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on naispuolinen ystävä.

Kaikki alkoi ihan leikillä, joka johti siihen että nuolin eka kerran. Tykkään nuolla naiselle orkun ja olin ihan hämmästynyt kun nainen alkoi puhuun nuolemisesta. Hän oli liitossa mistä puuttui kaikki hellyys.

Itsekkin yllätyin mitä nuolemisella saa aikaan.

Sain vapaat kädet naisen peppuun, nuolin kun lassie, hellästi kuitenkin vaativasti.

Sain vapaat kädet ja aika kivasti nainen vääntelehti ja vapisin ja voihkin. Orku oli täydellinen.. Ja nainen oli täydellinen.

Vierailija
68/72 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

:-)

Vierailija
69/72 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En petä miehen kanssa. Ystävättären kanssa on saunaseura, siellä lipaistaan vuoron perään nopeat. Mieheni on ihana mutta ei miköän taitava.

Vierailija
70/72 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annan,muttei saa koskea kuin suulla minuun. Aloitus oli hieman vaikea tehdä kun toinen naimisissa mutta siitäkin selvittiin :D

Vierailija
71/72 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

n 31 kirjoitti:

Antaisin ja olen antanut. Tapaaminen baarissa entisen työtoverin kanssa eteni baarin vessaan, jossa sain ensin maistiaiset kivan kokoisesta välineestä, sitten kielihoitoa ja sormetusta ja lopulta kunnon pikakyydit. Ottaisin mielelläni uusinnan jossain miellyttävämmässä ympäristössä ja pidemmällä kaavalla, mutta kun en kehtaa tehdä aloitetta varatulle vanhemmalle miehelle.

Milloinkohan edellämainittu tapahtui?

Jos tunnistin itseni niin....

Vierailija
72/72 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on naispuolinen ystävä.

Kaikki alkoi ihan leikillä, joka johti siihen että nuolin eka kerran. Tykkään nuolla naiselle orkun ja olin ihan hämmästynyt kun nainen alkoi puhuun nuolemisesta. Hän oli liitossa mistä puuttui kaikki hellyys.

Itsekkin yllätyin mitä nuolemisella saa aikaan.

Sain vapaat kädet naisen peppuun, nuolin kun lassie, hellästi kuitenkin vaativasti.

Sain vapaat kädet ja aika kivasti nainen vääntelehti ja vapisin ja voihkin. Orku oli täydellinen.. Ja nainen oli täydellinen.

Kaltaisesi irstailijalesbot joutuvat helvettiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan viisi