Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen rikkaan miehen vaimo, masentaa,,, - kysyttävää?

Vierailija
31.03.2014 |

Elän parisuhteessa, jossa en käytännössä tee mitään, mutta saan mitä haluan. Mieheni tienaa erittäin hyvin, meillä on naurettavan hyvin asiat taloudellisesti ja kaikki kulissit koossa. Mutta olen silti yksinäinen ja en edes tiedä mitä kaipaan, mutta jotain puuttuu. Kaikki on liian täydellistä ja "siloteltua", oma elämä tuntuu pelleilyltä. En jaksa enää yhtäkään kesää shampanjalasit käsissä veneellä naureskellen ihmisten kanssa, joista en edes pidä. Lapset eivät taida oikein edes tuntea isäänsä, miehelläni pysyy niin usein tietty "rooli" päällä kotonakin, tekee niin paljon töitä. Minä kyllä tunnen hänet ja rakastankin, ei ole itsekäs vaan ajattelee paljon perhettään, mutta tuntuu kurjalta katsoa miten kömpelösti hän on omien lastensa kanssa.

Välillä tuntuu, että tämä on loputon suo ja kuilu, jonne vaan yhdessä tipahdetaan ja esitetään jotain loppuun asti... En voi vaatia miestäni vähentämään töitään, se ei vaan onnistu, mutten osaa kohta enää olla tasapainoinen äiti lapsillenikaan, kun ahdistaa, miten vähän mies on mukana näissä luksuspuitteissa. Tuntuu kamalalta välillä omat ajatukset, että miksi en nuorempana miettinyt paremmin (Huom: RAKASTAN YLI KAIKEN lapsiani, en kadu heitä sekuntiakaan), ottanut jotain ikäistäni miestä (oma mieheni siis 17 vuotta itseäni vanhempi), joka samassa elämäntilanteessa kuin minä. Nyt tuntuu, että elän vain toisille, enkä osaa elää oikein edes heille joita rakastan, kuten lapsilleni...

Kommentit (105)

Vierailija
101/105 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.04.2014 klo 21:51"]

Vaikutat tosi hienolta tyypiltä ap, voimia!

[/quote]

Tämä on tuttu lause kaikista trolleista, kun ap toivottelee itselleen näin... alku oli hyvä, mutta.

Vierailija
102/105 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.04.2014 klo 22:25"]

Tsemppiä ap sinulle, vaikutat mukavalta ihmiseltä.

[/quote]

Ok. Taas.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/105 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.04.2014 klo 08:44"][quote author="Vierailija" time="01.04.2014 klo 22:25"]

[/quote]

Ok. Taas.

[/quote]

Hei, älä, tuo olin kyllä minä - en suomenruotsalainen enkä rikas - ja tuo on ainoa viesti, jonka tähän ketjuun olen kirjoittanut. En osaa auttaa ap:tä, mutta halusin kirjoittaa jotain kivaa.

Vierailija
104/105 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh. Ap on oikeasti persaukinen haaveilija.

Ei kukaan miljonääri ala lahjoittaa muutamaa euroa kuukausittain mihinkään. (ap sanoi miehensä alkavan lahjoittaa 100 euroa joka kk)

Joko annetaan tai sitten ei jakseta ollenkaan.

Vierailija
105/105 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.04.2014 klo 08:49"]

[quote author="Vierailija" time="02.04.2014 klo 08:44"][quote author="Vierailija" time="01.04.2014 klo 22:25"]

[/quote]

Ok. Taas.

[/quote]

Hei, älä, tuo olin kyllä minä - en suomenruotsalainen enkä rikas - ja tuo on ainoa viesti, jonka tähän ketjuun olen kirjoittanut. En osaa auttaa ap:tä, mutta halusin kirjoittaa jotain kivaa.

[/quote]

Ok. Tuosta puuttuikin se provolle tyypillinen voimia. Joku satusetä palstalla kirjoittelee noin 5 provoa /päivä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kaksi