Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi blondit yleensä tykkäävät tummemmista?

Vierailija
25.11.2020 |

En nyt viittaa mihinkään aikuisviihteeseen joten voisitteko olla jauhaamatta siitä? :) tarkoitan siis sitä että todella usein näkee blondeja ruskeahiuksisten kanssa ja ihan ihonväriltäänkin tummempien kanssa.

Mulla ei ole mitään tuota vastaan mutta olen vaan huomannut tämmöisen ilmiön. Itsekin olen tummempi komea mies ja yleensä jos nainen on kiinnostunut hän on blondi.

Kommentit (88)

Vierailija
1/88 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munki kohdalla muute on näi. Oon aiva älyttömän vaalea ja rakastan mieheni tummia piirteitä. Eteenki kesällä ku hän ruskettuu nii en voi pitää näppejä erossa

Vierailija
2/88 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Munki kohdalla muute on näi. Oon aiva älyttömän vaalea ja rakastan mieheni tummia piirteitä. Eteenki kesällä ku hän ruskettuu nii en voi pitää näppejä erossa

Juurikin näin👍🤩🤣

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/88 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä me brunetetkin tykätään tummahiuksisista.

Vierailija
4/88 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän enkä ole sitä kieltänytkään. Lasketaanko ruskeat hiukset muuten tummiksi hiuksiksi?

Vierailija
5/88 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä vaan :)

Vierailija
6/88 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastakohdat viehättää

Vierailija
7/88 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän enkä ole sitä kieltänytkään. Lasketaanko ruskeat hiukset muuten tummiksi hiuksiksi?

Riippuu varmaan siitä ovatko tummat vai vaaleat..

Vierailija
8/88 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on punaiset hiukset. Sellaiset aika tummat eli en ole mikään mansikkablondi. Yksi mun välimerellisen värityksen omaava kaveri kutsui mua blondiksi. Jouduin sanomaan, etten ole kyllä blondia nähnytkään. :D

Vierailija
9/88 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on punaiset hiukset. Sellaiset aika tummat eli en ole mikään mansikkablondi. Yksi mun välimerellisen värityksen omaava kaveri kutsui mua blondiksi. Jouduin sanomaan, etten ole kyllä blondia nähnytkään. :D

Välimerellä on kyllä tosi vähän paikallisia blondeja. Siellä on jonkin verran ruskeahiuksisia mutta suurin osa omaavat mustat tai tummanruskeat hiukset minun havaintojeni mukaan.

Vierailija
10/88 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Välimerellä on kyllä tosi vähän paikallisia blondeja. Siellä on jonkin verran ruskeahiuksisia mutta suurin osa omaavat mustat tai tummanruskeat hiukset minun havaintojeni mukaan.

Sen takia mä varmaan siellä "blondi" olinkin. :D

Vierailija
11/88 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinkö? Mulla on blondi mies ja kaksi blondia lasta.

T.blondi

Vierailija
12/88 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

T.blondi

Ei kaikki tietenkään koska suomessa on joku 80% ihmisistä blondeja

Vierailija
13/88 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T.blondi

Ei ole.

Vierailija
14/88 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Italialaiset tykkäävät paljon punahiuksisista. Jostain syystä myös sveitsiläiset ja saksalaiset, jotka ovat tummia. Pohjoismaalaiset eivät niinkään, samoin englantilaiset ja alankomaalaiset. Eli vastakohtaisuus viehättää.

Vierailija
15/88 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun isä on gambialainen ja äiti turkkilainen. Olen komeapiirteinen ja tulisieluinen mies, jonka siitin on valtava. Minulla on aina ollut vaaleahiuksisia tyttöystäviä ja on nytkin. He pitävät tummista siksi koska tummat pitävät blondeista. Tytöt nauttivat huomiosta. Lisäksi heitä kiinnostaa brunetteja enemmän kontrasti kun tumma jortikka painuu pinkkiin majavaan. Se kiihottaa heitä.

Vierailija
16/88 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T.blondi

Ei ole.

Olet oikeassa. 58% jos lasketaan koko Suomi mutta keskiosassa noin 80% ovat blondeja.

Vierailija
17/88 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun isä on gambialainen ja äiti turkkilainen. Olen komeapiirteinen ja tulisieluinen mies, jonka siitin on valtava. Minulla on aina ollut vaaleahiuksisia tyttöystäviä ja on nytkin. He pitävät tummista siksi koska tummat pitävät blondeista. Tytöt nauttivat huomiosta. Lisäksi heitä kiinnostaa brunetteja enemmän kontrasti kun tumma jortikka painuu pinkkiin majavaan. Se kiihottaa heitä.

Sulla on käynyt hyvä tuuri geenilotossa. Jos saisit lapsia aasialaisen naisen kanssa, voisi tulla myös kauniita.

Vierailija
18/88 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tummasilmäinen ja -hiuksinen kantisnainen ja aina pitänyt ulkonäöllisesti enemmän tummahiuksisista miehistä.

Nyt kun mietin, niin en ole koskaan ollut edes ihastunut vaaleahiuksiseen mieheen.

Vierailija
19/88 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tummasilmäinen ja -hiuksinen kantisnainen ja aina pitänyt ulkonäöllisesti enemmän tummahiuksisista miehistä.

Nyt kun mietin, niin en ole koskaan ollut edes ihastunut vaaleahiuksiseen mieheen.

Taitaa suomessa yleisesti niin että naiset tykkäävät ulkonäöllisesti ebemmmän tummista miehistö

Vierailija
20/88 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Blondien tavoit on lisääntyä tummempien kanssa ja tällätavoin hävittää aidot blondit maapallolta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi viisi