Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi blondit yleensä tykkäävät tummemmista?

Vierailija
25.11.2020 |

En nyt viittaa mihinkään aikuisviihteeseen joten voisitteko olla jauhaamatta siitä? :) tarkoitan siis sitä että todella usein näkee blondeja ruskeahiuksisten kanssa ja ihan ihonväriltäänkin tummempien kanssa.

Mulla ei ole mitään tuota vastaan mutta olen vaan huomannut tämmöisen ilmiön. Itsekin olen tummempi komea mies ja yleensä jos nainen on kiinnostunut hän on blondi.

Kommentit (88)

Vierailija
41/88 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niille, joiden mielestä Suomessa ei ole paljoa blondeja: nk. "maantienväriset" ovat geneettisesti vaaleahiuksisia (ja Suomen ulkopuolella niitä blondeiksi yleensä kutsutaankin). Joten sanoisin että valtaosa suomalaisista ON blondeja, mustahiuksisia kantasuomalaisia on todella, todella vähän.

Vierailija
42/88 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon blondi ja tykkään myös blondeista sinisistä sinisimmät silmät omaavista miehistä. Lapsista tulee kauniita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/88 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmistö maailman väestöstä ja jopa suomalaisista on ruskeahiuksisia, joten on tilastollisesti loogista nähdä blondeja brunettien kanssa.

Vierailija
44/88 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eikö se mene jotenkin että lapsesta tulee terveempi kun se saa paljon erilaisia geenejä. Siksi blondien on luonnollista ihastua tummiin ja tummien blondeihin.

Sinä tykkäisit siis albiinosta sisaruksesta jos sinulla sellainen olisi. Muutenkin, mitä tummempi otus kysessä, sitä yksinkertaisempi yleensä aina on. Ruskeat/mustat hiukset, ruskea iho, ruskeat silmät. En tiedä miksi kukaan ottaisi tämmöistä.

Vierailija
45/88 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eikö se mene jotenkin että lapsesta tulee terveempi kun se saa paljon erilaisia geenejä. Siksi blondien on luonnollista ihastua tummiin ja tummien blondeihin.

Sinä tykkäisit siis albiinosta sisaruksesta jos sinulla sellainen olisi. Muutenkin, mitä tummempi otus kysessä, sitä yksinkertaisempi yleensä aina on. Ruskeat/mustat hiukset, ruskea iho, ruskeat silmät. En tiedä miksi kukaan ottaisi tämmöistä.

Viimeisimmällä logiikalla viimeisimmän kommentin kirjoitti aivan pikimusta

N 3 3 K 3 R 1

Vierailija
46/88 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun isä on gambialainen ja äiti turkkilainen. Olen komeapiirteinen ja tulisieluinen mies, jonka siitin on valtava. Minulla on aina ollut vaaleahiuksisia tyttöystäviä ja on nytkin. He pitävät tummista siksi koska tummat pitävät blondeista. Tytöt nauttivat huomiosta. Lisäksi heitä kiinnostaa brunetteja enemmän kontrasti kun tumma jortikka painuu pinkkiin majavaan. Se kiihottaa heitä.

Unihdit sebn suomalaisnaisten tärkeimmän piirteen, eli tyhmyyden. Lihavia, helppoja ja huonoitsetuntoisia. onneksi sinussa ei ole suomalaista verta.

Vierailija
47/88 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää niin hienolta, kun vaalea nainen ja tummahiuksinen mies tanssivat hitaita. Siks :-)

Vierailija
49/88 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on totta, mutta koska vaaleus on feminiini piirre ja tummuus maskuliininen. Suurin osa kaikenvärisistä naisista tuntee vetoa mustiin miehiin ja miehet taas blondeihin. Mustan miehen ja blondin naisen välinen seksi on maailman luonnollisin asia.

Vierailija
50/88 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Blondien tavoit on lisääntyä tummempien kanssa ja tällätavoin hävittää aidot blondit maapallolta.

no ei häviä. kato nyt meghan ja härry. niitten lapset on ihan pinkkejä. kyllä vaaleaon aika dominoiva jos tumma ja vaalea pariutuu

Vierailija
51/88 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on siniset silmät ja olen vaaleat hiukset. Mies siis olen. En hyväksy kumppanikseni kuin vain siniset tai harmaat silmät omaavan blondi naisen.

Pidän verilinjan puhtaana.

Vierailija
52/88 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää sekaantuko vieraisiin rotuihin ja kansoihin. kirjoitti:

Minulla on siniset silmät ja olen vaaleat hiukset. Mies siis olen. En hyväksy kumppanikseni kuin vain siniset tai harmaat silmät omaavan blondi naisen.

Pidän verilinjan puhtaana.

Olet katoavaa lajia. Sadan vuoden päästä kaikilla on tummempi ihon väri sekä tummat nappisilmät. Toki eihän feikki-blondit mihinkään katoa....

Vierailija
53/88 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vaaleahiuksinen (aito) sinisilmäinen nainen; ei suom. miehelläni on syvänmustat, paksut hiukset ja tumman oliivin väriset silmät. Tytär on perinyt isänsä paksun hiuslaadun; hänen hiuksensa ovat pitkät ja tummanruskeat ja silmät ruskeat, joissa vähän vihertävää.

Vierailija
54/88 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen blondi nainen joka on naimisissa aika vaalean miehen kanssa. Nyt kun mustia miehiä on enemmän Suomessa, olen huomannut että haluan ainoastaan mustia miehiä.

Vierailija
55/88 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo on totta, mutta koska vaaleus on feminiini piirre ja tummuus maskuliininen. Suurin osa kaikenvärisistä naisista tuntee vetoa mustiin miehiin ja miehet taas blondeihin. Mustan miehen ja blondin naisen välinen seksi on maailman luonnollisin asia.

Valtaosa valkoisista tai aasialaisista naisista ei ole kiinnostunut mustista miehistä. Tämä on ihan tilastofaktaa.

Vierailija
56/88 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut että blondit miehet tykkää tummahiuksisista naisista. Itse blondina naisena tykkään eniten maantien harmaista hiuksista miehellä mutta tärkeintä ovat siniset tai vihreät silmät.

Vierailija
57/88 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä jos näkee blondin, jolla on viimeisen päälle treenattu perse, niin eiköhän vierellä kulje musta mies. Tai sitten näkee niitä blondeja, jotka ovat valkoisen miehen seurassa, mutta flirttailevat mustille miehille.

Vierailija
58/88 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä jos näkee blondin, jolla on viimeisen päälle treenattu perse, niin eiköhän vierellä kulje musta mies. Tai sitten näkee niitä blondeja, jotka ovat valkoisen miehen seurassa, mutta flirttailevat mustille miehille.

Itse koen tuon jälkimmäisen kuvauksen sopivan itseeni. Miehelläni on erittäin pieni, niin tarvitsen välillä kookkaampaa seuraa.

Vierailija
59/88 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse koen tuon jälkimmäisen kuvauksen sopivan itseeni. Miehelläni on erittäin pieni, niin tarvitsen välillä kookkaampaa seuraa.

Tämä on itsellänikin osoittautunut toimivaksi reseptiksi seksielämän suhteen.

Vierailija
60/88 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valtaosa valkoisista tai aasialaisista naisista ei ole kiinnostunut mustista miehistä. Tämä on ihan tilastofaktaa.

Ei kyllä varmasti pidä paikkaansa.