Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi blondit yleensä tykkäävät tummemmista?

Vierailija
25.11.2020 |

En nyt viittaa mihinkään aikuisviihteeseen joten voisitteko olla jauhaamatta siitä? :) tarkoitan siis sitä että todella usein näkee blondeja ruskeahiuksisten kanssa ja ihan ihonväriltäänkin tummempien kanssa.

Mulla ei ole mitään tuota vastaan mutta olen vaan huomannut tämmöisen ilmiön. Itsekin olen tummempi komea mies ja yleensä jos nainen on kiinnostunut hän on blondi.

Kommentit (88)

Vierailija
61/88 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Why One Sociologist Says It’s Time for Black Women to Date White Men

https://news.wttw.com/2019/04/17/sociologist-cheryl-judice-interracial-…

Vierailija
62/88 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

BBC

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/88 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Why One Sociologist Says It’s Time for Black Women to Date White Men

https://news.wttw.com/2019/04/17/sociologist-cheryl-judice-interracial-…

Aika ra..asti sanottu. Ettei musta nainen ole kaunis.

Vierailija
64/88 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa blondeista voi olla värjännyt hiuksensa eli itsekin tummahiuksisia. Tai voivat ihastua miehekkäisiin alfoihin. 

Suomessa on blondeja miesurheilijoita, joista osalla on blondit puolisot. Osa taas on valinnut muunlaisen.

Vierailija
65/88 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

What do tennis star Serena Williams, U.S. Sen. Kamala Harris and businesswoman Mellody Hobson have in common? They’re all married to white men.

Vierailija
66/88 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, mutta tuo pätee myös minuun. Yleisesti ottaen pidän vaan tummia piirteitä viehättävämpinä, syytä en tiedä. Ehkä miellän alitajuisesti tummat piirteet jotenkin miehekkäämmiksi ja korkeampiin testosteronitasoihin viittaaviksi, verrattuna "vaaleisiin poikasen haituviin". Poikkeuksiakin toki on; esimerkiksi yksi mies työpaikallani saa pikkuhousuni märiksi, hän on aivan älyttömän kuuma ja ulkoisesti aivan täysin miesmakuuni, vaikka onkin vaalea piirteiltään.

Tarkennan; tummaihoisista en viehäty, vaan nimenomaan sellaisesta, että on vaalea iho ja tummat piirteet. Katsokaa esimerkiksi miltä georgialaiset miehet näyttävät :)

Kuten Stalin 😁

Vierailija
67/88 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niille, joiden mielestä Suomessa ei ole paljoa blondeja: nk. "maantienväriset" ovat geneettisesti vaaleahiuksisia (ja Suomen ulkopuolella niitä blondeiksi yleensä kutsutaankin). Joten sanoisin että valtaosa suomalaisista ON blondeja, mustahiuksisia kantasuomalaisia on todella, todella vähän.

Eeh, en kutsuisi tumman ruskeatukkaisia blondeiksi joita suurin osa suomalaisista on ja varsinkin miehistä. Vaalean ruskea on aivan eri asia. He ovat olleet todennäköisesti lapsena blondeja ja tummentuneet myöhemmin. Enkä itse asiassa käsitä mitä väriä tällä maantienvärisellä tukalla oikein haetaan? Maantiehän on harmaa vai tarkoitetaanko tässä jotain hiekkasorateitä? Eikö olisi parempi puhua tummanruskeista hiuksista?

Vierailija
68/88 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perkele niitä riivaa. Sinisilmäisillå yhteinen esivanhempi, eikä muihin pidä sekaantua.

https://www.allaboutvision.com/en-gb/resources/blue-eye-colour/

https://www.ancientpages.com/2017/02/23/mysterious-sumerian-statues-big…

Vierailija
69/88 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen blondi nainen joka on naimisissa aika vaalean miehen kanssa. Nyt kun mustia miehiä on enemmän Suomessa, olen huomannut että haluan ainoastaan mustia miehiä.

Olet terve pohjoismaalainen nainen. Jos lapsia ei vielä ole, niin äkkiä lisääntymään näiden mustien isoparruisten orhien kanssa!

Vierailija
70/88 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on oikein superblondi, väriltään, on hänen vaikea löytää itseään vaaleampaa, Ja tiedämmehän, että mitä mustem0i...sen isompi.

Vierailija
71/88 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastakohdat viehättää

Eikö se vastakkain asettelun aika pitänyt olla ohi?

Vierailija
72/88 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asian men are rated the least preferred men to date whereas white men are at the top in the west. This whole “he looks like my brother” is a cop out Asian women uses to say they just don’t like Asian men. Imagine if white, black, or Hispanic women said that about their male counterpart. Big whoop. Asian men needs to also learn and exercise to date outside their culture like their female counterpart too despite the heavy stigma from their parents. Why restrict yourself to just one buffet when you have many buffet to choose from? At the end of the day, the biggest takeaway is to choose those who chooses you; don’t spend time on someone who’s not interested and don’t reciprocate.

Vierailija
73/88 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas tuo Aasia-hörhö on täällä.

Vierailija
74/88 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinkö? Mulla on blondi mies ja kaksi blondia lasta.

T.blondi

Mäkin haluaisin vaaleahiuksisia lapsia. Ei ole vielä miestä. 😄

Vierailija
75/88 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun isä on gambialainen ja äiti turkkilainen. Olen komeapiirteinen ja tulisieluinen mies, jonka siitin on valtava. Minulla on aina ollut vaaleahiuksisia tyttöystäviä ja on nytkin. He pitävät tummista siksi koska tummat pitävät blondeista. Tytöt nauttivat huomiosta. Lisäksi heitä kiinnostaa brunetteja enemmän kontrasti kun tumma jortikka painuu pinkkiin majavaan. Se kiihottaa heitä.

Lol. Sellainen satu sitten.

Vierailija
76/88 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pitkätukkainen vaalea nainen ja tykkään erityisesti pitkätukkaisista miehistä. Onnekseni olen kohdannut tällaisia tummatukkaisia miehiä, jotka muutoinkin sopivia. Kyllä siinä jokin vastakohtien viehätys on. Olisihan se ehkä hieman hassunnäköistä, jos molemmilla olisi pitkät vaaleat hiukset. 😁

Vierailija
77/88 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastakohdat viehättää

Näin juuri. Tummahiuksisena, parrakkaana ja karvaisena miehenä sytyn kaikista eniten vaaleahiuksisiin naisiin, pieni ujo hymy, siniset silmät ja valkoinen paita niin aahh... minusta saa ikuisen orjan.

M30

Vierailija
79/88 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä me brunetetkin tykätään tummahiuksisista.

Ymmärrän enkä ole sitä kieltänytkään. Lasketaanko ruskeat hiukset muuten tummiksi hiuksiksi?

Mulla on punaiset hiukset. Sellaiset aika tummat eli en ole mikään mansikkablondi. Yksi mun välimerellisen värityksen omaava kaveri kutsui mua blondiksi. Jouduin sanomaan, etten ole kyllä blondia nähnytkään. :D

Välimerellä on kyllä tosi vähän paikallisia blondeja. Siellä on jonkin verran ruskeahiuksisia mutta suurin osa omaavat mustat tai tummanruskeat hiukset minun havaintojeni mukaan.

Sen takia mä varmaan siellä "blondi" olinkin. :D

Siis onhan sellainen ginger kyllä myöskin vaalea, sen lisäksi että on oranssi, toisin kuin tummanpunainen joka on myös tumma sen lisäksi että on punainen. 

Vierailija
80/88 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun isä on gambialainen ja äiti turkkilainen. Olen komeapiirteinen ja tulisieluinen mies, jonka siitin on valtava. Minulla on aina ollut vaaleahiuksisia tyttöystäviä ja on nytkin. He pitävät tummista siksi koska tummat pitävät blondeista. Tytöt nauttivat huomiosta. Lisäksi heitä kiinnostaa brunetteja enemmän kontrasti kun tumma jortikka painuu pinkkiin majavaan. Se kiihottaa heitä.

Joo siinähän se onkin vahvalla pohjalla suhde kun perustuu vaan siihen että toinen on tumma ja toinen vaalea. Onpa järkevää! Eivätkä nuo sinun geenisi kovin houkuttelevilta muutenkaan suoraan sanottuna kuulosta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kolme