Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi blondit yleensä tykkäävät tummemmista?

Vierailija
25.11.2020 |

En nyt viittaa mihinkään aikuisviihteeseen joten voisitteko olla jauhaamatta siitä? :) tarkoitan siis sitä että todella usein näkee blondeja ruskeahiuksisten kanssa ja ihan ihonväriltäänkin tummempien kanssa.

Mulla ei ole mitään tuota vastaan mutta olen vaan huomannut tämmöisen ilmiön. Itsekin olen tummempi komea mies ja yleensä jos nainen on kiinnostunut hän on blondi.

Kommentit (88)

Vierailija
21/88 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Munki kohdalla muute on näi. Oon aiva älyttömän vaalea ja rakastan mieheni tummia piirteitä. Eteenki kesällä ku hän ruskettuu nii en voi pitää näppejä erossa

Tarkoitatteko nyt blondilla niitä tummahiuksisia ihmisiä, jotka vaalentavat hiuksensa kemiallisesti - vai niitä harvoja, jotka ovat luonnostaan vaaleahiuksisia. Nämä kemiallisesti itsensä vaalentaneet ovat ihan kuin kaiken maailman sinutukkaiset - feikkejä.

Vierailija
22/88 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun isä on gambialainen ja äiti turkkilainen. Olen komeapiirteinen ja tulisieluinen mies, jonka siitin on valtava. Minulla on aina ollut vaaleahiuksisia tyttöystäviä ja on nytkin. He pitävät tummista siksi koska tummat pitävät blondeista. Tytöt nauttivat huomiosta. Lisäksi heitä kiinnostaa brunetteja enemmän kontrasti kun tumma jortikka painuu pinkkiin majavaan. Se kiihottaa heitä.

ÄIÄ!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/88 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun isä on gambialainen ja äiti turkkilainen. Olen komeapiirteinen ja tulisieluinen mies, jonka siitin on valtava. Minulla on aina ollut vaaleahiuksisia tyttöystäviä ja on nytkin. He pitävät tummista siksi koska tummat pitävät blondeista. Tytöt nauttivat huomiosta. Lisäksi heitä kiinnostaa brunetteja enemmän kontrasti kun tumma jortikka painuu pinkkiin majavaan. Se kiihottaa heitä.

On se majava pinkki tummahiuksisilla valkoihoisillakin... :)

Vierailija
24/88 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Munki kohdalla muute on näi. Oon aiva älyttömän vaalea ja rakastan mieheni tummia piirteitä. Eteenki kesällä ku hän ruskettuu nii en voi pitää näppejä erossa

Tarkoitatteko nyt blondilla niitä tummahiuksisia ihmisiä, jotka vaalentavat hiuksensa kemiallisesti - vai niitä harvoja, jotka ovat luonnostaan vaaleahiuksisia. Nämä kemiallisesti itsensä vaalentaneet ovat ihan kuin kaiken maailman sinutukkaiset - feikkejä.

Sinitukkaiset.

Vierailija
25/88 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän majavan väritykseen vaikuta eniten ihonväri eikä tukan väri...

Vierailija
26/88 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastakohdat viehättää

Valhe. Itse olen brunetti ja normaali valkoinen nainen ja minua ei viehätä albiinomiehet, vaikka ovat vastakohtia. Tai esim. Husu, vaikka on tummamies ja vastakohta. Johnny Depp taas viehättää, vaikka on hyvin lähellä minua etnisesti. Toisaalta Harvey Weinstein ei viehätä yhtään, mutta joku albiinomalli taas hyvinkin saattaa viehättää. Hyvät geenit viehättää, ei vastakohdat. 

Vierailija
27/88 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietenki luonnostaan blondeja

Vierailija
28/88 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään vaaleista ja punatukkaisista skandimiehistä! 😃 Norjasta kävin itselleni oman punaparran noutamassa! ❤️ Onhan sielläkin tummahiuksia tapauksia, mutta eivät vedä meitsin jalkoja veteläksi!

Vierailija
29/88 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varsinkin Pohjoismaissa on hirveästi feikkiblondeja. Maantie (mielestäni kiva hiustenväri) on suht helppo vaalentaa vs. tummat hiukset. Mun on pakko sanoa blondista tukasta, että tottakai on kauniita niitä tosi blondeja. Blondaaminen kaunistaa myös joitain vähemmän kauniita, hyvin onnistunut blondaus tekee neutraalimmannäköiseksi tavallaan. Varsinkin jos on matalat kasvonpiirteet, matalat posket, pienet silmät, ryppyjä jne niin hiusten/kulmien blondaus häivyttää näitä ei-ihan-niin-viehättäviä piirteitä. Ei korosta ja kaunista poskipäitä tms, mutta saa rumia piirteitä vähän häivytettyä. Jos nainen on todella kaunis kasvoiltaan niin hänelle sopii mikä vain väritys, luonnollisin eli ihonväriin, kulmiin, ripsiin sopiva paras. Oli se sitten musta, brunette, punainen tai blondi. Jos on ruma niin silloin vaalentaminen yleensä auttaa asiaan.

Vierailija
30/88 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastakohdat viehättää

Valhe. Itse olen brunetti ja normaali valkoinen nainen ja minua ei viehätä albiinomiehet, vaikka ovat vastakohtia. Tai esim. Husu, vaikka on tummamies ja vastakohta. Johnny Depp taas viehättää, vaikka on hyvin lähellä minua etnisesti. Toisaalta Harvey Weinstein ei viehätä yhtään, mutta joku albiinomalli taas hyvinkin saattaa viehättää. Hyvät geenit viehättää, ei vastakohdat. 

Ovatko hyvät geenit siis sama asia kuin hyvännäköinen?

Vierailija
31/88 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastakohdat viehättää

Ovatko hyvät geenit siis sama asia kuin hyvännäköinen?

On. Terveemmillä ihmisillä on symmetrisemmät kasvot, esim. urheilijoilla.

Vierailija
32/88 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kuparinpunainen tukka ja olen aina inhonnut väriä. Olen tykännyt tummemmista miehistä sen takia, koska en ole halunnut tätä vitsausta laittaa eteenpäin.

Nyt lapsiluku on täynnä, joten tykkään kaiken värisistä miehistä.

Vierailija
33/88 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään kaikista

Vierailija
34/88 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Märkä päiväuni kun et ole vielä saanut. Mutta joskus varmaan ...

Vierailija
35/88 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, mutta tuo pätee myös minuun. Yleisesti ottaen pidän vaan tummia piirteitä viehättävämpinä, syytä en tiedä. Ehkä miellän alitajuisesti tummat piirteet jotenkin miehekkäämmiksi ja korkeampiin testosteronitasoihin viittaaviksi, verrattuna "vaaleisiin poikasen haituviin". Poikkeuksiakin toki on; esimerkiksi yksi mies työpaikallani saa pikkuhousuni märiksi, hän on aivan älyttömän kuuma ja ulkoisesti aivan täysin miesmakuuni, vaikka onkin vaalea piirteiltään.

Vierailija
36/88 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eikö se mene jotenkin että lapsesta tulee terveempi kun se saa paljon erilaisia geenejä. Siksi blondien on luonnollista ihastua tummiin ja tummien blondeihin.

Vierailija
37/88 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, mutta tuo pätee myös minuun. Yleisesti ottaen pidän vaan tummia piirteitä viehättävämpinä, syytä en tiedä. Ehkä miellän alitajuisesti tummat piirteet jotenkin miehekkäämmiksi ja korkeampiin testosteronitasoihin viittaaviksi, verrattuna "vaaleisiin poikasen haituviin". Poikkeuksiakin toki on; esimerkiksi yksi mies työpaikallani saa pikkuhousuni märiksi, hän on aivan älyttömän kuuma ja ulkoisesti aivan täysin miesmakuuni, vaikka onkin vaalea piirteiltään.

Tarkennan; tummaihoisista en viehäty, vaan nimenomaan sellaisesta, että on vaalea iho ja tummat piirteet. Katsokaa esimerkiksi miltä georgialaiset miehet näyttävät :)

Vierailija
38/88 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkennan; tummaihoisista en viehäty, vaan nimenomaan sellaisesta, että on vaalea iho ja tummat piirteet. Katsokaa esimerkiksi miltä georgialaiset miehet näyttävät :)

Eli Välimeren ihmiset ja eteläeurooppalaiset viehöttävät?

Vierailija
39/88 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ruskeat hiukset näyttää miehellä parhaalta. Muuten olen kyllä kiinnostunut vaaleista piirteistä.

Vierailija
40/88 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut yhtä lailla vaaleita ihastuksia kuin tummempiakin ihastuksia. En valitse värin mukaan.