Ei minulla herkkutiskin työntekijänä ole itselläni varaa niihin herkkuihin, joita asiakkaille myyn --- miltä se sinusta tuntuu?
Toivottavasti vähän pistelee. Vai eikö ole omatuntoa?
Kommentit (84)
Mielikuvitustyöpaikkaasi ei lasketa. Kyllä me tiedämme, että työtön olet. Palvelutiskilläkin tienaa päälle 2000 €/kk.
Ei pistele. Herkkutiskiltä menen suoraan lihatiskille ja ostan 90€/kg maksavaa lihaa. Pyydä palkankorotusta.
Miksi et vaan ota ja syö. Ei sitä kukaan huomaa!
??? Mitä sitten?
Ei asunnonvälittäjälläkään ole välttämättä rahaa niihin kämppiin joita myy, tai automyyjällä myymiinsä autoihin, tai luksusmerkkien tuotteiden myyjillä tonnien laukkuihin.
Ihan normaalia.
Kai nyt johonkin herkkuun...edes joskus?
Mikä pointti?
Ei minullakaan ole (kaikkiin) niihin palveluihin joita työnantajani lukuun myyn. Tosin ei ole tarvekaan.
Savukala ja itkun tuhruiset silmät.
Eikä minulla ole varaa palkata siivoojaA kotiini mutta käyn siivoamassa muiden. So?
Mä myyn nostureita. Arvaa onko minulla varaa ostaa edes yhtä sellaista kotipihalle, vaikka tienaankin ihan asiallisesti?
Ei ole mullakaan varaa. En osta mitään tiskin tuotteita.
Ei niilläkään työntekijöillä, jotka etsivät kultaa kaivoksilta ulkomailla, ole varaa koruihin tai timantteihin.Työ on ankaraa ja vaarallista.
Mitä siinä herkkutiskillä myydään
Herra antoi, herra otti, tyydy siihen hottentotti.
On sulla ihan siinä kuin minullakin, paremminkin. Sitä voi säästää jotta voi silloin tällöin herkutella.
Määki myin lippuja joihin itellä ei ollut varaa. Silloin kirpaisi kun asiakas sanoi että sun (siis mun) on ehdottomasti mentävä katsomaan se ja tämä show... Enpä mennyt.
Ostapa pussi jauhoja ja hiivaa, laita kotona ihan omat herkut.
Vierailija kirjoitti:
Mitä siinä herkkutiskillä myydään
Lihaa, kalaa jne.
Miksi sinulla pitäisi olla niihin varaa?