Miksi blondit yleensä tykkäävät tummemmista?
En nyt viittaa mihinkään aikuisviihteeseen joten voisitteko olla jauhaamatta siitä? :) tarkoitan siis sitä että todella usein näkee blondeja ruskeahiuksisten kanssa ja ihan ihonväriltäänkin tummempien kanssa.
Mulla ei ole mitään tuota vastaan mutta olen vaan huomannut tämmöisen ilmiön. Itsekin olen tummempi komea mies ja yleensä jos nainen on kiinnostunut hän on blondi.
Kommentit (88)
Emme tunne yhtäkään blondia tykkäämässä tummista.
Vierailija kirjoitti:
Oon blondi ja tykkään myös blondeista sinisistä sinisimmät silmät omaavista miehistä. Lapsista tulee kauniita.
No hyi yäk ei todellakaan ole blondit lapset kauniimpia, tummat on kauneimpia ehdottomasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vastakohdat viehättää
Valhe. Itse olen brunetti ja normaali valkoinen nainen ja minua ei viehätä albiinomiehet, vaikka ovat vastakohtia. Tai esim. Husu, vaikka on tummamies ja vastakohta. Johnny Depp taas viehättää, vaikka on hyvin lähellä minua etnisesti. Toisaalta Harvey Weinstein ei viehätä yhtään, mutta joku albiinomalli taas hyvinkin saattaa viehättää. Hyvät geenit viehättää, ei vastakohdat.
Ovatko hyvät geenit siis sama asia kuin hyvännäköinen?
Ei! Vaan hyvännäköinen sekä lisäksi lahjakas/älykäs. En minä ainakaan jaksaisi katsella päivääkään hyvännäköistä tyhjäpäätä, tai edes keskinkertaista. Tavis ei sytytä.
Paska puhetta,laulussakin sanotaan,oi miksi minä tummana synnyin ,miksi syntynyt en vaaleana,minun armaani ei lemmi tummaa hän lempii vain vaaleata.Joten väitteesi on kumottu.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, mutta tuo pätee myös minuun. Yleisesti ottaen pidän vaan tummia piirteitä viehättävämpinä, syytä en tiedä. Ehkä miellän alitajuisesti tummat piirteet jotenkin miehekkäämmiksi ja korkeampiin testosteronitasoihin viittaaviksi, verrattuna "vaaleisiin poikasen haituviin". Poikkeuksiakin toki on; esimerkiksi yksi mies työpaikallani saa pikkuhousuni märiksi, hän on aivan älyttömän kuuma ja ulkoisesti aivan täysin miesmakuuni, vaikka onkin vaalea piirteiltään.
Hyi saatana hyi yöks, ei kiinnosta ällöttävät pikkuhoususi, mene muualle siitä ällötyksinesi rumilus lumppu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eikö se mene jotenkin että lapsesta tulee terveempi kun se saa paljon erilaisia geenejä. Siksi blondien on luonnollista ihastua tummiin ja tummien blondeihin.
Tuo on totta, mutta koska vaaleus on feminiini piirre ja tummuus maskuliininen. Suurin osa kaikenvärisistä naisista tuntee vetoa mustiin miehiin ja miehet taas blondeihin. Mustan miehen ja blondin naisen välinen seksi on maailman luonnollisin asia.
Hyi saatana 🤮🤮🤮 Nyt tais päästä oikea emävale. Mustat miehet ovat vastenmielisiä, vai et oikein suurin osa! Ja tummuus ei todellakaan ole maskuliininen ominaisuus kuin siinä mielessä, että vaaleampi hius YLEENSÄ tummuu testosteronin vaikutuksesta, mutta tä pätee siis ainoastaan VAALEILLA, EI niillä jotka OVAT JO syntyessään tummahiuksisia. Esim. mustat hiukset jollakin jaoanilaiseöla tytöllä eivät todellakaan ole mikään maskuliininen ominaisuus, koska hänellä wmei koskaan mitään vaaleita hiuksia ole ollutkaan! Se ei kuulu tuohon rotuun, eikä heihin voi siksi soveltaa samaa logikkaa kuin vaaleahiuksisiin ihmisiin. Ei siis todellakaan ole noin yksinkertaista kuin annat ymmärtää. Joissain tapauksissa testosteroni voi myös VAALENTAA.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eikö se mene jotenkin että lapsesta tulee terveempi kun se saa paljon erilaisia geenejä. Siksi blondien on luonnollista ihastua tummiin ja tummien blondeihin.
Tuo on totta, mutta koska vaaleus on feminiini piirre ja tummuus maskuliininen. Suurin osa kaikenvärisistä naisista tuntee vetoa mustiin miehiin ja miehet taas blondeihin. Mustan miehen ja blondin naisen välinen seksi on maailman luonnollisin asia.
Valtaosa valkoisista tai aasialaisista naisista ei ole kiinnostunut mustista miehistä. Tämä on ihan tilastofaktaa.
Ei kyllä varmasti pidä paikkaansa.
Minun kohdallani ainakaa pitää! Eikä yksikään vaaleista kavereistani ole kiinnostunut mustista miehistä!
Hyi saatana. 🤮🤮🤮