Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies menee heti ottamaan ruokaa kun mä menisin keittiöön

Vierailija
12.02.2023 |

Siis notkuu vaikka koko päivän kotona, paastoaa, ja kun mä töiden jälkeen tulisin ottamaan ruokaa, se varaa keittiön itselleen.
Sama aamuisin. Nousee tunnin ennen mua. Ja mä odotan että saisi tehtyä itselleen aamupalan. Vaan ei. Mä käyn suihkussa, muut aamutoimet ja kun menisin keittiöön, se suorastaan juoksee sinne tekemään aamupalaa. Kauhealla metelillä suurieleisesti, selostaa koirille että MINUN LEIVÄT, MINÄ SYÖN NYT. Ja varaa keittiön puoleksi tunniksi. Ja taas mä palaan odottamaan. Jatkossa teen valehyökkäyksen, menen muka keittiöön, jolloin tuo hyökkää varaamaan sen, ja lähdenkin suihkuun. Rasittava ihminen.

Tekee samaa suihkun ja vessan kanssa. Hyökkii niihin aina kauhealla vauhdilla jos huomaa että mä olisin menossa vaikka hampaita pesemään.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ikinä puhunut asiasta? Ja eikö teillä oikeasti mahdu kahta ihmistä keittiöön?

Vierailija
2/19 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

JSS.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sano että tekaiseppa mullekin aamiaisleivät siinä samalla?

Vierailija
4/19 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisikö sinun asua mielummin yksin?

Vierailija
5/19 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli syötte eri aikaan vaikka olisitte samaan aikaan kotona?

Molemmat siis tekee vain itselleen syötävää?

Vierailija
6/19 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla joku syy siihen että asut tuollaisen kanssa?

Vierailija
7/19 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukolliset ovet. Valehyökkäys keittiöön, nopeasti vaihto kylppäriin ja ovi lukkoon. Hammasharjan kanssa kohti kylppäriä, pyyheliina unohtui ja keittiöön, kaksi tuolia oviaukkoon. Tuollainen mies herättää väkivaltaisia ajatuksia, niskaperse ote, ja heittäen ulos siitä tilasta, minne on änkenyt etuillen.

Tai, ihan helvetillinen huuto MINUN MINUN AAMIAINEN MINÄ SYÖN NYT ja leipäveitsen huitelua. Tai vessaan ja helvetillinen huuto MINÄ MINÄ MINÄ EHDIN VESSAAN ENSIN. Katselet rauhassa telkkaa ja näyttävä spurtti haluamaasi kohteeseen ja MINÄ EHDIN ENSIN, TÄMÄ KAIKKI ON MINUN, VAIN MINUN!

Tekisin idiootille käytöksen näkyväksi. Lakkaisin rakastamasta tuollaista miestä.

Vierailija
8/19 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltä mä juuri luin? Ymmärtäisin jos harmittaisi jos toinen kupeksii jossain suihkussa aamulla, kun muutkin tarvitsee sitä pesuhuonetta, mutta että keittiö. Tän täytyy olla Porvoolainen keittiö, eihän tuollaista toimintaa kukaan katsoisi.

Vierailija
9/19 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onpas teillä pieni keittiö, jos ette mahdu sinne yhtäaikaa! Mitä kummaa?

Onhan se nyt järkevääkin mennä samaan aikaa syömään toisen kanssa, tekemään esim. leipää. Ei tarvitse niitä leipätarvikkeita erikseen nostella esille ja taas kaappiin. 

En ymmärrä yhtään ongelmaasi. Olen itse nainen ja jos illalla esim. mies sanoo: Jos tekis jonkun iltapalan ja menee keittiöön, menen minä perässä ja otan samalla itsellenikin. Mikä tässä on se ongelmakohta?

Vierailija
10/19 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä haluaa syödä yhdessä?

Vierailija
11/19 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samassa huusholliasa tulee perheenjäsenille usein samanlainen rytmi. Esimerkiksi kaikilla on samaan aikaan vessahätä. Siinä vaan täytyy sitten opetella neuvottelee ja tekee tarpeensa nopeasti.

Keskustelkaa! ( mä kyllä yleensä rymistelen oven takana- toimii)

Vierailija
12/19 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen mene  aina ottamaan keittiön kaapista aina karkki ,kun minä mies haluan rauhassa lukea Hesaria. En kestä sen ainainen mässytys ja sitä ei välitä kiloistaan.Toissalta nainen ei juo,parempi karkin mässytys sittenkin.

Vierailija
13/19 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä olet miehen kanssa, joka kiusaa sinua? Minun mieheni tekee minullekin aamupalan ja minä teen useimmiten töitten jälkeen molemmille ruokaa. Missä teidän parisuhteen vastavuoroisuus vai onko kaikki pelkkää kilpailua, kuka ehtii ensin ja miten torpata toisen aikeet?

Vierailija
14/19 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos ap menisit ensin nukkumaan, meritähtiasentoon, täytä sänky kaikella romppeella ettei mies enää mahdu viereesi.

Vierailija
15/19 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä lapset tekevät tuota

Vierailija
16/19 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sä hiljaa kärsit tuosta? Sano sille että lopettaa.

Vierailija
17/19 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa omituinen tarina. Ja siis outoa käytöstä jos tämä on totta.

Hämmentävää.

Vierailija
18/19 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkeellinen. 0/5

Vierailija
19/19 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä lapset tekevät tuota

Ja sinä lammas vaan hymyilet ja nyökyttelet hyväksyvästi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi seitsemän