Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä työpaikan joululahjaksi?

Vierailija
24.11.2020 |

Joka jouluinen ongelma, mitä antaa lahjaksi työntekijöille? Hinta olisi noin 50-70 euroa, pitäisi olla helposti lähetettävissä ja sopia eri -ikäisille ja miehille ja naisille. Antakaa ideoita, mitä olisi kiva saada?

Kommentit (75)

Vierailija
21/75 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laadukas viinipullo ja kylkeen jotain spessua viiniin sopivaa herkkua. Esim. viini + sille sopivat suklaakonvehdit

Miksi viini + ruoka saa alapeukkuja?

Alkoholi on aina huono lahja.

Varmaan silloin, jos henkilöstö on kovin viinaan menevää.

Vierailija
22/75 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

S-ryhmän lahjakortti on erittäin käyttökelpoinen.

Uskokaa nyt, avointa lahjakorttia ei voi verotussyistä hankkia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/75 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotain syötävää. Herkkukori, juustolajitelma.

Ikinä ei löydy sellaista, mikä olisi kaikille hyvä, mutta noita nyt on helppo antaa vaikka eteenpäin.

Vaatimuksena oli, että lähetettävissä. Herkkujen pitää siis olla lämpimässä säilyvää, ei juustoja.

Kyllä Schenker tai DHL vie. Muitakin on.

Vierailija
24/75 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotain syötävää. Herkkukori, juustolajitelma.

Ikinä ei löydy sellaista, mikä olisi kaikille hyvä, mutta noita nyt on helppo antaa vaikka eteenpäin.

Ja säilytysongelma. Kaikki ei oo kuitenkaan samaan aikaan paikalla.

Vierailija
25/75 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäisi tosiaan olla postitettavissa, joten ruokalahjat tai viinipullot eivät toimi. Samoin lahjakortit ovat poissa laskuista, koska verotus. Pyyhkeet tässä vaiheessa ehkä paras vaihtoehto, mutta eikö niitä ole jo monella?

Pyyhkeet kuluu käytössä ja jossain vaiheessa niitä tarvitaan lisää, eli sikäli ihan hyvä lahja. Valitse vaan joku neutraali väri, vaikka luonnonvalkoinen.

Vierailija
26/75 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laadukas viinipullo ja kylkeen jotain spessua viiniin sopivaa herkkua. Esim. viini + sille sopivat suklaakonvehdit

Mä en tajuu miksi yksi viinipullo olisi ongelma. Ei sillä kukaan kovia kännejä vedä.

Kaikki ei tykkää ja ne jotka tykkää niin ovat tarkkoja viinin suhteen. Voi aiheuttaa repsahduksen ongelma juopolle. Viini vain on niin huono.

Joku hyvä 40 € Amarone ei varmasti tuota huonoja fiiliksiä yhdellekään viininystävällä. Suomen suosituin arvokas viini. Huolen alkoholiongelmaisista ymmärrän. Toisaalta niillä juustokoreilla ja suklaallakin saa melkoiset terveys- ja ahmimisongelmat joillekin.

Vierailija
27/75 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herkkukorit ovat tyypillen lahja yrityksissä.

Ne hän voi koota herkkuliikkeessä siten kuin itse haluaa.

Vierailija
28/75 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas tämä jännä ajatus, että valitaan sellainen lahja mistä pääsee helposti eroon.

Vierailija
29/75 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaksi tuntia palkallista vapaata. Voi käyttää milloin haluaa. Itse olen ollut töissä, jossa ennen juhannusta ja joulua työnantaja päästi vapaille pari tuntia aikaisemmin ja täysi palkka silti tuli.

Meillä saa joululahjaksi päivän vapaata. Ja tiedän, tavallaan "maksaa" työnantajalle paljon, mutta silti... Mulla on ihan kaikki samat työt tehtävänä, tuo tuntuu että on yhtä tyhjän kanssa.

Vierailija
30/75 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaksi tuntia palkallista vapaata. Voi käyttää milloin haluaa. Itse olen ollut töissä, jossa ennen juhannusta ja joulua työnantaja päästi vapaille pari tuntia aikaisemmin ja täysi palkka silti tuli.

Jos on kellokorttitöissä, niin varmaan ihan kiva. Asiantuntijatyössä työn tulos ratkaisee eikä itseäni ainakaan tälläinen kiinnostaisi mitenkään.

Vierailija
31/75 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Delicard. Hintahaitari 55-95€, kelpaa verottajalle ja kaikille löytyy varmasti jotain mieluisaa valikoimasta

Vierailija
32/75 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä saa joululahjaksi päivän vapaata. Ja tiedän, tavallaan "maksaa" työnantajalle paljon, mutta silti... Mulla on ihan kaikki samat työt tehtävänä, tuo tuntuu että on yhtä tyhjän kanssa.

Meillä on saldoja muutenkin työntekijöillä kasassa, joten en usko, että ilahduttaa.

Nuo ruokakorit ja viinit ongelmallisia, kun pitäisi postittaa 19 lahjaa, enkä kyllä halua alkaa käyttää aikaa tuon määrän kasaamiseen ja kuljetuksen hoitamiseen. Lisäksi kuitenkin pikkujouluissa täytyy tänä vuonna etäillä, niin siinä yhteydessä lähiesimiehet varmaan hoitavat ruoka- ja juomajuttuja porukalle.

Jotain pyyhkeen kaltaista siis hakusessa, joka on helppo hankkia ja laittaa postin mukana menemään eri paikkoihin. Tuleeko hyviä saatuja lahjoja mieleen?

Vierailija
33/75 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen naisvaltaisella alalla esimiestehtävissä, joten näille hiekkapilluisille sopisi lahjaksi peniksen mallinen alapääsuihku ja iso purkki kosteusvoidetta.

M 38

Vierailija
34/75 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Delicard. Hintahaitari 55-95€, kelpaa verottajalle ja kaikille löytyy varmasti jotain mieluisaa valikoimasta

Nämä näyttää ihan hyviltä. Ilmeisesti tuo käy verottajalle, koska on rajattu valikoima, onko jollakin kokemusta?

Vierailija
35/75 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en tajuu miksi yksi viinipullo olisi ongelma. Ei sillä kukaan kovia kännejä vedä.

Kaikki ei tykkää ja ne jotka tykkää niin ovat tarkkoja viinin suhteen. Voi aiheuttaa repsahduksen ongelma juopolle. Viini vain on niin huono.

Eikö tää ole vähän tunkkaisen konservatiivinen suomalainen perinneasenne... iso osa ihmisistä pitäisi lahjasta ja yleensä ongelmansa tiedostava ymmärtää antaa eteenpäin. Ei suomalaiset ole ihan niin ongelmaisia. Suljettu arvokas viinipullo on aika helposti eteenpäin annettavissa, jos ei miellytä saajaa.

Vierailija
36/75 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä on saldoja muutenkin työntekijöillä kasassa, joten en usko, että ilahduttaa.

Nuo ruokakorit ja viinit ongelmallisia, kun pitäisi postittaa 19 lahjaa, enkä kyllä halua alkaa käyttää aikaa tuon määrän kasaamiseen ja kuljetuksen hoitamiseen. Lisäksi kuitenkin pikkujouluissa täytyy tänä vuonna etäillä, niin siinä yhteydessä lähiesimiehet varmaan hoitavat ruoka- ja juomajuttuja porukalle.

Jotain pyyhkeen kaltaista siis hakusessa, joka on helppo hankkia ja laittaa postin mukana menemään eri paikkoihin. Tuleeko hyviä saatuja lahjoja mieleen?

No laadukas ja tyylikäs kylpypyyhe menee varmasti käyttöön ja on helppo.

Vierailija
37/75 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nämä näyttää ihan hyviltä. Ilmeisesti tuo käy verottajalle, koska on rajattu valikoima, onko jollakin kokemusta?

Nämä on ihan hyviä, ollaan saatu useampana vuonna. Käy verottajalle.

Vierailija
38/75 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksatko muuten hyvää palkkaa? Millaisia duunareita sulla on? Luuletko, että he ilahtuisivat enemmän vaikka S-ryhmän lahjakortista, jolla voi ostaa ruokaa ja lahjoja jouluksi vai onko porukka enemmän sen tyylistä, että joku spesiaalimpi luxus olisi mieluisampi?

Vierailija
39/75 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nämä on ihan hyviä, ollaan saatu useampana vuonna. Käy verottajalle.

Ehdottomasti tällainen, itse ainakin tykkäisin.

Vierailija
40/75 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pullo taskulämmintä, pussi rusinoita, konvehtirasia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kuusi