Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En voi ymmärtää ihmisiä jotka kävelevät avojaloin Helsingin keskustassa, tyhmää

Vierailija
27.07.2006 |

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
28.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Miehen kans oltiin autolla liikenteessä.

Jalkakäytävällä käveli vanhahko mies, joka pysähtyi.

Nosti toisen käden etusormen sieraimellensa,

ja niisti tosi ällöttävän ison RÄKÄPALLERON siihen keskelle jalkakäytävää.

Yhtäaikaa mieheni kans sanottiin että " näitkö! YÖK!"

Ei kuulkaa tytöt oo sen jälkeen tehny mieli tillistellä avojaloin, enkä anna lastenikaan kulkee ilman kenkiä... :-|

mut kyllä mä silloin tällöin silti kävelen paljain jaloin.

Vierailija
42/44 |
28.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos samantyyppisellä logiikalla ajatellaan. Kengät ovat kahlitseva tekijä, koska jalat ovat hyvin tuntoherkät. Hygieniasyistä kävelisin avojaloin kyllä jossain ihan muualla kuin kaduilla. Mökillä en kenkiä käytäkään, mutta pesen kyllä koipeni ennen kuin kömmin sänkyyn.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
28.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mutta... mielestäni kaupungin keskustassa ei vain kuulu liikkua avojaloin, sivistynyt ihminen käyttää kenkiä, vaikka sandaaleja, kyllähän niissäkin jalat " tuulettuu" . Eihän bikineissä liikkuminenkaan keskellä kaupunkia kuulu asiaan, uimaranta onkin aivan eri asia. Miestenkin tulisi pitää paidat päällä Kaikki tämä kuuluu ihan kohteliaaseen käyttäytymiseen..

en tosin grillaa itseäni biksuissa keskellä kaupunkia, en edes ruoholahden kanavan vieressä. Syön vain haarukalla ja silloin jos molemmat aterimet osuvat käsiin, pidän veistä vasemmassa. YÖÖK.

Vierailija
44/44 |
28.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja pakko on todeta, että kyllä meitsi ainakin syö sormin ihan estottomasti ja mielellään. Eli ei nää nyt ihan yksi yhteen mene ja takuulla mun syömistavoista ei voi päätellä " kaikkea" mun estoista.

Vierailija:

Esimerkinä muistan, että ihminen joka esimerkiksi syö kursailematta sormin, ei kammoa seksissä eritteitä ja on estottomampi kuin ihminen joka syö sievästi sotkua välttäen ja pieniä suupaloja kerrallaan. Mutta tämä on siis karkea linjanveto. Suurin osa meistä on kai kuitenkin jotakin näiden ääripäiden väliltä.