Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi jotkut naiset pitää koko ajan huivia kaulassa, kaikkialla?

Vierailija
29.03.2014 |

Onko tämä joku tyhmä muoti-ilmiö? Jos on, niin todella ääliömäisen näköistä. Tiedän useammankin naisen, joilla on aina joku rätti kaulan ympärillä, eikä se lähde pois ikinä. Koko työpäivä istutaan se huivi kaulassa. Luulisi tulevan kuuma. Minulla on joitain tuttuja, joita en ole koskaan nähnyt ilman huivia.

Tarkoitan sellaisia koko kaulan ja  niskan peittäviä monta kertaa kaulan ympäri vedettyjä kangashuiveja.

Onko niillä joku kenokaula tai vikaa, joka pitää peittää siellä rievulla? Tekisi mieli leikata se poikki ja kurkistaa.

Kommentit (137)

Vierailija
21/137 |
29.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tykkää huiveista, mutta mulla on pari kivaa paitista, joissa on niin avara kaula-aukko, että peitän sitä huivilla. Vahinko-ostoksia, mutta ne ovat kivoja päällä. 

Vierailija
22/137 |
29.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi hukata energiaa ärsyyntyäkseen muiden pukeutumisesta? Sinunkin tyylissä voi olla jotain mikä muita ihmetyttää. Ilman että siitä pitäisi täällä vuodattaa, mutta eipä ole mahtanut moinen asia mieleesi juolahtaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/137 |
29.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua on ärsyttänyt legginsit, koska ne näyttää kalsareilta. Mutta olen saanut aina haukkuryöpyn niskaani sanoessani niin. 

Vierailija
24/137 |
29.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö ole ap kuullut että joillain kaula sekä rintakehä alkaa punoittaa ujostuessa tai muuten vaan? Taidat kuulua juuri niihin idiootteihin jotka kyselevät "miksi olet taas punaisena??"

Vierailija
25/137 |
29.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis järkyttävää, kyllä sun pitää nyt ihan vaan peiliin katsoa.. miksi jotkut käyttävät aina vaan korkkareita, miksi jotkut käyttävät aina vaan kelloa ranteessa, miksi jotkut käyttävät aina vaan mekkoja, iahnsamoja juttuja mutta sulla nyt taitaa vaan olla joku huiviviha! Ihan suoraansanottuna voisin sunlaiset ihmiset kuristaa mieluiten niihin huiveihin... Ihan samanlaista motkotusta kun tatuoiduista iohmisistäkin joillain, on se rankka kun on niin huono itsetunto että täytyy muiden huiveihin sun muihin takertua. Olen järkyttynyt tästä maailmasta :D 

Vierailija
26/137 |
29.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, mulla on lähes aina huivi kaulassa :) Silloin kun joudun istumaan pitkään palelen lähes aina vaikka mulla olisi mitä päällä, kiitos surkean verenkiertoni. Tänäänkin kurssilla oli kylmä vaikka mulla oli paksu neulepaita päällä ja huoneessa oli todella lämmin. Huivi lämmittää edes vähäsen. Lisäksi ne ovat kiva lisä pukeutumiseen ja monesti saavat asusta kivemman näköisen.

Vierailija
27/137 |
29.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On jollain tavalla koomista, miten te niin 'järkisyillä' osaatte perustella huivinne, vaikka oikeasti miten muutama vuosi sitten, kun huivit eivät vielä olleet muotia, ei kellään ollut liian avara kaula-aukko, punoittava rinnus, kylmä ilmasto jne. Miksi ei voisi vain myöntää, että huivit ovat muotia?

Vierailija
28/137 |
29.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmh.. Olen jo vuosi tolkulla käyttänyt asusteena suuria rannekoruja, miksi kukaan ei halua kurkistaa sen alle? :(  

Vierailija
29/137 |
29.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ihmettelin jo toiseen kertaan miten kaikki ovat noin aggressiivisia ja sekopäisiä!

Halutaan kuristaa työkaverit, jättää naapurin lapset tulipaloon, tiputtaa exän uusi parvekkeelta, lyödä eläimiä...

Hankkikaa sitä hoitoa! En tunne sinua joten en voi sinua sinne väkisin viedä, mutta kerro läheisille ajatuksistasi niin ehkä et ole jatkuvasti ärsyyntymässä muihin.

Vierailija
30/137 |
29.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syitä miksi käytän huivia: 1. saa helposti väriä ja hehkua pukeutumiseen ja kasvoille, todella hyvä asuste siis! 2. atooppista ihottumaa piiloon  3. Lämmittää tätä vilukissaa, silkkihuivikin. 4. Muodista en tiedä, olen itse käyttänyt huivia jo niin kauan kuin muistan, juuri siksi koska itse pidän sitä kivana asusteena, ja erittäin kätevänä. :) 

Vierailija
31/137 |
29.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi, että ne on kivoja.

Miksi joku käyttää joka päivä kaulakorua? Miksi jollain on aina korvikset korvissa? Miksi joku haluaa käyttää joka päivä töissä työkenkiä? Miksi joku ei käytä työkenkiä? Miksi jollain on aina mustat vaatteet? Miksi jonkun tukka on aina lyhyt?

Vierailija
32/137 |
29.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peittelen fritsuja huivilla :)

Vierailija
33/137 |
29.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.03.2014 klo 19:46"]Taas yksi hyvä syy, miksi naiset voisivat pysyä poissa työelämästä. 

Oletteko nähneet miestä kököttämässä sorvin ääressä huivi kaulassa? Huhhuhu

[/quote]

Kyllä olen. Tunnen yhdenkin miehen, jolla aina huivi kaulassa. Rakennusinsinööri.

Vierailija
34/137 |
29.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei haloo ap vaan kysyi että MIKSI käytätte huivia, en mäkään tiennyt miksi joillakin on se koko ajan päällä

Vierailija
35/137 |
29.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

39:lle

Minä olen käyttänyt huiveja aina, en seuraa muotia, kuten aiemmin kirjoitin pukeudun varsin klassisesti, minulla ei ole harmainta havaintoa siitä mikä nyt on muodissa ja mikä ei.

Mahdollisesti näissä on eroja, omassa lähipiirissäni kaikki ovat aina enemmän tai vähemmän käyttäneet huiveja, esimerkiksi oma pian 90-v mummoni on aina ollut huivi ihmisiä. Minulle huivi on ihan normaali osa asua, ei mikään muodin tuoma oikku jota käyttäysin siksi että se on muotia (enkä aio lakata käyttämästä vaikka joskus joku kertoisi minulle ettei enää huiveja voi pitää kun ne on niin so läst seasonii...)

Vierailija
36/137 |
29.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.03.2014 klo 21:48"]

Hei haloo ap vaan kysyi että MIKSI käytätte huivia, en mäkään tiennyt miksi joillakin on se koko ajan päällä

[/quote]

Hei HALOO ap ei VAAN kysynyt miksi käytetään huivia, ap sanoi haluavansa kuristaa meidät.

Vierailija
37/137 |
29.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa ei ole kahta sanaa; koiralle nappi otsaan ja pois tästä maailmasta. Harmi että häiriintyneisiin ihmisiin ei voi käyttää samaa periaatetta.

Vierailija
38/137 |
29.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää ottako niin vakavasti :D saatte te niitä mummohuiveja pitää. verhoilkaa itsenne piiloon vaan ihan rauhassa..

Vierailija
39/137 |
29.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.03.2014 klo 20:16"]

No mikset osta vähän siveämpää paitaa? Mä arvasin että tää johtuu tosta piilottelusta. Kummallista!

[/quote]

Olen lyhyt ja isorintainen, joten rintavakoni vilkkuu näyttävästi sellaisissakin paidoissa, jotka useimpien naisten päällä ovat suorastaan peittäviä. Poolopaita ratkaisisi asian, mutta se ei sovi kropallini ollenkaan.

Vierailija
40/137 |
29.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.03.2014 klo 19:37"]

Onko tämä joku tyhmä muoti-ilmiö? Jos on, niin todella ääliömäisen näköistä. Tiedän useammankin naisen, joilla on aina joku rätti kaulan ympärillä, eikä se lähde pois ikinä. Koko työpäivä istutaan se huivi kaulassa. Luulisi tulevan kuuma. Minulla on joitain tuttuja, joita en ole koskaan nähnyt ilman huivia.

Tarkoitan sellaisia koko kaulan ja  niskan peittäviä monta kertaa kaulan ympäri vedettyjä kangashuiveja.

Onko niillä joku kenokaula tai vikaa, joka pitää peittää siellä rievulla? Tekisi mieli leikata se poikki ja kurkistaa.

[/quote]

On sulla ongelmat.

Huolehdi omista asioistasi.

Hanki elämä.

(ongelma ei ole toisten huivit vaan se että sulla on korvien väli ihan sekaisin)