Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Riettain rakastajasi?

Vierailija
29.03.2014 |

Aina keväällä alkaa mun hormonit hyrrään. Lämmittelen itteäni muistelemalla rakastajiani. Ehdoton ykkönen on eräs mun ikäinen varattu mies. Hän oli valmis mihin vaan,joten järjestin sille synttäriyllätyksen. Tiesin että vaimonsa on töissä ja tää mies vapaaviikolla laivalta. Hän syttyi heti kun oven avasi ja halusi ehdottomastii mun testaavan vaimonsa leluja. Vitsi ku mä muistelen mitä kaikkea touhuttiin... Olin miehen työmaallakin usein,ja jos vaimonsa vaan ois arvannu ottavansa suuhun jotain joka oli just ollu mussa.. 

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
29.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap lisää: jos vaan löytäisin ton miehen vielä jostain... Risteilen tosi harvoin,eikä mul o mitään yht.tietoja paitsi se yks osoite,mut se muutti siitä vaimonsa kans muistaakseni Turkuun tai liki sitä

Vierailija
2/4 |
29.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, oliko riettain, mutta oli aika pienikokoinen mies, jolla oli iso vehje. Lisäksi nuoli aivan taivaallisesti. Ikinä ei seksi ole niin täysin vienyt mua mukanaan. Aika ja paikka hävisi enkä yhtään hillinnyt ääniäni. Naapurit varmasti tiesivät, kun tämä mies oli käymässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
29.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nussi minua perseeseen kovaa joka päivä. Sylki selälleni ja hakkasi kassejani.

-Mies 28v-

Vierailija
4/4 |
29.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

4 taitaa olla joku ku on jääny rannalle ruikuttaan. Jos pettäminen ois sallittua,siitä menis maku. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kolme