Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten miehesi käyttäytyy kun sinulla on kuukautiset?

Vierailija
11.04.2014 |

Mun mies alkaa hihittelemään kun huomaa siteen kääreen roskiksessa. Joka kiukun puuskasta kysyy onko kuukautiset. Käy sörkkimässä haaroja,jotta tuntee onko siellä sidettä. Muuten ei juurikaan lähentele ja mielestäni on nöyryyttävää ja typerää että seuraa mua kotona käsi ojossa jotta saa kokeiltua.

Alkaa myös armoton vonkuminen ja valittaminen kun en ota suihin ja pitää olla taas viikko ilman seksiä(välillä kyllä joutuu muutenkin olemaan).

Onko miehille ominaista käyttäytymistä vai silkkaa lapsellisuutta ja nuijamaisuutta aikuiselta mieheltä?

Kommentit (60)

Vierailija
1/60 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mihin "menkat, hihihihihi"-ikään hän on jäänyt?

Juu tuota noin, mieheni ei todellakaan sorki haarojani eikä hihittele siteille ja tamponeille roskiksessa. Halailee, tarjoutuu hieromaan selkää, jalkoja ja vähän muutakin(vuoroin toisille, ihan hyvä seksin korvike muutamaksi päiväksi!). Jos sattuu käymään kaupassa, muistaa yleensä tuoda siteet ja tamponit(oikeanmerkkiset, wuhuu!). Jos makaan sohvalla kivuissani itkien lohduttelee ja tarjoutuu tekemään kotitöitä jos en kykene, tuo jotain hyvää kaupasta.

Vierailija
2/60 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies käyttäytyy normaalisti eikä todellakaan hihittele tai "tongi" roskia ym.

Ei ole mikään vonkaaja muutenkaan.

Ostaa myös siteitä kaupasta minulle ja tyttärelle jos kauppalapussa niin lukee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/60 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole tosissasi. Mikä vähä-älyinen teini sulla siellä on? Ei mun mies kiinnitä mitään huomiota.

Vierailija
4/60 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei mun mies kyllä noin käyttäydy. Onko sun miehellä joku fetissi noihin siteisiin liittyen? 

Vierailija
5/60 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäytyy ihan samoin kuin muulloinkin.

Vierailija
6/60 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ainakin käyttäytyy ihan normaalisti, eikä kommentoi mitään.

Ehkä olisi eri asia jos minulla olisi kipuja ja valittaisin niistä, tai jos minulla olisi mielialamuutoksia.

Vierailija
7/60 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon ettei ap:n juttu ole totta!

Jos on, niin.... VIELÄ KYSYT! Ei todellakaan ole normaalia. Tismalleen yhtä normaalia kuin jos kaverisi tekisi samoin.

Vierailija
8/60 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan idiootin touhuilta kuullostaa. 

Vierailija
9/60 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n mies kuulostaa todella keskenkasvuiselta ja oudolta!

Mun mies käyttäytyy ihan normisti ja kyllä meillä joskus menkkojenkin aikaan seksiä on, vaatii vaan vähän "erikoisjärjestelyjä" tai sitten harrastetaan seksiä suihkussa. Suihinkin otan, jos mies haluaa mutta yleensä pystytään kyllä pitäytymään seksistä sen 5-6 päivää kun mulla menkat kestää.

Vierailija
10/60 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No meillä oli aluksi molemmin puolin hieman vaivaannuttavaa puhua menkoista, koitin piilottaa tamppoonit ja niiden kääreet roskikseen aina mahdollisimman hyvin aluksi. Mies ei ollut aiemmin hirveästi törmännyt kuukautisiin, korkeintaan äitinsä siteitä/tampooneita nähnyt roskiksessa joten ei oikein tiennyt miten suhtautua, olemme aika nuoria vielä.

Nykyään puhumme ihan avoimesti ja kerron milloin menkat ovat tulossa, ja mieskin suhtautuu ihan hyvin. Mies silittelee ja pussailee, hieroo mahaa jos siihen koskee.

Koskaan ei ole vielä tampooneita kaupasta mulle hakenut, yleensä hankin niitä varastoon että niitä riittää seuraavallekin kerroille, tämä voisi olla miehelle vaikea paikka lähteä ekaa kertaa ostamaan :D

Nyt ollaan molemmat opittu että se on ihan normaalia eikä mun kannata hävetä :)

Pelottaa kyllä aina että entä jos yöllä tuleekin läpi..

Vierailija
11/60 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onpas sulla ap "mies".

Mun mies käyttäytyy ihan normaalisti. Pyykkää mun kestositeitä ja ripustaa kuivumaan. Hieroo selkää ja jalkoja. Seksiä harrastamme normaalisti kuukautisten aikana.

Vierailija
12/60 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulis että äidin tamponit on vielä pahempi asia kuin vaimon.

Vierailija
13/60 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

:DD Ei oo totta! Itse varmaan pamauttaisin tuota nokille, jos tulisi sörkkimään ja hihittelemään. Itse vain ilmoitan, että menkat alko ja päivät jatkuu normaalisti. Tätäkään ei tarvitsisi tehdä, mutta on inhottavaa kieltäytyä seksistä, jos toista haluttaakin spontaanisti. Joskus saatan yllättää miehen suihinotolla. Harmi vain, että mieheni aikaisemmat kumppanit ovat pitäneet suihinottoa ällöttävänä ja naista alentavana, joten miehenikään ei oikein osaa nauttia niistä. Vielä vähemmän kuukautisten aikaan, kun pienessä mielessään kokee minun kokevan asian velvollisuudeksi. Ja tämä ei pidä paikkansa, joskus on vain kiva yllättää toinen.

Pieni ohis, mutta joo... Ei tuo ole normaalia, ellei miehesi sitten ole joku 16-18 -vuotias.

Vierailija
14/60 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2014 klo 14:13"]Luulis että äidin tamponit on vielä pahempi asia kuin vaimon.

[/quote]

No siis eihän ne verisenä siellä varmasti ole näkyvillä olleet, mutta kääreet varmasti on nähnyt ja tiennyt mistä kyse

T.11

Vierailija
15/60 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin joskus seurustelin ap.n miestä vastaavan ihmisen kanssa. "Hyi eikö oo likanen olo! Hyi et varmana nuku samassa sängyssä hyi hyi!". Ja itsellensä ei saanut mainita jos heräsi kuset housussa baari illan jälkeen.

Vierailija
16/60 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2014 klo 14:11"]No meillä oli aluksi molemmin puolin hieman vaivaannuttavaa puhua menkoista, koitin piilottaa tamppoonit ja niiden kääreet roskikseen aina mahdollisimman hyvin aluksi. Mies ei ollut aiemmin hirveästi törmännyt kuukautisiin, korkeintaan äitinsä siteitä/tampooneita nähnyt roskiksessa joten ei oikein tiennyt miten suhtautua, olemme aika nuoria vielä.

Nykyään puhumme ihan avoimesti ja kerron milloin menkat ovat tulossa, ja mieskin suhtautuu ihan hyvin. Mies silittelee ja pussailee, hieroo mahaa jos siihen koskee.

Koskaan ei ole vielä tampooneita kaupasta mulle hakenut, yleensä hankin niitä varastoon että niitä riittää seuraavallekin kerroille, tämä voisi olla miehelle vaikea paikka lähteä ekaa kertaa ostamaan :D

[/quote]

Miksi alapeukku??

Vierailija
17/60 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2014 klo 14:18"]

[quote author="Vierailija" time="11.04.2014 klo 14:11"]No meillä oli aluksi molemmin puolin hieman vaivaannuttavaa puhua menkoista, koitin piilottaa tamppoonit ja niiden kääreet roskikseen aina mahdollisimman hyvin aluksi. Mies ei ollut aiemmin hirveästi törmännyt kuukautisiin, korkeintaan äitinsä siteitä/tampooneita nähnyt roskiksessa joten ei oikein tiennyt miten suhtautua, olemme aika nuoria vielä.

[/quote]

Miksi alapeukku??

[/quote]

Tuo siteiden piilottaminen on jo aika sairasta. Miehesi vaikuttaa todella estoiselta.

Vierailija
18/60 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä juuri valita seksittä olemista, joskus maintsee että "kivaa, suihinotto-viikko" Mutta vitsillä pääasiassa, ei todellakaan vaadi tai kiukuttele jos ei saa. Yleensä kyllä otan suihin kerran/pari mankkojen aikana mutta siis seksiä paljon vähemmän kun normaalisti. Kiukutteluuni osaa suhtautua aika hyvin. Olen menkkojen aikana 80% ajasta ihan normaali eikä musta edes huomaa mitään mutta sitten ei tarvita kuin pieni ärsyke ja saatan räjähtää, joskus suorastaan haastan riitaa. Tällöin usein mies myöntäilee ja pyrkii pois tilanteesta ja odottaa kunnes rauhotun jonka jälkeen tajuan onneksi itse mennä pyytämään anteeksi ja sanomaan sen johtuneen menkoista :) Tähän mies vastaa aina "tiedän kulta". :) Sama juttu oli raskausaikana. Aika lapselliselta kuulostaa sinun miehesi käytös. Mutta miksi hänen pitää kokeilla ja kytätä roskista? Etkö sano hänelle kun menkkasi alkaa? Itse aina sanon jo kun syön liuskan viimeisen pillerin että muutaman päivän päästä alkaa ja saatan vielä mainita erikseen että "nyt on menkat, varo" ;) Meillä mun hormonaalisuudesta on tehty "inside-vitsi" :D 

Vierailija
19/60 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2014 klo 14:21"][quote author="Vierailija" time="11.04.2014 klo 14:18"]

[/quote]

Miksi alapeukku??

[/quote]

Tuo siteiden piilottaminen on jo aika sairasta. Miehesi vaikuttaa todella estoiselta.

[/quote]

Niin ja lopussa kerroin ettei meillä ole enää mitään ongelmaa asian kanssa?

Vierailija
20/60 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäytyy ihan normaalisti. Jos huomaa minun irvistelevän, saattaa kysyä, onko minulla kovatkin kivut. Saattaa tarjoutua lämmittämään kauratyynyn mikrossa, tai jos ei älyä tarjoutua ja olen kovin huonovointinen, pyydän häntä lämmittämään sen ja hän suostuu.

Silloin, kun vielä käytin kertakäyttösiteitä, miehelle ei ollut mikään ongelma tuoda niitä kaupasta, kunhan kirjoitin tarkasti muistiin, minkälaisia pitää tuoda. Nykyään pesee mukisematta kestositeet muun pyykin joukossa, jos niitä siellä sattuu olemaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme seitsemän