Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä teit elokuussa -95?

Vierailija
28.03.2014 |

Kerro mahdollisimman tarkkaan kaikki mitä muistat.

Kommentit (155)

Vierailija
121/155 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syyskuusta olis ollut paljon muistoja (aloitin yliopisto-opinnot, täytin 20; muistan monia asioita, tapahtumia ja jopa keskusteluja melko yksityiskohtaisestikin), mutta elokuu on ihan hämärää. Asuntoakaan en opiskelupaikkakunnalta etsinyt, koska sen saaminen syyskuulle varmistui jo kesäkuussa. Kesätöitä tehtaassa tein vielä elokuussa, siitä olen varma, mutta muuta ei tule mieleen. Alkukesän pari isompaa "tapahtumaakin" muistan, mutta tais olla aikas turha elokuu.

Vierailija
122/155 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin valmistunut ylioppilaaksi keväällä. Elokuussa 95 olin 18-vuotias kotona asuva, seurustelusuhteessa idiootin kanssa (josta pääsin eroon vasta 5 vuotta myöhemmin). Elokuussa taisin aloittaa elämäni ensimmäisen oikean työn.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/155 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuin kai vielä Espanjassa ja fiilistelin tulevia 5-vuotissynttäreitä.

Vierailija
124/155 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin ekalle luokalle. Lippis päässä ja valtavan iso pinkki reppu selässä alkoi koulutaival.

Vierailija
125/155 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitin lukion. kuljin pyörällä kouluun ja hoilasin matkalla Nirvanan ja Faith No Moren biisejä, koska korvalappustereoiden kanssa oli hankala pyöräillä. Poltin salaa tupakkaa ja olin superhelpottunut, kun menkat alkoivat. Oksensin kaverin synttäribileissä ja hipelöitiin yläkerrassa pari vuotta vanhemman lukiolaispojan kanssa, ja vähän muittenkin, koska olin aikaisemmin kesällä päässyt jyvälle seksin iloista silloisen poikakaverin kanssa.

Vierailija
126/155 |
06.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menetin kuun alussa onnettomuudessa sekä äitini että isäni. Kaksi päivää sen jälkeen syntyi esikoiseni keskosena, ilmeisesti shokki oli sitten kropalle liikaa... Loppukuu meni ihan sumussa, muistan noista ajoista oikeasti todella vähän. Vauva onneksi piti ajatuksia kasassa. Tänä vuonna tuo vauva valmistuu jo ammattiin, täällä on äiti taas tippa linssissä!

Vierailija
127/155 |
06.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin viimeisilläni raskaana, kolmonen tulossa. Kaunista ja lämmintä taisi olla, koska vielä syyskuun puolella lapset ulkoilivat pelkissä hellemekoissa.

Vierailija
128/155 |
06.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin aloittanut koulun. Ensimmäisenä koulupäivänä meillä oli musiikintunti, ja tunsin suurta sielujen sympatiaa musiikinopettajaa kohtaan, koska hänellä oli lähes sama nimi kuin minulla :'). Oli jännä kulkea koulun jälkeen matka koulusta kotiin (yksi hiljaisen kadun ylitys, 200 metriä rauhallista omakotitalokatua pitkin), uusi reppu selässä ja kaikki ihanat kumit, kynät, slämyt ja tarravihot siellä! :) Yritin opetella lukemaan Aapeli-aapisen kanssa. Siinä oli Aapeli-peikko ja iso joukko lapsia. Sattuuko joku muistamaan tällaista aapista?

Vierailija
129/155 |
29.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin parikymppinen ja elokuussa -95 kerroin ensirakkaudelleni (ja suurimmalle rakkaudelleni koskaan) että minulla on uusi poikakaveri. En siis seurustellut ensirakkauteni kanssa silloin, mutta hän halusi tavata minua. Muistan kuinka itkin :(

En tiedä vieläkään teinkö oikean ratkaisun...

Vierailija
130/155 |
29.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitin ysiluokan ja olin kauhean ikävissäni kun suuri ihastukseni oli siirtynyt jo lukioon. Haikeana ja sydänsuruisena tuli kuunneltua Radiomafiasta mm. Yxnollaykköstä, Movetronia jne. Kävin tanssahtelemassa nuorisodiscossa mm. E-roticin tahtiin batiikkivärjätyssä kukkapaidassa ja kananpojankeltaisissa lempparifarkuissa minireppu selässä keikkuen. Niin ja tein juuri ennen koulun alkua sen virheen, että värjäsin nätit luonnonvaaleat hiukseni epäonnistuneen laikukkaan ruskeiksi :p

Vierailija
131/155 |
29.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imin äidin tissiä varmaan?

Vierailija
132/155 |
29.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitin lukion

Vierailija
133/155 |
29.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin tokalle

Vierailija
134/155 |
29.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitin päiväkodissa. Sinä päivänä siellä oli marjapiirakkaa, joka oli tehty päiväkodin pihalla kasvaneiden pensaiden marjoista. Muuta ei tule mieleen.

Vierailija
135/155 |
29.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin vastavalmistunut lähihoitaja ja aloitin työni päiväkodissa.  Olin naimisissa ensirakkauteni kanssa.  En kyllä muista paljon muuta.

Vierailija
136/155 |
29.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitin au pair vuoteni :) Oi niitä aikoja!

Vierailija
137/155 |
29.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin äitini kohdussa.

Vierailija
138/155 |
29.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

4. elokuuta parasystäväni kuoli. Itkin koko elokuun enkä pystynyt oikein mihinkään. Mullakin muistikuva kuumasta elokuusta, koska hautajaisissa ystäväni pyörtyi. 

Vierailija
139/155 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitin yläasteen. Jännitti, mutta olin myös innoissani. Yläaste oli paljon entistä kouluani isompi, ja suurin osa uusista luokkalaisista oli tuntemattomia. Ennen koulua kävin myös ensimmäistä kertaa ostamassa vaatteita pikkukaupunkimme ainoasta muodikkaasta nuorten vaatekaupasta, ja sain vihdoin levikset. (Silloin suunnilleen ainoat "sallitut" housut.)

Vierailija
140/155 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähdin opiskelemaan ja muutin pois kotoa 350 km:n päähän kotoa. Sain uusia ystäviä onneksi aika pian ja opinnot alkoivat, oli jännittävää ja haikeaa. Kihlatun kanssa soiteltiin, olin ostanut ensimmäisen kännykkäni, Nokian 101:sen.