Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaikki vinkit selluliittitaisteluun!

Vierailija
27.03.2014 |

Onkohan joku oikeesti onnistunut vähentämään tai jopa pääsemään selluliitista? Kertokaa hyvät naiset jos tiedätte miten tämä voisi onnistua!

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
27.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos tästä aloituksesta, minä mielelläni kuulisin myös jos jotain keinoja on! Olen muuten ihan tyytyväinen vartalooni, mutta selluliitia on kauheasti. Masennun joka kerta kun tiirailen reisiäni peilistä. :( Olen nyt alkuvuoden juonut pari litraa vettä päivässä, mutta se tuskin yksin riittää. ;) Treenaan myös jonkin verran crosstrainerilla ja kahvakuulalla, toistaiseksi eivät nämä ole selluliittia vähentäneet!

Vierailija
2/25 |
27.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin, reisissä röpöä joka pitäis saada pois. Kävelen ja juon vettä. Mutta ei taida oikein auttaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
27.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon liikunta, myös lihaskuntoharjoittelua (salilla). Kyllä se vaan taitaa olla niin, että sen eteen pitää todella tehdä töitä, pelkällä veden juonnilla ja kävelylenkeillä ei taida tuloksia tulla, vaikka ei niistä tietysti haittaakaan ole!

Vierailija
4/25 |
27.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla ainaki alko sellut sulaa, ja tilalle tuli kiiltävää ihanan näköstä ihoa, kun aloin karppaamaan. ja vaikka ei ees kiloissa lähtis nii paljo mut kehonkoostumus muuttuu sellusta kiinteeks. Hiilarit kun muuttuu ruuansulatuselimistössä puhtaaksi sokeriksi. Niin myös se rakas ruisleipäkin.

Vierailija
5/25 |
27.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

MSM- tehoaa kuulema selluliittiinkin

Vierailija
6/25 |
27.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.03.2014 klo 08:20"]

MSM- tehoaa kuulema selluliittiinkin

[/quote]

Mikä se on?

Vierailija
7/25 |
27.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatteko seksiä kotona, vaikka on sellua?

Vierailija
8/25 |
27.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatteko seksiä kotona, vaikka on sellua?

Vierailija
9/25 |
27.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selluliittiin ei tehoa mikään. Asian ympärillä pyörii miljardibisnes mutta tosiasia on että selluliittiin ei tehoa yhtään mikään jos on sellainen kudostyyppi jossa sitä esiintyy.

Vierailija
10/25 |
27.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.03.2014 klo 08:15"]mulla ainaki alko sellut sulaa, ja tilalle tuli kiiltävää ihanan näköstä ihoa, kun aloin karppaamaan. ja vaikka ei ees kiloissa lähtis nii paljo mut kehonkoostumus muuttuu sellusta kiinteeks. Hiilarit kun muuttuu ruuansulatuselimistössä puhtaaksi sokeriksi. Niin myös se rakas ruisleipäkin.

[/quote]

Mulla sama kokemus. Tämä ilmeisesti riippuu siitä, miten juuri kyseinen elimistö käsittelee sokeria ja millainen insuliinituotanto on. Yksilölliset on siis karppaamisen hyödyt, mutta mulla toimii uskomattoman hyvin! Mulla aina ennen tuli niitä hetkiä, kun oikein tunsin miten verensokeri humahti alas. Nyt pysyy tasaisena ja olo on virkeä. Oon 170 cm pitkä ja enne karppausta painoin 68kg, nyt tasan 60. Mutta peilistä näkyvä ero on isompi. Puolitututkin on kyselleet, miten tän tein. Eikä juuri näkyvää selluliittia!

Vierailija
11/25 |
27.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette te siitä eroon pääse. Eroon pääsyyn riittäisi ihan laihdutus ja kultoilu, mutta ette te noita ole tähänkään asti tehneet, niin ette te sellasta nytkään alota.

Vierailija
12/25 |
27.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

jep. toki yksilöllisiä eroja on, mutta kyllä se myös mun miehellle toimi, ja kaikkien meidän kehot (juuri sokeri aineenvaihdunta) toimii kuitenkin pääpiirteitten samanlailla. sokerin jättämällä pois, saa avun myös moniin muihin ongelmiin. kuten jatkuvaan näläntunteeseen ja tarpeeseen syödä vaikka yrjö meinaa tulla :D sokerilla tarkoitan siis nopeita hiilihydraatteja.. (en kasviksia siis)

Vierailija
13/25 |
27.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihdutus ja kuntoilu eivät poista selluliittia kokonaan. Ikävä kyllä.

Vierailija
14/25 |
27.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juo runsaasti vettä, sokerit minimiin, reilusti kasviksia ja liikuntaa.

Itsellä ainakin hävinnyt sellut, kun pistin ruokavalion kondikseen ja rupesin käymään salilla.

Vierailija
15/25 |
27.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kukaan todennut mistään voiteista olevan mitään apua? En edes haaveile pääseväni kaikesta selluliitista eroon, mutta jos sitä saisi edes vähän vähennettyä... Kuntoilu, vedenjuonti ja reilusti kasviksia ovat jo käytössä. Sokeria pitäisi vähentää, mutta kun koukussa on, niin se on helkkarin hankalaa. :( Olen hoikka, joten en näe tarvetta sinänsä laihduttamiselle.

2

Vierailija
16/25 |
27.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli teininä paljon selluliittia.

Nyt oon päälle kolkyt,urheilen,syön puhtaasti,vähän hiilareita,välttelen sokeria ja juon paljon vettä.sellu on vähentynyt vuosien saatossa vaikka en mitenkään laiha ookkaan.

Rasvaa voi olla vaikka ei olis selluliittia.

Sehän on pitkälle kuonaa.

Vierailija
17/25 |
27.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vesi, karppaaminen, vesijuoksu, imetys. Näillä lähti minulla selluliitti.

Vierailija
18/25 |
27.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selluliitti on kyllä sellainen riesa, että joidenkin kroppaan sitä vain helpommin tulee. Olen urheillut koko elämäni, 20-vuotiaaksi asti tavoitteellisesti eli kilpailin useammassakin lajissa, ja siitä alkaen hyvin paljon erilaista kuntoliikuntaa: juoksua, voimaharjoittelua kuntosalilla, pyöräilyä, spinningiä, golfia, kävelyä, kiipeilyä, erilaisia tanssejakin satunnaisesti... liikun noin kuutena päivänä viikossa, monena päivänä vähintään pari tuntia ja joskus jopa kahteen kertaan. Syön terveellisesti: puhdasta suolaa, puhdasta, lisäaineetonta itse tehtyä luomuruokaa, en käytä alkoholia, en tupakoi, en syö sokeria enkä viljatuotteita. Olen 169cm/55kg, lihaksikas. Silti: reisissä on selkeästi näkyvää selluliittia. Ja sitä alkoi ilmestyä jo kun olin 15. Eikai sille mitään voi, koen että tehtäväni olen tehnyt.

Vierailija
19/25 |
27.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama tilanne, nro 19. Mulla alkoi selluliitti näkyä jo 11-vuotiaana tikkulaihana. Kyse on kudostyypistä. Aikuisena on todettu monia alhaisen kollageenitason aiheuttamia muitakin ominaisuuksia kuten yliliikkuvat nivelet, sairastuva sidekudos, vaikeat kulumat jne.

Vierailija
20/25 |
27.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.03.2014 klo 08:56"]

Selluliitti on kyllä sellainen riesa, että joidenkin kroppaan sitä vain helpommin tulee. Olen urheillut koko elämäni, 20-vuotiaaksi asti tavoitteellisesti eli kilpailin useammassakin lajissa, ja siitä alkaen hyvin paljon erilaista kuntoliikuntaa: juoksua, voimaharjoittelua kuntosalilla, pyöräilyä, spinningiä, golfia, kävelyä, kiipeilyä, erilaisia tanssejakin satunnaisesti... liikun noin kuutena päivänä viikossa, monena päivänä vähintään pari tuntia ja joskus jopa kahteen kertaan. Syön terveellisesti: puhdasta suolaa, puhdasta, lisäaineetonta itse tehtyä luomuruokaa, en käytä alkoholia, en tupakoi, en syö sokeria enkä viljatuotteita. Olen 169cm/55kg, lihaksikas. Silti: reisissä on selkeästi näkyvää selluliittia. Ja sitä alkoi ilmestyä jo kun olin 15. Eikai sille mitään voi, koen että tehtäväni olen tehnyt.

[/quote]

Anteeks, mutta joku tuossa kyllä mättää. Joko sulla on sitä sitten tositosi vähän (näkyy puristellessa tai jotain) tai sitten et kerro koko totuutta.