Kuulin erään omaishoitajan sanovan, että toivoisi hoidettavan kuolevan! Mihin tämän voi ilmoittaa?
Puhui jostain Kallesta. Ettei vaan Kalle ole kohta kylmänä... Minne voin ilmiantaa mahdollisen murhan?
Kommentit (16)
Tee huoli-ilmoitus, omasihoitaja tarvitsee lomaa.
Ootko kuullut poliisista?
No tuskin kantsii ilmoittaa minnekään. Uupunut omaishoitaja voi sanoa mitä tahansa.
No eiköhän se ole kaikkien etu että olis taas 1 riippakivi vähemmän yhteiskunnalla maksettavana
Vierailija kirjoitti:
Selkeästi omaishoitaja on ylikuormittunut. Tarjoaisi apua ja tukea sekä omaishoitaja vapaa päivät.
Alisteisessa asemassa olevan kuoleman toivominen on todella hälyttävää ja siihen pitäisi heti päästä puuttumaan ennen kuin henki on uhrilta pois.
No jos Kalle ja/tai hoitaja kärsii niin varmaan kuolema on parempi.Tuskin se Kalle muutenkaan pitkäikäinen on.
Tämä on toistuva, häpeällinen trolli.
Jaahas, taas.
Ja tietenkään ap ei ole itse vieläkään jaksanut ruveta omaisensa omaishoitajaksi.
Kyllä minä läheisen sairauden edettyä tiettyyn vaiheeseen toivoin hänen kuolevan pikaisesti, ihan hänen itsensä takia. Sen verran paljon kärsimystä sairaus aiheutti.
Vierailija kirjoitti:
No jos Kalle ja/tai hoitaja kärsii niin varmaan kuolema on parempi.Tuskin se Kalle muutenkaan pitkäikäinen on.
Tämä. Mäkin toivoin pitkään oman äitini kuolemaa koska elämä ei enää ollut minkään arvoista, pitäis laittaa tuo "elämä" sitaatteihin, noin.
Ihan normaali ja inhimillinen ajatus, joka tulee mieleen kun näkee rakkaan ihmisen kärsivän joka päivä erilaisista hautaan vievistä sairauksista. Sinulla ei ilmeisesti ole omia kokemuksia tuommaisesta. Itse olin suuren surun lisäksi hyvin helpottunut, kun iäkäs omainen kuoli ja hänen kivut loppuivat.
Kylmäkalleilla on kyllä suuri vaikutus kesähelteillä. Tämäkö oli se vitsi jota ajoit takaa?
Hyvin normaali toive, kuoleva voi myös itse toivoa kuolevansa.
"Kalle" kuolee ilman murhaakin ennemmin tai myöhemmin, ei siinä omaishoitajan toiveella ole painoarvoa.
Selkeästi omaishoitaja on ylikuormittunut. Tarjoaisi apua ja tukea sekä omaishoitaja vapaa päivät.