Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuulin erään omaishoitajan sanovan, että toivoisi hoidettavan kuolevan! Mihin tämän voi ilmoittaa?

Vierailija
25.03.2026 |

Puhui jostain Kallesta. Ettei vaan Kalle ole kohta kylmänä... Minne voin ilmiantaa mahdollisen murhan?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selkeästi omaishoitaja on ylikuormittunut. Tarjoaisi apua ja tukea sekä omaishoitaja vapaa päivät. 

Vierailija
2/16 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas? Usein kuulet tätä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee huoli-ilmoitus, omasihoitaja tarvitsee lomaa.

Vierailija
4/16 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko kuullut poliisista?

No tuskin kantsii ilmoittaa minnekään. Uupunut omaishoitaja voi sanoa mitä tahansa.

Vierailija
5/16 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eiköhän se ole kaikkien etu että olis taas 1 riippakivi vähemmän yhteiskunnalla maksettavana

Vierailija
6/16 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selkeästi omaishoitaja on ylikuormittunut. Tarjoaisi apua ja tukea sekä omaishoitaja vapaa päivät. 

Alisteisessa asemassa olevan kuoleman toivominen on todella hälyttävää ja siihen pitäisi heti päästä puuttumaan ennen kuin henki on uhrilta pois.

Vierailija
7/16 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos Kalle  ja/tai hoitaja kärsii niin varmaan kuolema on parempi.Tuskin se Kalle muutenkaan pitkäikäinen on.

Vierailija
8/16 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on toistuva, häpeällinen trolli.

Vierailija
9/16 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas, taas.

Ja tietenkään ap ei ole itse vieläkään jaksanut ruveta omaisensa omaishoitajaksi. 

Vierailija
10/16 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä läheisen sairauden edettyä tiettyyn vaiheeseen toivoin hänen kuolevan pikaisesti, ihan hänen itsensä takia. Sen verran paljon kärsimystä sairaus aiheutti. 

Vierailija
11/16 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos Kalle  ja/tai hoitaja kärsii niin varmaan kuolema on parempi.Tuskin se Kalle muutenkaan pitkäikäinen on.

Tämä. Mäkin toivoin pitkään oman äitini kuolemaa koska elämä ei enää ollut minkään arvoista, pitäis laittaa tuo "elämä" sitaatteihin, noin. 

Vierailija
12/16 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaali ja inhimillinen ajatus, joka tulee mieleen kun näkee rakkaan ihmisen kärsivän joka päivä erilaisista hautaan vievistä sairauksista. Sinulla ei ilmeisesti ole omia kokemuksia tuommaisesta. Itse olin suuren surun lisäksi hyvin helpottunut, kun iäkäs omainen kuoli ja hänen kivut loppuivat. 

Vierailija
13/16 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylmäkalleilla on kyllä suuri vaikutus kesähelteillä. Tämäkö oli se vitsi jota ajoit takaa? 

Vierailija
14/16 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveää. Soita äkkiä poliisit. 

Vierailija
15/16 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin normaali toive, kuoleva voi myös itse toivoa kuolevansa.

Vierailija
16/16 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kalle" kuolee ilman murhaakin ennemmin tai myöhemmin, ei siinä omaishoitajan toiveella ole painoarvoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kahdeksan