Kaikki vinkit selluliittitaisteluun!
Onkohan joku oikeesti onnistunut vähentämään tai jopa pääsemään selluliitista? Kertokaa hyvät naiset jos tiedätte miten tämä voisi onnistua!
Kommentit (25)
[quote author="Vierailija" time="27.03.2014 klo 09:04"]
Ymmärrän että on tosi kurjaa hyväksyä että sellu on ikuista mutta niin se vain joillakin on. Ei kaikilla.
[/quote]
Minkä takia huippu-urheilijoilla ei ole sitä? Katsopas vaikka jotain huippupikajuoksijoita - ei todella ole kenelläkään mitkään sellureidet!
[quote author="Vierailija" time="27.03.2014 klo 08:15"]
mulla ainaki alko sellut sulaa, ja tilalle tuli kiiltävää ihanan näköstä ihoa, kun aloin karppaamaan. ja vaikka ei ees kiloissa lähtis nii paljo mut kehonkoostumus muuttuu sellusta kiinteeks. Hiilarit kun muuttuu ruuansulatuselimistössä puhtaaksi sokeriksi. Niin myös se rakas ruisleipäkin.
[/quote]
Näin kävi mullekin :)
Selluliittia on laihoillakin. "Myrkyt" pois eli tupakka, alkoholi, turhat hiilarit ja muut sokerit. Itellä joskus tulee selluliittiä ja saan sen pois ja kuriin, kun juon paljon vettä ja vihreetä teetä sekä syön terveellisesti. Kaikenlainen liikunta saa aineenvaihduntaan tehoa ja kuonat lähtee liikkeelle. Shiatsu tehostaa aineenvaihduntaa ja mulla se on aina vähentäny selluliittia. Voit vilkastuttaa pahimpien selluliittikertymien kohdalla kuona-aineiden poistumista esim. kuivaharjaamalla ihoa kerran pari viikossa. Se tekee muutenkin ihosta pehmeämmän ja vähentää ihon kuivumista, kun pintaverenkierto virkistyy ja kosteusvoiteet imeytyy paremmin. Sit on heleä ja kaunis iho :)
[quote author="Vierailija" time="27.03.2014 klo 08:41"]
Onko kukaan todennut mistään voiteista olevan mitään apua? En edes haaveile pääseväni kaikesta selluliitista eroon, mutta jos sitä saisi edes vähän vähennettyä... Kuntoilu, vedenjuonti ja reilusti kasviksia ovat jo käytössä. Sokeria pitäisi vähentää, mutta kun koukussa on, niin se on helkkarin hankalaa. :( Olen hoikka, joten en näe tarvetta sinänsä laihduttamiselle.
2
[/quote]
Niin, että voidetta vaan ja sellut poistuu? Kyllä itsekin pitää jotain tehdä, sulla sokerin pois jättäminen, näin se vaan menee.
Ymmärrän että on tosi kurjaa hyväksyä että sellu on ikuista mutta niin se vain joillakin on. Ei kaikilla.