Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Facebook dating - kuulosti hyvältä, mutta...

Vierailija
22.11.2020 |

Facebook dating - kuulosti hyvältä, mutta yhtä nirsoiksi naiset sielläkin paljastuivat. Alussa vaikutti lupaavammalta kuin Tinder ja järkevän tuntuisia mätsejä tuli. Mutta aika lyhyeen tuntuvat keskustelut loppuvan. Ilmeisesti naiset jälleen kerran pettyivät kun ei niitä komeita ritareita löytynytkään vaikka lupailtiin. Vain taviksia oli tarjolla.

Kommentit (537)

Vierailija
21/537 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pidän itseäni vähintäänkin kohtalaisena esiintyjänä ja keskustelijana ja joudun esim. työni puolesta keskustelemaan ihmisten kanssa, heittämään small talkia jos tarvitaan ja perustelemaan eri ratkaisujen taustoja. En oikein ymmärrä millaisia rakkausromaaneja naisille pitäisi näissä deittisovelluksissa oikein kirjoitella jotta erottuisi muista miehistä. Olen kuitenkin kouluarvosanojenkin perusteella kirjallisen ilmaisun top 20 %. Totesinkin ettei niillä kirjoituksilla loppujen lopuksi taida olla väliä. Kolme koota taitaa ratkaista asiat jälleen kerran (komeus, kuuluisuus, kukkaro).

-ap

Aika turha näitä naisia on tuosta yrittää vakuuttaa. Tässäkin ketjussa he vaan vänkäävät vastaan ihan silkasta vänkäämisen ilosta.

M31

Vierailija
22/537 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pidän itseäni vähintäänkin kohtalaisena esiintyjänä ja keskustelijana ja joudun esim. työni puolesta keskustelemaan ihmisten kanssa, heittämään small talkia jos tarvitaan ja perustelemaan eri ratkaisujen taustoja. En oikein ymmärrä millaisia rakkausromaaneja naisille pitäisi näissä deittisovelluksissa oikein kirjoitella jotta erottuisi muista miehistä. Olen kuitenkin kouluarvosanojenkin perusteella kirjallisen ilmaisun top 20 %. Totesinkin ettei niillä kirjoituksilla loppujen lopuksi taida olla väliä. Kolme koota taitaa ratkaista asiat jälleen kerran (komeus, kuuluisuus, kukkaro).

-ap

Nyt olet asian ytimessä. Autistiset kolme koota todellakin ratkaisi. Et sä kirjolla saa naista ilman että tunnustat asian ja otat käteen Autistien pariutuminen for dummies.

Asiallinen keskustelu ei näköjään onnistu sinulta.

M31

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/537 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti ap jälleen pettyi, kun ei uusi alusta tehnytkään hänestä naisten silmissä yhtään kiinnostavampaa kuin ennen.

Kuinka monen pitäisi valittaa samasta ongelmasta, jotta uskot, että ihan hyvilläkin miehillä voi olla vaikeuksia nettideiteissä?

M31

Jos siellä on miehiä paljon enemmän kuin naisia, niin ei ne naiset pysty jokaiselle miehelle vastaamaan.

Ensimmäinen jokseenkin järkevä vastaus, kiitos! Noille aiemmille en vaivaudu vastaamaan yhtään mitään.

M31

Uskon kyllä että et vaivaudu. Ymmärrät itsekin olevasi väärässä.

Väärässä mistä? Täällä nuo tietyt naiset tulevat jokaiseen tämän tyyliseen ketjuun huutelemaan tuota "Et kiinnosta naisia" - mantraansa. Heitä ei tunnu kiinnostavan aito keskustelu ollenkaan.

M31

Miten voi olla noin vaikeaa ymmärtää näin yksinkertaista logiikkaa? Mikä ihmeen defenssi tuo on?

Et ole suhdemielessä hyvä mies, jos et kerran pääse suhteeseen kenenkään kanssa. Ihan samalla lailla et ole hyvä jalkapallossa, jos et pääse joukkueeseen pelaamaan; hyvä laulamaan, jos sinua huolita kuoroon/bändiin/Idolsiin; hyvä kaveri, jos kukaan ei jaksa nähdä sinua tai halua ystävystyä kanssasi jne. Jos et selviä esikarsinnoista niin ethän sinä silloin ole millään mittarilla *hyvä*.

Siinä sinulle aitoa keskustelua.

Sivusta

Teitä naisiahan tuo sama järkeily ei kuitenkaan koske, vaan miehissä on vika edelleen, jos nainen ei kelpaa miehille Tinderissä (tämä on nähty useammassa ketjussa täällä). Minä olen päässyt suhteeseen ja varmaan pääsisin aika helposti nytkin, jos rimani olisi matalammalla.

M31

Sinulla on siis vaikeuksia pariutua, koska olet niin nirso. Ei siksi, että ”hyvilläkin miehillä on nettideiteissä vaikeaa”.

Vierailija
24/537 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen mies joka Prismassa käytyään jauhaa rahasta, statuksesta ja kuuluisuudesta pariutumisen edellytyksinä on autistinen. FAKTA. Älä usko --> älä pariudu.

Vierailija
25/537 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-ap

No ainakin ulkonäkö totta kai merkitsee enemmän kuin kirjallinen ilmaisu. Otatko itse mieluummin ruman ja ylipainoisen naisen joka on hyvä kirjoittaja? Niinpä.

Vierailija
26/537 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset eivät siis kiinnostu ap:sta missään. Siihen ei auta mikään muu ap:n muuttuminen kiinnostavaksi. Mutta ap ei muutu, koska syy on hänestä naisissa ja kaikkien naisten tulisi muuttua.

Ei vaan syy on siinä, että naiset ovat kertoneet ap:lle ohjeeksi, että: "ole vain rohkeasti oma itsesi, niin naiset alkavat kiinnostua sinusta ihan eri tavalla". Lisäksi miehet ovat kieltäneet, ettei kannata huolehtia vaatteista ja ulkonäöstä, koska se on sitä itseään. Mikään ei ole muuttunut, take my word.

Vierailija
27/537 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti ap jälleen pettyi, kun ei uusi alusta tehnytkään hänestä naisten silmissä yhtään kiinnostavampaa kuin ennen.

Kuinka monen pitäisi valittaa samasta ongelmasta, jotta uskot, että ihan hyvilläkin miehillä voi olla vaikeuksia nettideiteissä?

M31

Jos siellä on miehiä paljon enemmän kuin naisia, niin ei ne naiset pysty jokaiselle miehelle vastaamaan.

Ensimmäinen jokseenkin järkevä vastaus, kiitos! Noille aiemmille en vaivaudu vastaamaan yhtään mitään.

M31

Väärässä mistä? Täällä nuo tietyt naiset tulevat jokaiseen tämän tyyliseen ketjuun huutelemaan tuota "Et kiinnosta naisia" - mantraansa. Heitä ei tunnu kiinnostavan aito keskustelu ollenkaan.

M31

Miten voi olla noin vaikeaa ymmärtää näin yksinkertaista logiikkaa? Mikä ihmeen defenssi tuo on?

Et ole suhdemielessä hyvä mies, jos et kerran pääse suhteeseen kenenkään kanssa. Ihan samalla lailla et ole hyvä jalkapallossa, jos et pääse joukkueeseen pelaamaan; hyvä laulamaan, jos sinua huolita kuoroon/bändiin/Idolsiin; hyvä kaveri, jos kukaan ei jaksa nähdä sinua tai halua ystävystyä kanssasi jne. Jos et selviä esikarsinnoista niin ethän sinä silloin ole millään mittarilla *hyvä*.

Sivusta

Teitä naisiahan tuo sama järkeily ei kuitenkaan koske, vaan miehissä on vika edelleen, jos nainen ei kelpaa miehille Tinderissä (tämä on nähty useammassa ketjussa täällä). Minä olen päässyt suhteeseen ja varmaan pääsisin aika helposti nytkin, jos rimani olisi matalammalla.

M31

Ja siksihän olet nyt palstalla haastamassa riitaa etkä treffeillä.

Olin treffeillä jo viime tiistaina. Sunnuntai-illalle en ikinä sopisi treffejä.

M31

Ja kuitenkin olet pahalla päällä ja haastat riitaa.

Vierailija
28/537 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M31

M31

M31

Sivusta

M31

Sinulla on siis vaikeuksia pariutua, koska olet niin nirso. Ei siksi, että ”hyvilläkin miehillä on nettideiteissä vaikeaa”.

Silti olen vähemmän nirso kuin sinä.

M31

Vierailija
29/537 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole facebookkia, mutta tuskin tuo tinderistä eroaa mitenkään.

Vierailija
30/537 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M31

M31

M31

Sivusta

M31

Ja siksihän olet nyt palstalla haastamassa riitaa etkä treffeillä.

Olin treffeillä jo viime tiistaina. Sunnuntai-illalle en ikinä sopisi treffejä.

M31

Ja kuitenkin olet pahalla päällä ja haastat riitaa.

Tämän palstan ilmapiiri kyllästyttää minua ja tuollainen "Ette kelpaa naisille nönnönnöö" - kirjoittelu on minusta laiskaa ja loukkaavaa.

M31

Vierailija
31/537 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M31

Ei kuulosta hyvältä mieheltä, jos oman ikäiset naiset ei kelpaa.

Vierailija
32/537 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M31

Ei kuulosta hyvältä mieheltä, jos oman ikäiset naiset ei kelpaa.

Lol 😂 eli hyvä mies on sellainen jolla on rima alhaalla??

... mutta ootas... miten tuo menee yhteen tuon teidän "en kelpuuta miestä joka on vaan tyytynyt muhun" vaatimuksen kanssa?

Vierailija
33/537 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
34/537 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa eikö naiset innostu kun joku psykopaattirunkkariluuseri ottaa yhteyttä? Luojan kiitos tuo häiriköinti on siirretty johonkin deitteihin.

Vierailija
35/537 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos AP ja M31. Hyvää huomenta ja kestäkää! Olette sekä hyviä että oikeassa.

tv. N47

Vierailija
36/537 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinkahan kauan tämäkin sankari ehti deittiä käyttää ennen kuin julisti naiset nirsoiksi ja alkoi saarnata tasoteoriaa... Naiset olivat hänestä kiinnostuneita periaatteessa koska mätsejä tuli. Nyt kun sitten ei kuitenkaan keskustelu lähtenyt tuottamaan tulosta, niin oliko kyse kamalin naisten nirsoudesta vai siitä että on kohtuutonta olettaa että se oikea kävelee vastaan saman tien. Itse kyllä veikkaan että tasoteoriasankarimme on ihan itse sössinyt ne keskustelut, koska jos ihminen jaksaa jauhaa tasoteoriasta niin ihan kaikki ruuvit ei ole laaksossa. Sori siitä.

Vierailija
37/537 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M31

Taitaa naisilla taas olla liian suuret toiveet. Kohta taas itketään kun mies ghoustasi tai vaihtoi lennosta toiseen. Jos edes eronneet sinkkuäidit eivät kiinnostu työssäkäyvästä asiallisesta miehestä tai hiljenevät kun ehdottaa tapaamista niin jotain tässä yhteiskunnassa on pielessä.

Ihmettelen aina naisten taitoa valita ne väärät yksilöt ja sitten itkeä julkisesti kun hyviä miehiä ei ole missään. Vasta jälkeenpäin tajutaan virhe...ja hauskinta tässä on, että sitä virhettää toistetaan yhä uudestaan ja uudestaan.

Miksi ajattelet, että juuri sinkkuäidille kelpaisi mies kuin mies, kunhan vaan on työssäkäyvä ja "asiallinen"? 

Ei minulla ainakaan ole miehelle kriteerinä työ ja asiallisuus, vaan samanhenkisyys, samanlaiset arvot, elämänasenne ja elämäntyyli, se että  synlkkaa ja on molemminpuolista vetovoimaa. Ihan sama minulle, mikä toisen työtilanne on. 

Siihen, että ottaisin elämääni uuden läheisen aikuisen, joka tapaa lapsenikin jossain vaiheessa, täytyy olla erityisen hyvä syy. Ja oikeastaan ainoa perustelu, miksi tekisin niin, olisi todella vahva kiinnostus ja ihastuminen. En tosin halua muuttaa yhteen kenenkään kanssa, mutta silti en halua elämään mitään suhteita pelkän suhteen vuoksi. Suhde vaikuttaa ajankäyttööni ja esim. yhteisillä lomilla se vaikuttaa lastenkin elämään, joten täytyy olla jokin todella vahva syy, miksi joku tietty ihminen tulee osaksi elämääni. Voisin siis sanoa, että mitenkään aiempaa helpommin en todellakaan miehistä kiinnostu.

Vierailija
38/537 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nettideittailu ei toimi kokeilkaa jotain muuta? Joku uusavuton asenne näistä paistaa. Mistä lähtein mikään maailmassa on onnistunut sillä lailla että ensin tyyppi päättää minkä kuuluu onnistua sormia napsauttamalla ja sitten itkee kymmenen vuotta että miksi se ei onnistu, MIKSI?! Taikaloitsuni on parasta A-ryhmää mutta silti kura ei muutu kullaksi, miksi miksi miksi miksi. Kääntäkää homma pälaelleen ja lähtekää kysymään miten minä pariudun ja kokeilemaan kaikkea mahdollista. Ja aikajänne jotain muuta kuin pari viikkoa tai kuukautta.

Vierailija
39/537 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos nettideittailu ei toimi kokeilkaa jotain muuta? Joku uusavuton asenne näistä paistaa. Mistä lähtein mikään maailmassa on onnistunut sillä lailla että ensin tyyppi päättää minkä kuuluu onnistua sormia napsauttamalla ja sitten itkee kymmenen vuotta että miksi se ei onnistu, MIKSI?! Taikaloitsuni on parasta A-ryhmää mutta silti kura ei muutu kullaksi, miksi miksi miksi miksi. Kääntäkää homma pälaelleen ja lähtekää kysymään miten minä pariudun ja kokeilemaan kaikkea mahdollista. Ja aikajänne jotain muuta kuin pari viikkoa tai kuukautta.

Ihan mielenkiinnosta, milloin olet ollut viimeksi sinkkuna?

Vierailija
40/537 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

No ainakin ulkonäkö totta kai merkitsee enemmän kuin kirjallinen ilmaisu. Otatko itse mieluummin ruman ja ylipainoisen naisen joka on hyvä kirjoittaja? Niinpä.

Itse asiassa en nykyään enää kiinnitä niin paljoa ulkonäköön vaan elämänarvojen ja -tilanteen samankaltaisuuteen, koska edellinen suhteeni kaatui siihen ettei eksällä ollut mitään realiteettejä elämästä. Ja tietysti olen realisti myös siinä mielessä, että tiedän olevani ikäiseni näköinen tavis.

Enkä myöskään ole itse sössinyt keskusteluja kuten joku tuolla väitti. Ei kukaan tietysti ole täydellinen ja voin tunnustaa etten ole mikään teflonitommi jonka hymy ei hyydy koskaan. Lähinnä ainoa mihin olen sortunut on ehkä ollut jonkinlainen yli-innokkuus, mutta mitään tökeröitä ehdotteluja tai inttämisiä en ole tehnyt. Toisin kuin lähes kaikki naiset täällä kuvittelevat.

Mutta olkoon, en nyt jaksa tätä enempää murehtia. Täytyy vaan todeta ettei nettideiteistä ole tavismiehille mitään hyötyä ja toivoa jostain muualta löytyvän puolison.

-ap