Kauneusihanteet ja todellisuus
En tajua, miksi naiset arvostelevat niin paljon itseään. En tajua myöskään miehiä, jotka arvostelevat naisia. Samalla tajuan liiankin hyvin. Kaikki johtuu kriteereistä, joita sanotaan ihanteiksi...
Isot, kiinteät rinnat, muhkean muotoiset. Kiinteä takapuoli, pitkät ja hoikat jalat, tiukka sieltä. Sheivaaminen. Jne jne.
Itse olen nuori mies ja pidän kaikissa äskeisissä asioissa juuri päinvastaisesta. En usko olevani ainoa. Olkaa siis ylpeitä itsestänne ja etsikää ihminen, joka osaa arvostaa teitä sellaisina kuin olette. Tuskin kaikki naisetkaan haaveilevat miehestä, joka on samaan tyyliin juuri tietynlaisten ihanteiden mukainen? Sama siis toisinkin päin.
Kommentit (48)
[quote author="Vierailija" time="26.03.2014 klo 12:03"]
Siis tykkäät löysästä pillusta?
[/quote]
hahahaha! Kiitos aamunauruista! :´DD
[quote author="Vierailija" time="26.03.2014 klo 14:29"]
[quote author="Vierailija" time="26.03.2014 klo 12:53"]
[quote author="Vierailija" time="26.03.2014 klo 12:10"]
Eli siis pidät pienistä, tyhjistä ja roikkuvista lättänätisseistä, löysästä takapuolesta, lyhyistä ja paksuista jaloista ja löysästä pimpistä. Niin ja säärikarvoista, kainalokarvoista jne. En ole kyllä kuullut vastaavaa ennen. Mikä näissä asioissa sitten on sinun mielestäsi ihailtavaa? Olisi hauska kuulla.
[/quote]
Minä en ole ap, mutta näin miehenä tuon oman kantani julki. Itse pidän mahdollisimman luomuista naisista. Minulle rinnat ei tarvi olla isot ja kiinteät, mutta ei se sitä tarkoita, että haluaisin niiden olevan tyhjät nahkaläpyskät. Takapuolen suhteen todellakin pidän enemmän pehmosista, kuin kivikoviksi jumpatuista poikapyllyistä, eli mieluummin vähän löysä kuin kivikova.
En myöskään perusta pitkistä hoikista jaloista, vaan lyhkäset on mukavemmat, mutta ennen kaikkea reisiä pitää olla ja niissä pehmeyttä, ei siis missään nimessä mitkään koviksi treenatut, vaan naisellisen pehmeet, eikä selluliittikään haittaa. Ei siis missään nimessä mallimaisen ruipelot tikkukintut.
Säärikarvat eivät haittaa pätkääkään ja kainalokarvoista minä suorastaan lumoudun ja ne kiihottaa kovin. Niin ja tottakai sen tuheronkin pitää olla luomua. Ei ole mitään sen ihanampaa kuin upottaa naamansa tuuheeseen pöheikköön.
Niin ja tämä ei ollut provo, vaan todellinen kuvaus siitä, minkälaisista naisista minä tykkään. Eli ihmiset todellakin tykkäävät hyvin erilaisista asioista, vaikka muotimaailma meitä kaikkia yrittääkin tunkea yhteen ja samaan ahtaaseen muottiin.
[/quote]
Se on kyllä ihmeellinen tapa aina niputtaa miehet samaksi porukaksi, joilla on kaikilla samat mielipiteet ja kauneusihanteet. Tän niputtamisen huomaa varsinkin täällä netissä. Yhdessä keskustelussa julistetaan jokaisen miehen pitävän isoista rinnoista, toisessa fitnessvartaloista jne.
Pakko kyllä kysyä, että koetko sitten epäkiihottavana naisen, joka ei ole ihan niin luomu kuin kuvailit? Esim. Itselläni on keskikokoiset rinnat, pylly on treenattu ja jalat hoikat. Sääret, alapään ja kainalot sheivaan. Niin ja käytän meikkiä... muuten olen kyllä luomu, eli on omat hiukset, ripset jne. Poikkean kuitenkin todella paljon tuosta kuvailustasi. Onko kaltaiseni naiset, eli sheivaavat ja treenaavat, mielestäsi epäviehättäviä?
[/quote]
Sori, että vastaukseni hieman kesti, kun en täällä ihan vakkariin pyöri, mutta tässäpä tämä nyt kuitenkin:
Niin siis minullahan ei ollut mitään määrettä rintojen koolle, eikä muodelle, eikä edes kiinteydelle. En kuitenkaan ihan typötyhjistä roikkuvista lapasista kuitenkaan pidä. Tärkein ja ehdoton kriteeri on kuitenkin se, että ne ovat luomut. Kumipallot on totaalinen turn-off, enkä voisi kuvitella missään tilanteessa seurustelevani ihmisen kanssa, jonka ihon alle on työnnetty kumipallerot.
Kuten jo sanoin, pidän pehmeistä pyllyistä, mutta tärkeintä on sen koko, eli se ei saa olla missään nimessä poikamainen. Lantiossa pitää olla leveyttä se on tärkeintä ja sitä saa olla runsaasti, eli minimissään sellasta Kardashian tasoa (ei ole muuten naisihanteeni, vain esimerkki joka tiedetään).
Karvoista sen verran, että säärikarvojen ajelu ei kovin paljon häiritse jos ne sitten ajellaan jatkuvasti, eli sängestä en pidä. Kainalokarvojen ajelukaan ei vielä mikään katastrofi ole, toki toivoisin, että näin ei tehtäisi, mutta sheivattu alapää ja kaikenmaailman kiitoradat on kyllä täysin luotaantyöntävä näky ja lerpsahduksen paikka. Toki alapäästä voi reisien puolelta karvat ajella, mutta ei muualta. Ei siis missään nimessä pimeron ympäriltä.
Hillitty meikkaaminen taas ei minua häiritse lainkaan, mutta tatuoinnit ja kaikenmaailman lävistykset (korviksia lukuunottamatta) on kyllä taas totaalisen luotaantyöntävää osastoa.
Eli siis näin lopputulemana voin sanoa, että olethan sinä totaalisen eri sorttinen ulkonäöltäsi kuin minun ihannenaiseni, etkä siten vartaloltasi voi mitenkään olla mielestäni viehättävä, vaikka varmasti erittäin monen miehen mielestä sitä oletkin.
Vastaan nyt yleisesti kaikille, kun en ehtinyt aikaisemmin enää. Joku ihmetteli, käykö täällä muka miehiä. En käy, yleensä, joskus googlatessa jotakin asiaa tosin hakutuloksissa on tänne linkkejä kun keskustelua on laidasta laitaan.
Halusin toki piristää, mutten mitenkään katteetta. Joku toinen mies kirjoittikin pitävänsä mahdollisimman luomusta ikään kuin vastauksena ihmettelijöille. Ulkonäkökeskeisyydestä oli myös kommentoitu ja ihanteista, totta sekin että niillä ja muutenkin pinnallisilla asioilla on liian suuri merkitys mielestäni. Niihin ei kuitenkaan ollut tarkoitus ottaa kantaa, vaan muistuttaa siitä, etteivät yleisesti täälläkin itsestäänselvyytenä pidetyt kauneus- yms. ihanteet ole mitenkään itsestäänselviä, vaan makuasioita. Enemmistön mielipide usein määrittää ne, minkä takia kieltämättä vaikuttavat arkielämässä.
Arvaukset menivät suht oikein sen suhteen, mistä pidän. Kirjoitin kuitenkin aika selkeästi eri asioita ja sanoin pitäväni päinvastaisesta. Kaikissa asioissa tosin ei ole niinkään merkitystä puolin tai toisin. Ajattelin kyllä samoin kuin useimmat vielä nuorempana, mutta ehkä näin aikuise(mpa)na katsoo asioita eritavalla. Nuorena ei osaa aina kyseenalaistaa yleistä ajattelua.
Joku kysyi, mitä ihailtavaa on pienissä roikkurinnoissa, isossa takapuolessa, karvoissa jne. Mitä pahaa niissä on? Niin, ja mitä löysempi, sen parempi. En tiedä, olenko ainoa joka niin ajattelee.
Niin, ja tottakai viehättävää on pitää ulkonäöstään huolta ja kauneus on varmasti tärkeää kaikille, mutta katsojan silmässähän se on. Joillekin merkitsee myös enemmän sisäinen kauneus, joillekin ulkoinen. Joskus sisäinen kauneus voi heijastua ulkoiseenkin kauneuteen ja toisaalta monen mielestä ulkoinen kauneus katoaa sisäisen rumuuden myötä. Toivottavasti muistin nyt vastata kaikille.
-ap
"Eli ap tykkää pienistä riippurinnoista, roikkuperseestä, lyhyistä paksuista jaloista ja löysästä karvamirristä? Ooookei. Siitä tykkää mikä maistuu."
"no ei nyt kiusata ap:tä enempää. toisella oli hyvä tarkotus tulla piristämään naisia. Mutta niinkuin naisten tapaan, joku on nyt syöttänyt hänen suuhunsa asioita mitä hän ei ole sanonut. Pointti oli varmaankin se, että miehiä ei haittaa ne niinkun me luullaan, kaikissa meissä on virheitä.. jopa Heidi klumissa.."
Selvennän vielä lyhyemmin, että oikeastaan kumpikin oli oikeassa. Kaikki voivat olla omalla tavallaan viehättäviä, eivätkä kaikki edes itse asiassa pidä mitään Hollywood-ihanteita ihanteina (esim. Heidi Klum), joiden mukainen nainen olisi "täydellinen". Olisi kyllä mukava kuulla kommentteja mitä naiset ajattelevat vastaavista asioista miesten suhteen?
-ap
Itselläni ei tosiaan ole noin tarkkoja ihanteita tai kriteereitä kuin toisella kommentoineella miehellä. Mikään uusien sellaisten esilletuominen ei myöskään ollut tarkoituksena, minkä vuoksi kirjoitinkin vain suht epämääräisesti itse pitäväni päinvastaisesta kuin yleisesti pidetään itsestäänselvänä.
Makuja on monenlaisia ja mihinkään muottiin ei kenenkään tarvitse mahtua, mun mielestä. Kaikki voivat viehättää jotakuta, vaikkei siltä tuntuisikaan. Kaikki eivät vain sano tai osaa näyttää sitä niin suoraan. Tärkeintä on kuitenkin, jos on onnellinen. Toivoisin vain jokaisen löytävän ihmisen, joka hyväksyy ja pitää teistä sellaisena kuin olette. Kivaa päivää kaikille:)
-ap
[quote author="Vierailija" time="26.03.2014 klo 12:23"]
Mun rinnat kuva/patient 38, mutta kuppikokoa pienemmät kuin nuo "ennen" rinnat.. Eli Ei ole mikään harvinaisuus että pienet roikkuu.
Mulla roikkuu pyllykin.
http://www.cohesiveimplants.com/photo-gallery/gallery-410-implants/
[/quote]
No nyt ymmärrän miksi tissejäni luullaan silikoneiksi, nehän näyttää noilta jälkeen-kuvilta. Oon luullut että silikonit on yleensä sellaiset luonnottomat pallot. On sitä ainakin geenilotossa saanut jonkun täysosuman. Löysä peppu on muuten ihan oma valinta, kyykkyjä telkkaria katsoessa suklaanmussuttamisen sijaan niin on ihan eri peppu muutaman viikon tai muutaman kk:n päästä.
Perjantain kunniaksi pitää osallistua tähän 0-ketjuun.
Kuten tuossa on jo todettu, niin löytyy miehiä, jotka pitävät enemmän pyöreistä kuin "mallinvartaloisista". Todistekin löytyy helposti, halutessaan muutamalla klikkauksella.
Arvon leidit, netti on pullollaan pornosivuja, joissa muotoja omaavat naiset esittelevät muotojaan estoitta ja tarkoituksella. Jokuhan niitä katsoo, kun niitä sivuja on niin paljon.
Mutta jotta maailma ei olisi yksinkertainen, niin myös näille tuhdemmeille tädeille on tehty dopingia. Vartalon muotojen suhteet ovat sellaisia, ettei niillä kaikilla voi olla geenit kunnossa. Että ei ole luomua tarjolla. Tissit ovat saaneet täytettä ja ainakin osan porukasta vatsanahkaa on kiristetty. Makuasioista voi todeta, että liika on liikaa, vaikka muodoista tykkäisikin.
[quote author="Vierailija" time="26.03.2014 klo 12:03"]
Siis tykkäät löysästä pillusta?
[/quote]
hahahaha! Kiitos aamunauruista! :´DD