palsta psykologit! selittäkää exän käytöstä!
Mun ja hänen suhteesta on vuosia aikaa. Suhde päättyi koska löysin uuden miehen ja katosin kuin tuhka tuuleen kertomatta hänelle. Tapasimme sitten niin että näki mut uuden miehen kanssa ja hän halusi mut takasin mutta en voinut joten jouduin antamaan pakit vaikka tunteita oli paljon (hän oli kohdellut mua hiton huonosti ennen katoamistani enkä uskaltanut luottaa). Se oli vika kerta kun nähtiin vuosikausiin. Nyt yllättäen löysin hänet facebookista ja laitoin hänelle viestin että mitä kuuluu pitkästä aikaa? Hän ei vastannut mitään mutta sen sijaan postasi vittuilu videon tytöstä joka yritti tehdä vaikutuksen poikaan ja kaatuu nolosti. Olin ihan et ok, voiko tää edes olla mulle mutta annoin olla. Pari pvää myöhemmin päätin laittaa viestin mihin kirjotin että halusin kysellä kuulumiset mutta ymmärrän jos et halua vastata. Kului pari kk ja mitään ei kuulunut. Menin katsomaan hänen seinää ja siellä oli minulle selkeästi osoitettuja julkisia päivityksiä siitä kuinka hän on itkenyt minun vuoksi ja kuinka hän on halunnut kostaa jne jne. Kirjotin hänelle että jos haluat puhua niin osaat kirjoittaa viestin joten tee se! Sen sijaan että hän ois kirjoittanut minulle viestin hän laittoi jälleen julkisen päivityksen missä luki kuinka hän ei tarvitse ketään tässä maailmassa jakamaan ongelmiaan kanssaan. Ihmettelin suuresti tätä käytöstä ja n kk päästä päätin laittaa hänelle tosi kauniin anteeksi pyynnön viestitse. Siihen hän vastasi lähettämällä vihaisen hymiön. Nyt olen blokannut hänet koska en voi ymmärtää. Onko tuo nyt ihan normaalin ihmisen käytöstä ja mikä sen voi selittää? Onko tämä ihminen oikeesti joku psyko tai muu? Miten voi vuosienkin päästä olla noin katkera. Mitä mieltä olette? Mua jäi niin häiritsemään vaikka päätinkin että tää oli tässä enää en yritä hänen kanssa tulla toimeen. Kiltit sanokaa mielipiteenne asiasta miltä tää ulkopuolisen korviin kuulostaa?
Kommentit (24)
En olisi tekemisissä tuollaisen kanssa. Kuulostaa pakkomielteiseltä.
No koska kun näin hänen kuvat tuli ikävä jutustella hänen kanssa. Meillä oli kuitenkin ihana suhde vaikka lopuksi meni päin peetä. T. Ap
Olitko sinkku kun laitoit viestiä? Miksi ylipäätään halusit kysyä kuulumisia? Ei sulla ole "oikeutta" yht äkkiä olla kiinnostunut jos olet ensin kadonnut kuin tuhka tuuleen.. Ja outo se kuukauden päästä jätetty anteeksipyyntökin.. Mitä jos unohtaisitte toisenne ja menneisyytenne ja etsisitte uutta seuraa?
Hullu mikä hullu. Katkera on. Ei halua olla sun kanssa tekemisissä. Anna jo olla! Sun olis pitänyt ymmärtää jo ekan viestin jälkeen! Mikä hitto suakin vaivaa että pitää kaukaiselle exälle yhtäkkia alkaa kirjoittelee jonka olet jättänyt rumasti aikoinaan
ketä vittua haukut idiootiksi vaikka jätät toisen katoamalla tuhka tuuleen. sinulla ei ole selkärankaa sen verran että voisit sanoa asian suoraan ja ihmettelet miksi vitussa toinen tulee katkeraksi jne
Niin totta nro 5. Mulla oli ikävä häntä. On ollut aina välillä vuosien kuluessa. Olisin halunnut puhua asiat selväksi koska oli mulle tärkee ihminen mutta selkeesti ei hänen kans kommunikointi normitasolla onnistu.
Joo olin täys mulkku mut tosi nuori silloin ja nyt aikuisena halusin pyytää anteeksi törttöilyäni. Oletin et vuodet ois tehny tehtävänsä ja hän ois voinu keskustella mutta ilmeisestikkin hän on edelleen vihainen.
Vaikuttaa siltä, että aika nuoria ihmisiä olette molemmat. Nuorena se nyt vain on tuollaista. Ei osata sanoa mitään, vaikka haluisikin. Puhumaan pitää O P E T E L L A .. Kyllä se siitä. Mutta jätä nyt jo herran tähden se ihminen kokonaan omiin oloihinsa. Ei kannata yrittää kysyä kuulumisia, jos tiedät itsekin, ettei suhteen lopetus ollut paras mahdollinen, ja ihan ilmiselvästi se vieläkin painaa miehen mieltä. Miksipä niitä haavoja pitäisi alkaa uudelleen auki raapimaan, jos kerran ei ole mitään velvoitteita yhteydenpitoon (lapset).
No ei me enää nuoria olla vaan lähemmäs keski ikää. Mutta sillon oltiin nuoria kun yhdessä oltiin. Parikymppisiä. Mutta joo siis enää en yhteyttä ota on vaan niin paska fiilis huomata et toinen on vielläkin noin vihainen. :( mä tykkäisin olla hyvissä väleissä hänenkin kanssaan.
Voi cheesus... Ja vielä haluat hieroa suolaa haavoihin. Mee ittees.
joo, kuulostaa siltä että olet loukannut häntä todella pahasti. voiko kamalampaa jättämistapaa olla, kuin häipyä tuhkatuuleen. silloin olisi ollut aika puhua mut sä vaan häivyit toisen matkaan. nyt ihmettelet miksi ei voida puhua, hah hah totta puhuen en keskustelisi minäkään enää. olen myös pitkävihainen jos mua on loukattu todella pahasti, ja jos saisin noin hyvät koston välineet mitä itse hänelle tarjosit ottamalla yhteyttä, hieroisin käsiäni yhteen ja antaisin palaa. joten ap älä yhtään ihmettele miehen toimintaa, kaikkea ei voi unohtaa vaikka haluaisikin. aika moni olis ymmärtänyt hävetä omaa jättämistoimintaansa niin paljon, että olis ymmärtänyt ettei toinen petturilta viestiä kaipaa.
Nuorena tekee virheitä mitä vanhempana katuu. No täytyy vaan mennä itteensä ja antaa olla kun ei muukaan auta :/ t. Ap
Voisko joku palstapsykologi selittää ap:n käytöstä? Ei kuulosta ihan normaalilta, että viestii vaan koko ajan vaikka toinen jo ekan viestin jälkeen antaa selkeästi ymmärtää ettei kiinnosta.
Eiköhän tuo ole jo aika selvää ettei mies halua olla missään tekemisissä kanssasi. Lopeta viestittely! En minäkään tuollaisen henkilän kanssa enää haluaisi jutella.
Niin eihän se kai normaalia ole mutta lopuksi sain pyydettyä anteeksi ja se oli mitä halusin tehdä. olisi vaan pitänyt heti laittaa anteeksi pyyntö eikä noita muita viestejä ollenkaan. No sama pää kesät talvet :D
Häiriintynyt tapaus! varmasti on katkeroitunut eikä ole löytänyt uutta naista että olisi voinut unohtaa sinut, minun exäni sen sijaan petti ja jätin hänet sen ja muiden syiden takia. Niin mies nyt kahden vuoden jälkeen yhä vaan laittaa viestejä feikkiprofiileillaan ja yrittää esiintyä uutena miehenä. En nyt tiedä mikä on motiivina, ehkä vaan haluaa nauraa minulle kun "olen vielä sinkkuna tai uudelleen sinkkuna" tai jotain sellaista, vaikka hän on itsekin sinkku. Ei voi tietää, jotkut ihmiset ovat vaan täysin häiriintyneitä! eivätkä edes itse sitä tiedä!
Olisko tunnekäsittely vähän kesken?
Aikamoinen kiusaaja olet ap! Kamalaa käytöstä. Tyhmempikin ymmärtää, että on myöhäistä jutella ja anella anteeksiantoa.
Onks tää jonkun 6-vuotiaan kirjoittama avaus?
Miks sun piti ees laittaa viestiä? En tajua