Kauneusihanteet ja todellisuus
En tajua, miksi naiset arvostelevat niin paljon itseään. En tajua myöskään miehiä, jotka arvostelevat naisia. Samalla tajuan liiankin hyvin. Kaikki johtuu kriteereistä, joita sanotaan ihanteiksi...
Isot, kiinteät rinnat, muhkean muotoiset. Kiinteä takapuoli, pitkät ja hoikat jalat, tiukka sieltä. Sheivaaminen. Jne jne.
Itse olen nuori mies ja pidän kaikissa äskeisissä asioissa juuri päinvastaisesta. En usko olevani ainoa. Olkaa siis ylpeitä itsestänne ja etsikää ihminen, joka osaa arvostaa teitä sellaisina kuin olette. Tuskin kaikki naisetkaan haaveilevat miehestä, joka on samaan tyyliin juuri tietynlaisten ihanteiden mukainen? Sama siis toisinkin päin.
Kommentit (48)
[quote author="Vierailija" time="26.03.2014 klo 12:10"]
Eli siis pidät pienistä, tyhjistä ja roikkuvista lättänätisseistä, löysästä takapuolesta, lyhyistä ja paksuista jaloista ja löysästä pimpistä. Niin ja säärikarvoista, kainalokarvoista jne. En ole kyllä kuullut vastaavaa ennen. Mikä näissä asioissa sitten on sinun mielestäsi ihailtavaa? Olisi hauska kuulla.
[/quote]
Minä en ole ap, mutta näin miehenä tuon oman kantani julki. Itse pidän mahdollisimman luomuista naisista. Minulle rinnat ei tarvi olla isot ja kiinteät, mutta ei se sitä tarkoita, että haluaisin niiden olevan tyhjät nahkaläpyskät. Takapuolen suhteen todellakin pidän enemmän pehmosista, kuin kivikoviksi jumpatuista poikapyllyistä, eli mieluummin vähän löysä kuin kivikova.
En myöskään perusta pitkistä hoikista jaloista, vaan lyhkäset on mukavemmat, mutta ennen kaikkea reisiä pitää olla ja niissä pehmeyttä, ei siis missään nimessä mitkään koviksi treenatut, vaan naisellisen pehmeet, eikä selluliittikään haittaa. Ei siis missään nimessä mallimaisen ruipelot tikkukintut.
Säärikarvat eivät haittaa pätkääkään ja kainalokarvoista minä suorastaan lumoudun ja ne kiihottaa kovin. Niin ja tottakai sen tuheronkin pitää olla luomua. Ei ole mitään sen ihanampaa kuin upottaa naamansa tuuheeseen pöheikköön.
Niin ja tämä ei ollut provo, vaan todellinen kuvaus siitä, minkälaisista naisista minä tykkään. Eli ihmiset todellakin tykkäävät hyvin erilaisista asioista, vaikka muotimaailma meitä kaikkia yrittääkin tunkea yhteen ja samaan ahtaaseen muottiin.
[quote author="Vierailija" time="26.03.2014 klo 12:28"]
Sitten kun olette yli 35 vee niin olette sen verran armollisia itsellenne ja teillä on niin helvetin hyvät itsetunnot jo siinä vaiheessa, ettei muiden ulkonäöt koeta enää uhkana! :D
t: nelikymppinen
[/quote]
Minäkin olen nelikymppinen, mutta minua surettaa rumuuteni enemmän kuin koskaan. Kun nyt olen paitsi ruma, myös rupsahtanut ja vanha. Ja edelleen vanhapiika, eikä toivoa muusta ole enää.
Minun miehellä samantapainen maku kuin ap:lla. Itse olen nainen ja jumppaan ahkerasti enkä muutenkaan ole hänen ihanteensa. Tykkää paksuista pehmeistä jaloista ja muodokkuudesta ja pyöreistä kasvoista. Olisi miehen puolesta vara lihoa mutta oma maku eri :)
[quote author="Vierailija" time="26.03.2014 klo 10:29"]
Itse olen nuori mies ja pidän kaikissa äskeisissä asioissa juuri päinvastaisesta.
[/quote]
Eli kauneusihanteet on sinullakin.
Kaikilla on.
Se ei ole mikään ongelma.
[quote author="Vierailija" time="26.03.2014 klo 12:53"]
[quote author="Vierailija" time="26.03.2014 klo 12:10"]
Eli siis pidät pienistä, tyhjistä ja roikkuvista lättänätisseistä, löysästä takapuolesta, lyhyistä ja paksuista jaloista ja löysästä pimpistä. Niin ja säärikarvoista, kainalokarvoista jne. En ole kyllä kuullut vastaavaa ennen. Mikä näissä asioissa sitten on sinun mielestäsi ihailtavaa? Olisi hauska kuulla.
[/quote]
Minä en ole ap, mutta näin miehenä tuon oman kantani julki. Itse pidän mahdollisimman luomuista naisista. Minulle rinnat ei tarvi olla isot ja kiinteät, mutta ei se sitä tarkoita, että haluaisin niiden olevan tyhjät nahkaläpyskät. Takapuolen suhteen todellakin pidän enemmän pehmosista, kuin kivikoviksi jumpatuista poikapyllyistä, eli mieluummin vähän löysä kuin kivikova.
En myöskään perusta pitkistä hoikista jaloista, vaan lyhkäset on mukavemmat, mutta ennen kaikkea reisiä pitää olla ja niissä pehmeyttä, ei siis missään nimessä mitkään koviksi treenatut, vaan naisellisen pehmeet, eikä selluliittikään haittaa. Ei siis missään nimessä mallimaisen ruipelot tikkukintut.
Säärikarvat eivät haittaa pätkääkään ja kainalokarvoista minä suorastaan lumoudun ja ne kiihottaa kovin. Niin ja tottakai sen tuheronkin pitää olla luomua. Ei ole mitään sen ihanampaa kuin upottaa naamansa tuuheeseen pöheikköön.
Niin ja tämä ei ollut provo, vaan todellinen kuvaus siitä, minkälaisista naisista minä tykkään. Eli ihmiset todellakin tykkäävät hyvin erilaisista asioista, vaikka muotimaailma meitä kaikkia yrittääkin tunkea yhteen ja samaan ahtaaseen muottiin.
[/quote]
Se on kyllä ihmeellinen tapa aina niputtaa miehet samaksi porukaksi, joilla on kaikilla samat mielipiteet ja kauneusihanteet. Tän niputtamisen huomaa varsinkin täällä netissä. Yhdessä keskustelussa julistetaan jokaisen miehen pitävän isoista rinnoista, toisessa fitnessvartaloista jne.
Pakko kyllä kysyä, että koetko sitten epäkiihottavana naisen, joka ei ole ihan niin luomu kuin kuvailit? Esim. Itselläni on keskikokoiset rinnat, pylly on treenattu ja jalat hoikat. Sääret, alapään ja kainalot sheivaan. Niin ja käytän meikkiä... muuten olen kyllä luomu, eli on omat hiukset, ripset jne. Poikkean kuitenkin todella paljon tuosta kuvailustasi. Onko kaltaiseni naiset, eli sheivaavat ja treenaavat, mielestäsi epäviehättäviä?
En tiedä oliko naisen kirjoittama vai ei kun joku epäili, mutta mun mielestä ap teki ihan kivasti kun otti esimerkiksi omat mieltymyksensä.Ainakin itse käsitin että ap tarkoitti vain hyvällä ettei ole vain yksiä ja samoja kriteerejä jotka pitää täyttää kelvatakseen? Joskus me vaan ollaan vähän turhankin ankaria ulkonäön suhteen itselle ja muille:(
[quote author="Vierailija" time="28.03.2014 klo 17:20"]
Löysä peppu on muuten ihan oma valinta, kyykkyjä telkkaria katsoessa suklaanmussuttamisen sijaan niin on ihan eri peppu muutaman viikon tai muutaman kk:n päästä.
[/quote]
Etkö ole kuullut erilaisista vartalotyypeistä? Päärynävartalohan on just sellanen, jossa peppu on iso ja on kapeampi sitten ylhäältä.
[quote author="Vierailija" time="28.03.2014 klo 02:04"]
[quote author="Vierailija" time="27.03.2014 klo 02:05"]
Niin, ja mitä löysempi, sen parempi. En tiedä, olenko ainoa joka niin ajattelee.
[/quote]
Tuota on kyllä vaikea uskoa :o
[/quote]
Kestäähän yhdyntäkin kauemmin, ellei ole niin tiukka. Iso muna suhteessa pilluun voi sattua pienempää naista. Teinit ja sovinistit puhuu löysistä,näin mä oon käsittänyt.
[quote author="Vierailija" time="26.03.2014 klo 10:29"]
Tuskin kaikki naisetkaan haaveilevat miehestä, joka on samaan tyyliin juuri tietynlaisten ihanteiden mukainen?
[/quote]
Aika hiljaista voi olla...
[quote author="Vierailija" time="29.03.2014 klo 02:22"]
[quote author="Vierailija" time="26.03.2014 klo 10:29"]
Tuskin kaikki naisetkaan haaveilevat miehestä, joka on samaan tyyliin juuri tietynlaisten ihanteiden mukainen?
[/quote]
Aika hiljaista voi olla...
[/quote]
Olihan täällä tämäkin ketju *köh* http://www.vauva.fi/keskustelu/3921819/ketju/pienin_penis_jota_olet_saanut
[quote author="Vierailija" time="26.03.2014 klo 13:27"]
Minun miehellä samantapainen maku kuin ap:lla. Itse olen nainen ja jumppaan ahkerasti enkä muutenkaan ole hänen ihanteensa. Tykkää paksuista pehmeistä jaloista ja muodokkuudesta ja pyöreistä kasvoista. Olisi miehen puolesta vara lihoa mutta oma maku eri :)
[/quote]
Toivottavasti kuitenkin miehesi pitää ulkonäöstäsi. Yleensähän ihannekumppanin kanssa kuitenkin päädytään yhteen?
[quote author="Vierailija" time="28.03.2014 klo 09:23"]
[quote author="Vierailija" time="26.03.2014 klo 12:03"]
Siis tykkäät löysästä pillusta?
[/quote]
hahahaha! Kiitos aamunauruista! :´DD
[/quote]
sama täällä :D en kyllä sen puoleen p*nis pienik*llista miestäkään, oli ihanteet mitä vaan
Tää taitaa olla nyt yks niistä keskusteluista, joissa taso on laskenut kaikkein jyrkimmin. *Myötähäpeä/viimeiset kommentit*
[quote author="Vierailija" time="29.03.2014 klo 01:12"]
[quote author="Vierailija" time="28.03.2014 klo 17:20"]
Löysä peppu on muuten ihan oma valinta, kyykkyjä telkkaria katsoessa suklaanmussuttamisen sijaan niin on ihan eri peppu muutaman viikon tai muutaman kk:n päästä.
[/quote]
Etkö ole kuullut erilaisista vartalotyypeistä? Päärynävartalohan on just sellanen, jossa peppu on iso ja on kapeampi sitten ylhäältä.
[/quote]
Ei löysyydellä ole mitään tekemistä vartalotyypin kanssa. Löysä on treenaamaton ja pakaralihakset löytyy kaikilta vartalotyypistä riippumatta. Löysä ei myöskään tarkoita isoa vaan vain löysää ja roikkuvaa, treenattu peppu on usein treenaamatonta isompi naisilla varsinkin. Jos lähtee treenaamaan pebaa eikä laihduttamaan niin lihasmassaa siinä on tarkoitus saada lisää takalistoon. Tarkoittaako ap tosiaan roikkuvaa "mummopeppua" kun tuo toinen mieskirjoittaja ilmeisesti käsittää että treenattu = pieni maratoonarityyppinen takalisto ilman rasvaa, treenaamaton ja löysä = iso, pyöreä ja naisellinen latinotyyppinen pylly. Itselläni on kyllä pienempi roikkopylly jos en treenaa ja treenillä peban koko kasvaa ja pyöristyy ylhäältä.
Eihän ihanteeseen tule koskaan päästäkään. Ihanteet on niitä päiväunia varten
[quote author="Vierailija" time="29.03.2014 klo 06:30"]
[quote author="Vierailija" time="29.03.2014 klo 01:12"]
[quote author="Vierailija" time="28.03.2014 klo 17:20"]
Löysä peppu on muuten ihan oma valinta, kyykkyjä telkkaria katsoessa suklaanmussuttamisen sijaan niin on ihan eri peppu muutaman viikon tai muutaman kk:n päästä.
[/quote]
Etkö ole kuullut erilaisista vartalotyypeistä? Päärynävartalohan on just sellanen, jossa peppu on iso ja on kapeampi sitten ylhäältä.
[/quote]
Ei löysyydellä ole mitään tekemistä vartalotyypin kanssa. Löysä on treenaamaton ja pakaralihakset löytyy kaikilta vartalotyypistä riippumatta. Löysä ei myöskään tarkoita isoa vaan vain löysää ja roikkuvaa, treenattu peppu on usein treenaamatonta isompi naisilla varsinkin. Jos lähtee treenaamaan pebaa eikä laihduttamaan niin lihasmassaa siinä on tarkoitus saada lisää takalistoon. Tarkoittaako ap tosiaan roikkuvaa "mummopeppua" kun tuo toinen mieskirjoittaja ilmeisesti käsittää että treenattu = pieni maratoonarityyppinen takalisto ilman rasvaa, treenaamaton ja löysä = iso, pyöreä ja naisellinen latinotyyppinen pylly. Itselläni on kyllä pienempi roikkopylly jos en treenaa ja treenillä peban koko kasvaa ja pyöristyy ylhäältä.
[/quote]
En tiedä mitä AP tarkoitti, mutta kyllähän geenit vaikuttaa ainakin siihen mihin rasvaa kertyy helpoiten kropan muodon lisäksi.
[quote author="Vierailija" time="29.03.2014 klo 06:32"]
Eihän ihanteeseen tule koskaan päästäkään. Ihanteet on niitä päiväunia varten
[/quote]
Kerrankin järkevä kommentti. Aamen.
[quote author="Vierailija" time="27.03.2014 klo 02:05"]
Niin, ja mitä löysempi, sen parempi. En tiedä, olenko ainoa joka niin ajattelee.
[/quote]
Tuota on kyllä vaikea uskoa :o
Mun mies on tyytyväinen kun mussa on vähän ylimääräistä reisissä, pyllyssä ja rinnoissa mistä ottaa kiinni :D (olen normaalipainoinen mutta kurvikas em. naisellisista vartalon kohdista)
Sanoi ettei halua kulkea sen näköisen naisen kanssa joka näkee nälkää ja että hänellä ei mukamas olisi varaa ruokkia minua :)
[quote author="Vierailija" time="26.03.2014 klo 10:29"]
En tajua myöskään miehiä, jotka arvostelevat naisia.
[/quote]
Kotona opittua, mammat opettaneet poikiaan olemaan kriittisiä naisia ja heidän ulkonäköjä kohtaan! Niin se metsä vastaa...
Huvittaa etenkin se kun tuttavaperheen karun näköinen kolmekymppinen naimaton, tyttöystävätön poika (hyvin iso kooltaan, punakka iho, huono akneiho kasvoissa, kömpelö, haisee, huonopalkkaisessa työssä ym ym ym!) arvostelee aina ääneen vieläpä ihan hyvännäköisiä naisia että kuka ruma perseetön, kellä rumat rinnat, ruma naama, ruma pitkä nenä, rumat värjätyt hiukset, rumat isot yli 38 numeron jalat, etenkin jos ottanut muutaman oluen. Tämä näki vuosien takaisen, edelleen hyvän näköisen missin tulevan vastaan eräässä paikassa, niin kehtasi sanoa meidän seurueelle että eipä olisi uskonut miten ruma tuokin on luonnossa! Siis oikeesti!!! :-/ Mutta äitinsä opettanut pojalle että poika on niin harvinaisen komea ja upea, ja että kukaan nainen ei kelpaa.