Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kauneusihanteet ja todellisuus

Vierailija
26.03.2014 |

En tajua, miksi naiset arvostelevat niin paljon itseään. En tajua myöskään miehiä, jotka arvostelevat naisia. Samalla tajuan liiankin hyvin. Kaikki johtuu kriteereistä, joita sanotaan ihanteiksi...

 

Isot, kiinteät rinnat, muhkean muotoiset. Kiinteä takapuoli, pitkät ja hoikat jalat, tiukka sieltä. Sheivaaminen. Jne jne.

 

Itse olen nuori mies ja pidän kaikissa äskeisissä asioissa juuri päinvastaisesta. En usko olevani ainoa. Olkaa siis ylpeitä itsestänne ja etsikää ihminen, joka osaa arvostaa teitä sellaisina kuin olette. Tuskin kaikki naisetkaan haaveilevat miehestä, joka on samaan tyyliin juuri tietynlaisten ihanteiden mukainen? Sama siis toisinkin päin.

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin ajattelin noin kuin mitä ap kauniisti puhuu, että eiköhän jokaiselle löydy joku joka tykkää, vaikkei olekaan missi tai mallityyppiä... Mutta kun aloin nettideittailla, tajusin, ettei kukaan tunnu huolivan tällaista vähän persjalkaista tavista, että oikeasti, se ulkonäkökeskeisyys on fakta keski-ikäistenkin suhteissa näköjään :( 

Vierailija
2/48 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, mutta ei se onneksi tarkoita silti, että olisi huonompi, jos ei ole juuri noiden "kriteerien" mukainen. Vaikka siltähän se saattaa vaikuttaa esim. nettikeskustelujakin lukiessa ja samaa viestiä tulee vähän joka puolelta. Todellisuudessa kyse on kuitenkin mielipiteestä, viime kädessä... Joskus voi olla vain vaikeaa löytää ihmistä, joka hyväksyisi omana itsenä.

 

-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauneusihanteista on vaikea olla välittämättä, kun on se ainoa nainen jota kukaan ei tule iskemään. Aina tulee paha mieli kun lukee keskusteluja, joissa sanotaan itsestäänselvyytenä kuinka "naisen ei tarvitse nähdä mitään vaivaa löytääkseen mies, senkun menee jonnekin istuskelemaan niin yrittäjiä on jonossa". No eipä ole yhden yhtä, joten en varmaan sitten ole edes nainen :(. Siinä on vaikea arvostaa itseään Sellaisen Kuin On, jos jää paitsi kaikesta vastakkaisen sukupuolen huomiosta. 

 

Joojoo ja ei miehetkään varmaan keskimäärin saa hirveästi iskuyrityksiä, mutta kumpi on pahempaa: olla ignoorattu kun kaikki muutkin on, vai olla se ainoa joka ei niitä yrityksiä saa? On kuulkaas jälkimmäinen paljon pahempaa, kun jää paitsi sellaisesta joka muka on itsestäänselvyys.

Vierailija
4/48 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta varmasti mitä kirjoitit, halusin vain tuoda esille sen, etteivät kaikki kuitenkaan ajattele samalla tavalla, eivätkä nuo ihanteet ole välttämättä mitenkään ns. kiveen kirjoitettuja. Vaikka voihan olla, että olen ainoa poikkeus (tuskin, ainakaan toivottavasti).

 

-ap

Vierailija
5/48 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä munkin mies väittää asian noin olevan. mut silti mä angstaan ja tulee pahamieli ku se käy kehumassa jotain multiosaajia: kauniita, upeita, hyviä laulajia ja v***u kaikessa niin helvetin hyviä ja täydellisiä. ketuttaa olla tämmönen p***a kaikessa. Tavallaan naurattaa ja tavallaa itkettää

Vierailija
6/48 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasin kommentteja lukiessa saman ajatuksen taustalla kuin muutenkin jatkuvasti, kuinka moni antaa muiden määrittää teoillaan kelpaako vai ei. Varsinkin naisten kohdalla juuri nämä ihanteet tuntuvat olevan juuri sellainen asia. Siksi halusinkin kirjoittaa tämän tänne. On tärkeää hyväksyä itsensä sellaisena kuin on, koskaan ei voi miellyttää ihan kaikkia eikä tarvitsekaan.

 

-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/48 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä oon kyllä tosi skeptinen sen suhteen, että oletko mies muka oikeasti?

Vierailija
8/48 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.03.2014 klo 11:44"]

Huomasin kommentteja lukiessa saman ajatuksen taustalla kuin muutenkin jatkuvasti, kuinka moni antaa muiden määrittää teoillaan kelpaako vai ei. Varsinkin naisten kohdalla juuri nämä ihanteet tuntuvat olevan juuri sellainen asia. Siksi halusinkin kirjoittaa tämän tänne. On tärkeää hyväksyä itsensä sellaisena kuin on, koskaan ei voi miellyttää ihan kaikkia eikä tarvitsekaan.

 

-ap

[/quote]

 

Se vaan kovin vähän lohduttaa, jos itsekseen ajattelee, että olen täysin ok, mutta joutuu aina vaan olemaan yksin ja jää perhekin saamatta siksi että vastakkainen sukupuoli ei ulkonäön takia hyväksy. Tai jos itseni tavoin jo kouluaikana on kiusattu ja lytätty ulkonäön takia. Eipä paljon lämmitä, että itse ajattelee, että on ihan ok.

 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/48 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen, usko sitten tai älä... Miksen olisi?

 

-ap

Vierailija
10/48 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

jep. oon ihan samaa mieltä. Miten voi pitää itteään kauniina ja hyvänä, jos on lähes aina joukon rumin, jos ei rumin niin toisiks rumin. ja sit mieski haukkuu riidoissa rumaksi :D ja sit pyytää anteeks ku halus vaan loukata mahdollisimman pahasti, mut mitä sitte? vahinko on jo tapahtunu, itsetunto on jo mennyttä. Hyvää kevättä ja muistakaa kulkea nakupelleinä tuol ulkona, ni mun mies muistaa vielä paremmin kuinka ruma sen oma ämmä on :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/48 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tykkäät löysästä pillusta?

Vierailija
12/48 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

no CAMOON vai miten se kirjotetaan.. TÄÄ on vauva.fi Aihevapaa palsta, ei tääl miehiä käy..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/48 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ap tykkää pienistä riippurinnoista, roikkuperseestä, lyhyistä paksuista jaloista ja löysästä karvamirristä? Ooookei. Siitä tykkää mikä maistuu.

Vierailija
14/48 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli siis pidät pienistä, tyhjistä ja roikkuvista lättänätisseistä, löysästä takapuolesta, lyhyistä ja paksuista jaloista ja löysästä pimpistä. Niin ja säärikarvoista, kainalokarvoista jne. En ole kyllä kuullut vastaavaa ennen. Mikä näissä asioissa sitten on sinun mielestäsi ihailtavaa? Olisi hauska kuulla.

 

Noista kaikista asioista ainoastaan pienien tissien ihailu on suht yleistä, mutta yleensä sekin perustuu juurikin siihen terhakkuuteen ja ei-roikkumiseen. Sinun ihanteesi pienistä ja roikkuvista tisseistä on aika epätodellinen, pienet tissit nimittäin harvoin roikkuvat paljon.

 

Löysän pimpin ihailu puolestaan on noista kaikista omituisin. Onhan se nyt fakta, ettei löysyys tunnu hyvältä seksissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/48 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

no ei nyt kiusata ap:tä enempää. toisella oli hyvä tarkotus tulla piristämään naisia. Mutta niinkuin naisten tapaan, joku on nyt syöttänyt hänen suuhunsa asioita mitä hän ei ole sanonut. Pointti oli varmaankin se, että miehiä ei haittaa ne niinkun me luullaan, kaikissa meissä on virheitä.. jopa Heidi klumissa..

 

Vierailija
16/48 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.03.2014 klo 12:15"]

no ei nyt kiusata ap:tä enempää. toisella oli hyvä tarkotus tulla piristämään naisia. Mutta niinkuin naisten tapaan, joku on nyt syöttänyt hänen suuhunsa asioita mitä hän ei ole sanonut. Pointti oli varmaankin se, että miehiä ei haittaa ne niinkun me luullaan, kaikissa meissä on virheitä.. jopa Heidi klumissa..

 

[/quote]heidi klum on jo vanha *piip*

 

Vierailija
17/48 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun rinnat kuva/patient 38, mutta kuppikokoa pienemmät kuin nuo "ennen" rinnat.. Eli Ei ole mikään harvinaisuus että pienet roikkuu.

Mulla roikkuu pyllykin.

 

http://www.cohesiveimplants.com/photo-gallery/gallery-410-implants/

Vierailija
18/48 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmiset ovat niin ulkonäkökeskeisiä?

Jokainen pitäkööt itsestä hyvää huolta että voi lähteä edustuskelpoisena, siistinä ja puhtaana ulos, pysykööt ennen kaikkea terveinä ja lopettakoot itsensä vertailun muihin, etenkin suuren luokan Hollywoodstaroihin joilla on myös ne kamalat finni&rasvatukkahetkensä, trust me! :-)

Vierailija
19/48 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten kun olette yli 35 vee niin olette sen verran armollisia itsellenne ja teillä on niin helvetin hyvät itsetunnot jo siinä vaiheessa, ettei muiden ulkonäöt koeta enää uhkana! :D

t: nelikymppinen

Vierailija
20/48 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä ovatko naiset ulkonäkökeskeisiä kun rasvaton ja lihaksikas kroppa + kauniit kasvot saavat tälläkin hetkellä neljän naisen viestittämään samaan aikaan? Ei ole tarjonnasta pulaa, eli taitaa suurin osa naisista arvostaa miehissä yleisesti ihailtavina pidettyjä piirteitä.