Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaikilla on Niken Air Maxit

Vierailija
25.03.2014 |

Nämä ovat vissiin nyt kuuminta huutoa. http://tickleyourfancy.indiedays.com/2014/03/05/nike-air-max-90/

Miksiköhän? Mitä mieltä olette?

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla ole.

Vierailija
2/51 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rumat ja ruma yhdistelmä. Juoksulenkkareiden näköiset tossut ei sovi kaupunkiin. Näyttää juntilta ja halvalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuuminta huutoa, vaan huutonaurua (tuon linkin asulle). Ziisus.

Vierailija
4/51 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt on kyllä Tickle Your Fancy pahasti myöhässä. Noi ei oo enää tyylikkäät vaan nolot.

Vierailija
5/51 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, myöhässä on.

Noi oli viime kesänä kuuminta huutoa, not anymore !

Vierailija
6/51 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauheat!

Vierailija
7/51 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, myöhässä on.

Noi oli viime kesänä kuuminta huutoa, not anymore !

Vierailija
8/51 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soveltuvat korkeintaan kovan alustan (asvaltti, betoni) lenkille. Kaupungille löytyy paremman näköisiä jalkineita ja lenkkipolulle löytyy parempiakin ja ennen kaikkea halvempia vaihtoehtoja.

Vierailija
9/51 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tukholmassa "kaikkien" jalassa. Käytetään nimenomaan muiden kuin urheiluvaatteiden kanssa. Varmaan on paremman näköisiä olemassa, mutta nämä ovat tämän hetken trendijalkineet. Hiihtäkää perässä parin vuoden kuluttua sitten vaan, te kritisoijat.

Vierailija
10/51 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveät! :D

Vierailija
11/51 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.03.2014 klo 22:19"]

Tukholmassa "kaikkien" jalassa. Käytetään nimenomaan muiden kuin urheiluvaatteiden kanssa. Varmaan on paremman näköisiä olemassa, mutta nämä ovat tämän hetken trendijalkineet. Hiihtäkää perässä parin vuoden kuluttua sitten vaan, te kritisoijat.

[/quote]

Luojan kiitos en ole yksi näistä trendipelleistä joiden pitää ostaa jotakin vain koska se on in (vaikka olisi kuinka keleen rumat kuten nuo)!

Vierailija
12/51 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.03.2014 klo 22:19"]

[/quote]

Ohoh, vai että oikein Tukholmassa kaikilla jalassa. No kyllä sitten minäkin, jos oikein Tukholmassa.

Vierailija
13/51 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä pahaa siinä on, jos haluaa näyttää hyvältä!! Air Maxit on omasta mielestäni hyvän näköiset ja käytän niitä, koska a. ne on hyvän tuntuset jalassa ja b. ne on kivan näköset. Ei niitä miksikään juoksukengiksi ole tarkoitettu. Juoksukengät on erikseen ja kaupunkikengät erikseen! 

Vierailija
14/51 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.03.2014 klo 22:10"]Soveltuvat korkeintaan kovan alustan (asvaltti, betoni) lenkille. Kaupungille löytyy paremman näköisiä jalkineita ja lenkkipolulle löytyy parempiakin ja halvempia vaihtoehtoja.
[/quote]

Ne eivät ole lenkki kengät. Ja nämä kengät ovat nuorille todella muotia, tänä kesänä tullaa näkemään aika paljon air max ja air max thea

Vierailija
15/51 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut sellaisen käsityksen ettei näillä voi/kannata lenkkeillä lainkaan. Korjatkaa jos olen väärässä.
[/quote]

Joo, olet aivan oikeassa. Näillä kengillä EI ole tarkoitus lenkkeillä vaan ne ovat vapaa-ajan kengät ja oikein tyylikkäät ja rennot kaupungilla!:)

Vierailija
16/51 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen samaa mieltä että ne näyttävät hyvältä. Tyttöni osti tuollaiset Nike air max niin minäkin ostin mutta nike air max theat ne ovat oikein hyvät jalassa

Vierailija
17/51 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei juma vitun lauta kuinka juntteja ihmiset oikeasti ovat. En ihmettele yhtään tätä suuntaa johon Suomi on menossa, kun ihmiset arvostelevat ja ihan rautalangasta väännettynä työntävät nokkansa muiden asioihin. Sen ei pitäisi olla KENENKÄÄN muun ongelma mitkä kengät/vaatteet kukin ihminen pukee päälleen. Tai kenen kanssa seurustelee. Jokaisella on mahdollisuus toteuttaa itseään juuri sellaisenaan kun haluaa ilman että saa sontaa niskaansa. Se ei yhtäkään henkeä tapa eikä yhtäkään lasta ruuatta jätä minkälaiset kengät naapurin täti laittaa aamulla jalkaansa. Tai ihan vaikka kenen kanssa se naapurin täti tulee illalla kotiin. Järki hoi ja lopettakaa tuo ilkeily! Tähän sopii todella hyvin, että kateelliset huutelee...niin se nykyää menee ettei ole kuin pahaa sanottavaa. Todella todella surullista.

Vierailija
18/51 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on jalassa vamma,ja air maxit on yhdet niistä todella harvoista kengistä mitä voin käyttää.Eli kaikille kengät ei ole "kannanotto".Vaan pakkorako.

Vierailija
19/51 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.03.2014 klo 22:10"]Soveltuvat korkeintaan kovan alustan (asvaltti, betoni) lenkille. Kaupungille löytyy paremman näköisiä jalkineita ja lenkkipolulle löytyy parempiakin ja ennen kaikkea halvempia vaihtoehtoja.

[/quote]

Olen saanut sellaisen käsityksen ettei näillä voi/kannata lenkkeillä lainkaan. Korjatkaa jos olen väärässä.

Vierailija
20/51 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä minkä näköiset kengät jos on hyvät jalassa? Pitäisikö olla 15 cm loubotinit ja klonkkasta niillä ja illalla hieroa kipeitä vaivaisenluita?

Hitto kun akat on turhamaisia! Noi on just hyvät! Iloiset ja vauhdikkaan näköiset.

Uskon että tulevaisuudessa kauhistellaan, kuinka ennenvanhaan jalat pilattiin kidutusvälineillä nimeltä korkokengät.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi seitsemän