Ymmärsin vasta
Että kaikki naiset eivät saa orgasmia yhdynnässä. Olen ollut parisuhteessa miltei koko elämäni yhden ja saman naisen kanssa. Hän sai yhdynnässä miltei joka kerta ja yleensä useasti. Emme ole enää yhdessä meistä riippumattomista syistä, tämä olisi jo toisen ketjun aihe.
Ongelma on se että voinkohan koskaan tottua sellaiseen seksiin missä nainen ei kouristele orgasmin kourissa yhdynnässä. Seksi on tuntunut erittäin vaisulta. Seksi on mulle tärkeää, joten olen tämän asian kanssa vähän hukassa. Olisiko tässä pikkuisen samaa kun naiset sanovat kaipaavansa isoa. Seksi ei tunnu oikein miltään?
Kommentit (13)
Voi voi... sinua ressukkaa.
Oikeasti, jos vaikka käyttäisit myös aikaan naisen hyväilyyn yhdynnän aikana. Pelkkä edestakais-liike sisällä ei auta, jos klitorista ei samalla stimuloida.
No älä ala suhteeseen saamattoman naisen kanssa. Jätä ne niille, jotka pitävät sitä riittävänä. Ei tulisi mieleenkään elää naisen kanssa, joka ei saa. Seksi ilman huipennusta on täysin turhaa touhua.
Vierailija kirjoitti:
Oikeasti, jos vaikka käyttäisit myös aikaan naisen hyväilyyn yhdynnän aikana. Pelkkä edestakais-liike sisällä ei auta, jos klitorista ei samalla stimuloida.
Auttaa se niillä naisilla, jolla on pillussa tuntoa. Sulle tarrit kai näyttää kun mä panen naistani. Ja mitä siitä seuraa.
On sulla Ap murheet. Ihminen on yksilö. Älä tee seksistä kouristavaa pakkomiellettä.
Kukaan ei halua pillua, mikä ei supistele kulli sisällään. Jos olet tätä herkkua joskus saanut, et muuta enää halua.
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei halua pillua, mikä ei supistele kulli sisällään. Jos olet tätä herkkua joskus saanut, et muuta enää halua.
Et voi etukäteen ennustaa,kenen pillu supistelee ja kenen ei.
Joo, ei voikkaan. Mutta supistelematonta ei tartte panna toistamiseen. Te naiset ette voi ymmärtää, millaiset erot pilluissa voikaan olla.
Vierailija kirjoitti:
Joo, ei voikkaan. Mutta supistelematonta ei tartte panna toistamiseen. Te naiset ette voi ymmärtää, millaiset erot pilluissa voikaan olla.
Ja kulleissa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se taisi riittää sille entiselle kumppanille. Ja se oli pelkästään hyvä asia. Ei siinäkään mitään vikaa ole, vaikka joutuisi klitorista huomioimaan, mutta jos joku saa ihan vaan sillä edestakas-liikkeellä on hän onnekas. Oma vaimoni harvoin saa pelkällä yhdynnällä, joskus onnistuu, mutta yleensä tarvitsee vibraa mukaan. Ei tässäkään mitään vikaa ole, mutta varmasti hänkin mieluummin saisi orkun helpommin. Ollaan jo niin tuttuja, niin kauan oltu yhdessä, ja niin paljon harrastettu seksiä, että sitä jännitettä, ja jännitystä pitää välillä hakemalla hakea.
M47
Tiedän aloittajan tunteen. Itsellä oli ensin muutama suhde joissa nainen laukesi vain klitorista hyväilemällä. Sen jälkeen suhde jossa nainen laukesi panemalla, ja taas olen suhteessa jossa nainen vastii klitoriksen stimulointia. Aika vaisulta tuntuu tuon yhden huippu yksilön jälkeen.
Doxy vaan kaveriksi ja taas tullaan.
Mistä näitä superääliömiehiä sikiää?? Ihan saatanan säälittäviä paskoja! Jos et saa, kun minä panen niin olet ihan surkea ja epäonnistunut nainen!
Voithan sen orgasmin tuottaa muutoinkin!