Kaikilla on Niken Air Maxit
Nämä ovat vissiin nyt kuuminta huutoa. http://tickleyourfancy.indiedays.com/2014/03/05/nike-air-max-90/
Miksiköhän? Mitä mieltä olette?
Kommentit (51)
Ei mulla ole, mulla on Niken Internationalistit. Lenkille laitan Asicsin oikeat lenkkitossut, mutta kaupungilla lenkkarimaiset tossut on hyvät. Erilaisia tennareita olen pitänyt jo vuosia kaupunkikenkinä enkä niistä luovu.
[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 07:58"]Ei mulla ole, mulla on Niken Internationalistit. Lenkille laitan Asicsin oikeat lenkkitossut, mutta kaupungilla lenkkarimaiset tossut on hyvät. Erilaisia tennareita olen pitänyt jo vuosia kaupunkikenkinä enkä niistä luovu.
[/quote]
Mullakin on Internationalistit, mutta eivät ole niin mukavat jalassa kuin odotin. :S
Saako noi paljon halvemmalla nycista?
[quote author="Vierailija" time="25.03.2014 klo 21:59"]
Ei mulla ole.
[/quote]
Ei minullakaan, enkä osta. Valtavirta oksettaa.
Huomasin eilen, että minullakin on :D Puhdistelin sisäjumppaan + tanssiin ym. muistaakseni 4 vuotta sitten ostamiani Niken töppösiä ja niissäkin luki Air Max. Yksikään tämän ketjun linkeistä ei muuten mulla toiminut?? Yleensä mun mielestä lenkkarit + normivaatteet näyttää idioottimaiselta, mutta tennarit toimii kyllä, joten jos monot on tarpeeksi tennarimaiset niin just hyvä. Ja varmasti mukavat jalassa
Mulla on sellasset. Maksoi 35 euroa, löysin ne viime kesänä Intersportin alelaarissa. Hyvin on toiminut kaupunki- ja mökkikenkinä. Jalat kiittää. Yllätyin, kun monet on tullut kehumaan, kun olen töihin tallustanut kyseisissä popoissa. Minä kun panostan laatuun ja mukavuuteen niin on hauskaa olla vahingossa trendikäs!
Mulla oli lapsena nää Air max 90 kengät Ja löysin ihan samanlaiset nyt Kaupasta 😍
[quote author="Vierailija" time="23.06.2014 klo 23:50"]
Siis mitä te nyt itkette tääl, et on "rumat ja halvan" näköset ?!!!! Noi on just coolit ja trendikkäät :) Varmasti saat katseita, jos laitat salille tollaset jalkaan. Itse en ostais mitäään mustia ym vaan värikkäät ja nyt ku on viel kesä ni värikkäät paremmat. Juu kaikil tietysti omamielipide mut camooon et häviiii mitää jos, ostat ja kokeilet saatat ehkä muuttaa vielä mieles;)
[/quote]Onko näin tyhmiä ihmisiä oikeasti edes olemassa. On kai se mahdollista.