Kaikilla on Niken Air Maxit
Nämä ovat vissiin nyt kuuminta huutoa. http://tickleyourfancy.indiedays.com/2014/03/05/nike-air-max-90/
Miksiköhän? Mitä mieltä olette?
Kommentit (51)
Suosituimmat ovat tällä hetkellä Air Max, Air Max Thea (tyttömäisempi malli), Nike Roshe Run, Nike Free (edelleen!) ja New Balancen pari mallia.
Nike Air Maxejä on ollut jo kymmeniä vuosia. Ostin itse ekat ulkomailta jo 6 vuotta sitten. Mielestäni ovat aika hyvät kävelykenkinä kaupungissa. Lenkkikenkinä ei ehkä parhaat jossain metsässä tms...
Niissähän on hyvä tuo malli eli on hieman korkeampi takaa, se istuu jalkaan paremmin kuin joku lättänä tossu. Jos käytät normaalistikin n. 4-5 cm korkoa vähintään niin Air Max on okei. Napakka on ja tukee hieman nilkan aluetta ja jalkaa myös.
Sopii tuon ilmatyynyn takia koville kaupungin kauduille.
Värejä on erilaisia, ei ole pakko valita räikeänkirjavaa.
[quote author="Vierailija" time="25.03.2014 klo 22:44"]
[/quote]
Mielelläni lukisin yhdenkin ortopedin mielipiteen asiasta, että Nike Airit ovat ilmatyynynsä takia hyvät kaupunkikäyttöön. Iskunvaimennus on toki tietyin ehdoin hyvä kovalle alustalle, mutta millä perusteella Nike Air on hyvä kaupungin koville kaduille?
[quote author="Vierailija" time="25.03.2014 klo 23:01"]
[quote author="Vierailija" time="25.03.2014 klo 22:44"]
[/quote]
Mielelläni lukisin yhdenkin ortopedin mielipiteen asiasta, että Nike Airit ovat ilmatyynynsä takia hyvät kaupunkikäyttöön. Iskunvaimennus on toki tietyin ehdoin hyvä kovalle alustalle, mutta millä perusteella Nike Air on hyvä kaupungin koville kaduille?
[/quote]
No Air Maxissa on kohtuullisen paksu pohja (myös varpaiden alla), ja kun kannan korotus on suunnilleen 3,5 cm, niin onhan se parempi kävelykenkä stadiin kuin samankorkuinen tavallinen kenkä, jossa ei ole iskunvaimennusta ja ohut nahkapohja tai kova (taipumaton) muovipohja.
Lenkkikengäksi taas mielestäni sopii kenkä jossa ei ole 4 cm korotusta vaan sellainen matalampi, joustavampi kenkäjossa ei ole paksu pohja, jossa saa paremman tuntuman pururataan tms.
New Yorkissa noita näkyi paljon, 20-35 vuotiailla trendikkäillä tyypeillä.
Ei hemmetti, nytkö nuo bloggaajat on nuo keksinyt! Miks niiden sopuleiden pitää kaikki pilata?!
Onko tuo "bloggaajat goes laitapuolenkulkija"-tyyli myös muotia? Siistit vaatteet muuten, mutta päässä on töröttävä pipo ja takkina joku ihmeen muodoton loimi, molemmat ihan laitapuolenkulkijatyyliä.
[quote author="Vierailija" time="25.03.2014 klo 22:24"]
[quote author="Vierailija" time="25.03.2014 klo 22:19"]
Tukholmassa "kaikkien" jalassa. Käytetään nimenomaan muiden kuin urheiluvaatteiden kanssa. Varmaan on paremman näköisiä olemassa, mutta nämä ovat tämän hetken trendijalkineet. Hiihtäkää perässä parin vuoden kuluttua sitten vaan, te kritisoijat.
[/quote]
Ohoh, vai että oikein Tukholmassa kaikilla jalassa. No kyllä sitten minäkin, jos oikein Tukholmassa.
[/quote]
No enpä ole nähnyt noita kuin tukholmalaisten pissisten ja bloggaajien jaloissa.
Naurettavan näköistä kun suomalainen nainen laittaa ylihintaiset, Kiinan hikipajoissa tehdyt lenkkikengät jalkaansa kaupunkioloissa vain koska Jenkeissäkin trendikkäät ihmiset tekevät niin. Laitetaan siis multikansallisen riistoyhtiön orjapalkalla teettämät lenkkarit kaupunkiin, koska kuvitellaan että nyt on se hetki, jolloin nämä ovat cool. Voiko ihminen enempää lammas ollakaan? Bää-ää??
tää on jo nii last season että huhhuh
http://tickleyourfancy.indiedays.netdna-cdn.com/wp-content/blogs.dir/74/files/2014/03/P1011302.jpg
tää asu lenkkareineen on vielä nolompi
[quote author="Vierailija" time="26.03.2014 klo 01:15"]
http://tickleyourfancy.indiedays.netdna-cdn.com/wp-content/blogs.dir/74/files/2014/03/P1011302.jpg
tää asu lenkkareineen on vielä nolompi
[/quote]
Tuo on sitä laitapuolenkulkijaluukkia pipoineen ja takkeineen.
Harrastan street-tanssia kilpailu tasolla ja ovat erittäin hyvät esim. treenatessa :) vaikka kyl nuo onkin aika "massa" nykyään
Todellakin euroopassa noita on kaikilla. Mun tyttärellää on kahdet.
Siis mitä te nyt itkette tääl, et on "rumat ja halvan" näköset ?!!!! Noi on just coolit ja trendikkäät :) Varmasti saat katseita, jos laitat salille tollaset jalkaan. Itse en ostais mitäään mustia ym vaan värikkäät ja nyt ku on viel kesä ni värikkäät paremmat. Juu kaikil tietysti omamielipide mut camooon et häviiii mitää jos, ostat ja kokeilet saatat ehkä muuttaa vielä mieles;)
Mulla oli Air Maxit jo 90-luvulla. Ovat muuten ääripaskat lenkkikengät.
Repesin tälle aloitukselle :D Ihmiset on idiootteja, tämä aloitus on täydellinen esimerkki minkälaisia pellejä tämäkin maa on pullollaan.
Miksi yleistät, "Kaikilla on Niken Air Maxit"? Ei minulla vaan ole sellaisia.
Eikä linkkaamasi linkki toimi.
[quote author="Vierailija" time="25.03.2014 klo 22:26"]
[quote author="Vierailija" time="25.03.2014 klo 22:10"]Soveltuvat korkeintaan kovan alustan (asvaltti, betoni) lenkille. Kaupungille löytyy paremman näköisiä jalkineita ja lenkkipolulle löytyy parempiakin ja ennen kaikkea halvempia vaihtoehtoja.
[/quote]
Olen saanut sellaisen käsityksen ettei näillä voi/kannata lenkkeillä lainkaan. Korjatkaa jos olen väärässä.
[/quote]
Voi noilla toki lenkkeillä, mutta tuosta iskunvaimennuksesta on lähinnä haittaa yhtään pehmeämmillä alustoilla. Pururadalla on parempi juosta paljain jaloin kuin nuo jalassa.