Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis mitä ihmettä. Vesieristyksestä lausunto

Vierailija
24.03.2014 |

Kylpyhuoneremontti alkamassa ja vesieristyksen tekijällä seftifikaatti. Nyt taloyhtiö vaatii , ennen rempan alkamista, tiedon tarkastajasta. Siis haluat tiedon kuka vesieristyksen tarkistaa. Miksi ei riitä remppamiehen sertifikaatti? Mistä helvatasta me tuollaisen tarkastajan kaivamme?

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on aivan totta! Koko sertifikaatti on ihan huuhaata millä saadaan rahastettua!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yhdeksän