Joulunyytit 2014 <3
Aloittelen tän ketjun.. toivottavasti ei yksin kauan tarvi olla :) La on 1.12.14 eli just plussasin <3 Kolmas lapsi tulossa, toivotaan että kaikki menee hyvin..
Kommentit (217)
Kävin laittamassa pyynnön tuohon ryhmään :) Täällä olis nimittäin yksi, joka ehkä vihdoin uskaltautuisi liittyä mukaan. Kaksi haaleaa plussaa on nyt tullut ja laskettu aika olis kuukautisten perusteella 11.12.
Hei!
Täällä yksi mukaan liittyvä :) Rv 5+3 ja laskettu aika ois itsenäisyyspäivänä :D
Ennestään 1 lapsi.
Heippahei! Olin aiemmin lukenut tätä ketjua ja sitten kännykällä menin sättäämään ja kirjottelin vahingossa tonne vauvakuume osastolle... Toivottavasti en pahastuttanut heidän mieltään.. Mutta asiaan oon siis 21 vuotias esikoisen odottaja :) Mieheni on 26v ja asutaan Pyhärannassa. Mä kans liityn sinne toiseen ryhmään tästä, mut aattelin ilmottautua, että mut hyväksytään :>
Tervetuloa uusille ja onnittelut! :) lisäilin teidät myös tuonne suljetulle puolelle!
Täälläkin on saatu kaksi viivaa tikkuun ja varovainen odotus voi alkaa :)
La ois ehkäpä 14.12 paikkeilla :)
Myös tämä ilmoittautuu mukaan. Takana kohdun ulkoinen joten nyt varovaisesti odottaen. Nyt kuitenkin selkeääkin selkeämpi plussa tuli kp30/29. En ulkoisessa saanut missään vaiheessa noin vahvaa viivaa joten uskon nyt olevan oikeassa osoitteessa! Valitettavasti pääsiäinen ja oma laivareissu (työporukan kanssa... paljastun siis heti..) sotkee sen että pääsen ultraan vasta aikaisintaan vk:lla 8...voi olla että menee sinne normi aikaankin, riippuen kuinka nopeesti tulee kutsu neuvolakäynnin jälkeen varhaisultraan.. Yksityiselläkin ekat ajat jotka oli vapaana oli vasta toukokuun puoleen väliin. Nyt menossa siis 4+4. Eihän näillä viikoilla vielä mitään muuta näkyisikään kun että onko tälläkertaa kohdussa vai ei.
Eli näillänäkymin esikoisen laskettu aika 9.12.14 <3 <3 <3
Tulin kurkkailemaan tuolta lokakuisten puolelta ja kuinkas ollakkaan täältä löytyi tuttuja! Yennaf! Onnea hirmuisesti ja kaikki maailman tarrasukat yms. että pikkuinen pysyisi kyydissä :) ONNEA!
T: Kippis 14+1
Olen jonkun aikaa lueskellut näitä palstoja ja liityn nyt seuraan. Olen siis 32-vuotias ja ensimmäinen lapsi kovasti toiveissa. Tapasin viime vuonna miehen jonka kanssa tuntui heti, että lapsi on tehtävä! En ole vuosiin syönyt pillereitä ja ajattelin tulevani heti raskaaksi, mutta ei se niin mennyt. Nyt 11. yrityskerta menossa kiertopäivä 24/27...
Täältä hiippailee paikalle yksi odottaja lisää. Tänään huvikseen aamusella tehty ovulaatiotesti paljasti tilanteen ja parilla varmistustestillä maustettu iltapäivä varmisti epäilykset. :) Meidän esikoinen kyseessä, laskettuaika 13.12 ja jännitys katossa.
Ollaan ~23-vuotias pariskunta P-savosta. Lapsonen siis syntyy kaiken toivon mukaan KYS:in hellässä huomassa. Kovasti toivoskellaan että pieni pysyy kyydissä. :) Mitään isompia oireita ei ole, parina päivänä on nippaillut alavatsasta ja jonkinlaista rintojen arkuutta on välillä havaittavissa. Tosin tossa viikolla meinasin antaa ylen perunamuussin vuoksi, ja nyt tuo tuossa vieressä juustoa nassuttava mies aiheuttaa samaten hieman pahoinvointia.
Meillä oli tosissaan yrittämistä takana jo reilu puolivuotta, joten kun nyt plussasin oli helpotusta pakko jakaa lähipiirissä - pelättiin jo jotain olevan tosissaan vialla. Joten vatta sykkyrällä on parit tädit ja mummo&ukki ainakin. :)
Piti pitää yritystaukoa tämä kierto... näin hyvin, että nyt mennään kietopäivää 33/29....voi toki johtua laihtumisestakin....
Moikka! Laitoinkib jo pyynnönsuljettuun mukaan!:) esikoista odotetaan ja LA olis joulukuun eka-toka :)
Mrs Robinson, en tiedä oletko jo ultralla saanut varmuuden tilanteeseesi mutta pakko kirjoittaa kun kerroit noista yöllisistä mahakivuistasi.
Mulla nimittäin oireili keskenmeno just noin :( Ja ei mitään vuotoja vaan keskeytynyt keskenmeno todettiin tasan kahden viikon päästä noista ja kivuista ja alkio oli just kaksi viikkoa pienempi kuin piti.
Et kovin tarkkaan kertonut millaista kipusi oli mutta minäkin heräsin tosi kovaan mahakipuun. Tuntui koko vatsan alueella, polttelua, vähän kuin supistelua. Tuli tuskan hiki ja huono olo ja tuntui että on pakko päästä vessaan. Olo oli kuin ois paha ruokamyrkytys iskenyt. Ajattelin heti että keskenmeno.
Istuin vessassa ja sain suolen tyhjäksi ja olo parani heti hieman. Huilasin hetken aikaa sohvalla ja menin sitten sänkyyn nukkumaan. Aamulla olo oli tosi kurja kun jotenkin tunsin että kaikki ei ollut hyvin mutta fyysisesti olo oli jo ihan normaali mutta raskausoireet hälvenivät ja lopulta katosivat juuri ennen varhaisultraa.
Mutta toivottavasti sinulla on kaikki hyvin masussa! :) Halusin vaan kertoa tämän kokemuksen muillekin varalle.
Heissan joulukuulaiset!
Olen odottamassa ensimmäistäni. Laskettuaikani on 9.12.14. Tänään varailin neuvola-aikaa, meni harmillisesti 9.5 asti. Takana yksi keskenmeno, mutta silti iloisesti ja positiivisesti odotetaan kaverin pysyvän kyydissä tällä kertaa. Olen 38. ihanaa kun löysin teidät!
Tervetuloa Caja! Laitahan pyyntöä liittyä myös tonne meidän omaan suljettuun ryhmään!
Miksi minua ei toivotettu tervetulleeksi, enkä pääse suljettuun ryhmään?:/ olenko vain malttamaton ? :)
[quote author="Adas" time="07.04.2014 klo 22:23"]
Miksi minua ei toivotettu tervetulleeksi, enkä pääse suljettuun ryhmään?:/ olenko vain malttamaton ? :)
[/quote]
Voi Luoja.......
itselle tuli pienoisena yllätyksenä kun plussasin. mutta iloinen yllätys :) nyt esikoisen laskettu aika joissain 14.12 tietämillä.
Tervetuloa kaikille uusille ja onnittelut! :)
Jos laitatte pyyntöä suljettuun ryhmään, niin siinä voi ajankohdasta riippuen kestää jonkin aikaa ennenkuin pääsen teitä sinne lisäilemään. Isäntä nimittäin valtaa koneen aina lasten mentyä nukkumaan, niin en sitten ainakaan ilta-aikaan pääse tsekkaan tilannetta :D
Subflower: joko olet testannut? luulisi, että plussa näkyisi jo :)
Ilmottaudun mukaan tähän ryhmään :)
Laskettuaika 3.12.2014(epäilen että muuttuu hiukan toi la) ja kyseessä jo kuudes lapsi, iloinen vahinko mulle muttei välttiin miehelle :D Mut sulatelkoot nyt tätä asiaa ajan kanssa. Suljettua Fb-ryhmää mieki kannatan, koska siellä mie enemmän tuun pyöriin ku täällä, mut laitan nyt tonne suljettuun ryhmään pyyntöä niin siellä sit katsotaan sitä fb:tä.
T. Näppis 5+6
Hei kaikki!
Oon tosiaan reissussa toisella paikkakunnalla kaverin luona, niin en ihan koko aikaa pääse lisäilemään teitä tuonne ryhmään, mutta yritän kyllä! :) tuolla suljetussa ryhmässä voi tosiaan sitä fb-ryhmää paremmin puida, varsinkin nuiden henkilöitetojen osalta ;) kaikille ihanaa vkloppua!