Joulunyytit 2014 <3
Aloittelen tän ketjun.. toivottavasti ei yksin kauan tarvi olla :) La on 1.12.14 eli just plussasin <3 Kolmas lapsi tulossa, toivotaan että kaikki menee hyvin..
Kommentit (217)
Muakin voisi kiinnostaa tällanen uusi suljettu ryhmä. Nyt ehkä jo uskaltais kun ollaan suht pitkällä tässä raskaudessa :)
-Appletree
Hei,
tein nyt uuden ryhmän, joka löytyy nimellä Jouluvauvat 2014. Voidaan siellä jatkaa keskustelua.
:)
Moikka Lillaliina, kävin liittymässä ryhmääsi! Toivottavasti oli oikea, mietitytti vaan se kun kuvaus oli "joulukuussa synnyttäneille" vai pitäiskö olla "synnyttäville"? :)
Toivottavasti liityin oikeeseen paikkaan ja päästään jakamaan ajatuksia :)
-Appletree
Oli se oikea, ja nyt sainmyös muokattua tekstin. iPadi vääntää mun sanoja aina välillä. :)
Hei Werdy!
Onpa harmi, ettei porukkaan enää pääse. Olen seurannut keskutelua alusta asti. Itse vain tosi varovainen, koska raskaus ollut alussa. LA 8.12. Jos tilanne muuttuu, ilmoittelethan. :)
Hei IloaJaOnnea!
Tule tuonne uuteen, Lillaliinan perustamaan Jouluvauvat 2014 -ryhmään. Olisi kivaa saada sinne lisää porukkaa, siellä käy myös keskustelu:).
Hei LillaLiina,
Minäkin haluaisin liittyä suljettuun ryhmäänne ja fb-ryhmään. Laksettu aika on 24.12 :) ja esikoinen tulossa. Kävin viikko sitten ensimmäisessä ultrassa ja nyt uskaltauduin tänne keskusteluun mukaan. Laitan liittymiskutsun.
heips.... miten sinne uuteen fb-ryhmään voisi liittyä?! kun itselläni myös la 15.12 ni ois kiva kuulla miten muilla odotus yms. mennee...! jos joku enää tätä lukee edes...!
Hei! Mulla LA 2.12. Koitin liittyä jouluvauvat 2014, mutta tuli jokin virheilmoitus... Toivottavasti myöhemmin onnistuu. Haluisin myös mukaan fb-ryhmiin jos sellaista mahdollisuutta on. Facebookista löytyy myös Joulukuun vauvat 2014 niminen ryhmä.
Minäkin oon seurannut tätä alusta asti, mutta tietyistä syistä halusin odottaa ultraan ennen kuin liittyisin ryhmään...
Satuli83 ja rabbitlounge, täällä vauva.fi:ssä meillä on ryhmä jouluvauvat 2014, johon voi liittyä. Facebook-ryhmästä vasta keskustellaan.
minäkin yritin liittyä ensin fb:ssä- ei löytynyt, ja sitten täällä- en löytänyt ryhmää. LA 19.12, mukava olisi jutella samassa tilassa olevien kanssa..
Moi! Minäkin mielellään liittyisin uuteen ryhmään, kun aiemmassa ryhmässä ei enää sinne fb-ryhmään mahtunut. LA mulla on 18.12. Minustakin olisi mukava jutella muidenkin samassa tilassa olevien kanssa :)
Millä nimellä se ryhmä löyty facebookist? :) Ku mä en löydä mitää noilla nimillä jota ehdotettu täällä? :(
Löysitkö jo ryhmän fb:stä? :) ite etsin vielä? ja mulla LA 25.12! <3 :)
Facesta löytyy nyt ainakin uusi joulukuun 2014 mammat ryhmä, johon on uudet halukkaat taas tervetulleita!
Hellou! En ole suljetun ryhmän yp enkä fb-ryhmän yp, mutta varovasti uskaltaisin sanoa, että suljetusta ryhmästä on vissiin kaikki siirtyneet fb-ryhmään, jonka koko on n.50hlö, siellä on sovittu, että ei otettaisi enempää jäseniä (alusta asti ollaan oltu ja tultu tutuiksi).. Joten, olisiko teillä, jotka haluaisitte suljetumpaan sakkiin/fb:hen, kiinnostusta perustaa oma uusi porukka, kuitenkin näyttäs olevan paljon sakkia kiinnostuneita! Saisitte oman samassa vaiheessa olevien porukan kasaan ja keskustelut aloiteltua alusta :) T:werdy 15+0