Joulunyytit 2014 <3
Aloittelen tän ketjun.. toivottavasti ei yksin kauan tarvi olla :) La on 1.12.14 eli just plussasin <3 Kolmas lapsi tulossa, toivotaan että kaikki menee hyvin..
Kommentit (217)
Tervetuloa näppis84! :)
lisäsin sut ja Saalin tonne ryhmään!
Manita, kiitos kun kerroit oman kokemuksesi! Tosi kurjaa, että jouduit kokemaan keskenmenon. Mä kävin tosiaan ultrassa viime viikolla just kipujen takia, ja ainakin siellä näytti kaikki olevan kunnossa. Toki niin varhaisessa vaiheessa (silloin rv 5+0) on mahdoton sanoa varmaksi mitään, mutta ainakaan lääkäri ei osannut epäillä ongelmiakaan. Menen uudestaan vielä ensi maanantaina, silloin ehkä näkyy paremmin jotain. Jännittää tietysti nähdä, mikä tilanne on...
Nuo vatsakivut on tosi hankala juttu tulkita, koska lääkärin mukaan kyse saattaa hyvinkin olla ihan normaaleista kohdun kasvuun liittyvistä kivuista. Jotenkin tuntuisi, että jos olisivat olleet oire keskenmenosta, niin ehkä ne olisivat sitten loppuneet siihen, mutta niitä jatkui koko viime viikon noin joka toinen yö. Nyt ovat huomattavasti vähenemään päin, viime öinä ei ole enää ollut mitään kipukohtauksia. Mutta tällaista epävarmuudessa elämistä tämä on, koskaan ei voi tietää.
Heippa.
Minä ilmoittaudun myös tänne keskusteluun. Aprillipäivänä tein testin ja positiivinenhan siitä tuli *ihanaaaaa!!!!!*. Ei vaan tuleva isi meinannut uskoa korviaan :D Laskettuaika on 5.12. Ja voi voi,että häntä odotellaan <3 Mulle on esikoinen, mutta miehellä aikaisemmasta suhteesta kesällä 4-vuotiatta täyttävä poika.
Onko facebookissa olemassa se suljettu ryhmä jo?
[quote author="Liulia" time="09.04.2014 klo 12:15"]
[/quote]
Laitoin jo tonne suljetulle puolellekin viestiä että mä voin fb:hen tehdä meille salaisen ryhmän nimellä <3 Joulukuun nyytit 2014 <3, jota ei kukaan muu löydä ku me jotka ollaan siihen liitytty. Jos sen ryhmän haluaa,niin pitäis mulle vaik sähköpostiin laittaa oma nimi mitä käyttää fb.ssä ja vaikka paikkakunta tai jotain tietoa millä osaan oikean henkilön yhdistää ryhmään(jos on monta samannimistä).
Mun s.postiosoitteen vois käydä katsomassa tuolta suljetusta ryhmästä ku en tiedä kannatteeko sitä tähän laittaa mistä sen näkee ihan kuka vaan.Voin ryhmän perustaa sitten kun saan ensimmäisen nimen jonka voin liittää siihen, sit lisään kokoajan halukkaita mukaan....
[quote author="näppis84" time="09.04.2014 klo 14:51"]
[quote author="Liulia" time="09.04.2014 klo 12:15"]
[/quote]
Mikä suljettu ryhmä täällä?
Laitoin jo tonne suljetulle puolellekin viestiä että mä voin fb:hen tehdä meille salaisen ryhmän nimellä <3 Joulukuun nyytit 2014 <3, jota ei kukaan muu löydä ku me jotka ollaan siihen liitytty. Jos sen ryhmän haluaa,niin pitäis mulle vaik sähköpostiin laittaa oma nimi mitä käyttää fb.ssä ja vaikka paikkakunta tai jotain tietoa millä osaan oikean henkilön yhdistää ryhmään(jos on monta samannimistä).
Mun s.postiosoitteen vois käydä katsomassa tuolta suljetusta ryhmästä ku en tiedä kannatteeko sitä tähän laittaa mistä sen näkee ihan kuka vaan.Voin ryhmän perustaa sitten kun saan ensimmäisen nimen jonka voin liittää siihen, sit lisään kokoajan halukkaita mukaan....
[/quote]
Toimiiko kaikilla muilla nämä vauva-sivut hyvin? Mulla on koko päivän tullut tuolla ryhmän puolella, että teemme huoltotöitä. En pääse lukeen mitään tekstejä sieltä. Ns tämä puoli kuites toimii. Mitä ihmettä!?
Liitympä minäkin varovasti joukkoon. Eilen plussattu.
Ikää itsellä parin viikon päästä 31 ja miehellä 27. Minulle toinen lapsi, miehelle ensimmäinen. Toisesta yrityskierrosta tärppäs, mikä oli kyllä pieni yllätys kun olin varautunut yrittämään kauemminkin.
Ei vielä oikeestaan minkäänlaisia oireita. Mahaa juilii välillä ja tissit on arat. Toivon vaan ettei rintakipu tule yhtä pahaksi kuin viime raskaudessa koska se oli aika ikävää silloin. Varovaisen onnellisin mielin tässä nyt katsellaan miten käy.
Mä olen parhaimmille ystäville kertonut ja äitilleni. Muille kerrotaan sitten varmaan myöhemmin. Mulla onkin kaksi parasta ystävää plussannut tässä kuukauden sisään joten yhdessä saadaan sitten ootella. :)
Nioliina: tervetuloa ja onneksi olkoon! :)
Joillakin tärppää aika nopeasti. Meillä myös toisesta kierrosta. Tarrasukkia nyt kovasti matkaan, että pysyy kyydissä loppuun asti!
heips! mä en pääse liittymään tuohon ryhmään? osaako joku mua auttaa miksi en löydä sitä=)
Hei Leppäkerttu! siis menet tuonne ryhmät osioon ja siellä on tuo joulukuisten ryhmä. Siinä sivussa lukee, että "liity" painat sitä ja mä voin sitten hyväksyä sut sinne :) mulla on nyt ainakin kaksi päivää ollu niin, etten pääse lukemaan mitään ryhmän keskusteluja huoltotoimien vuoksi, niin voiskohan johtua sulla samasta?
Täällä ois uus masukki mukaan keskusteluun. 4 lapsi tulossa ja ikää löytyy syksyllä 25v La ois 20.12 näillä näkymin. Suljettuin ryhmään pistän anomusta ihan kohta ja face ryhmä kiinnostaa todellakin kun siellä yleensä paljon pyörin kun kännykällä on niin helppoo.
Hei, liittyisin minäkin teidän joukkoon. Tänä aamuna plussattu ja kovin on epäuskoinen ja varovaisen onnellinen olo.
Minulla on ikää 31 vuotta ja miehelläni 28. Ensimmäistä lasta molemmat odottelemme ja toivomme. Siinäkin suhteessa on epäuskoinen olo, että mitään ihmeempiä raskausoireita ei ole ollut. Mitä nyt rinnat arat (mutta niin ne on aina ollu loppukierrosta). Ei tätä kaikkea ole vielä pystynyt pieni ihmisen mieli ymmärtämään.
Pistin pyyntöä ryhmään ja ootteLen että joku hyväksyisi. Olen oikeen aktiivinen kirjottaja ja tykkylään mukavista aktiivisista ryhmistä ja face ryhmät on aivan huippuja.
Tervetuloa uusille ja onnittelut! :) lisäilin teidät myös tuonne suljetulle puolelle!
Heippa. Täällä olisi myös yksi onnellinen uusi jäsen ryhmään. Toista pikkuista odotellaan ja la olisi 19.12. Laitan pyyntöä suljetulle puolelle, kunhan onnistun sinne ensin pääsemään (kone heittää mut aina jonnekin toiselle sivulle) :D
Heissan! Täällä ilmoittautuu uusi odottaja :) tänään aamusta plussattu (kp 32) ja olo on kuin puulla päähän lyöty. Osasinkin aavistaa mm. rintojen arkuudesta jotain, joka sitten vahvistui testin myötä <3 ensimmäistä odotellaan siis saapuvaksi. Itse olen 26v.Laitoin tuonne suljettuun ryhmään pyynnön :)
Terve kaikille!
Täällä yksi uusi odottaja myös ilmoittautuu :) Ikää mulla 32v ja miehellä 26v., ensimmäistä odotellaan. Rv 7+1. Eka neuvola varattu 6.5. Kaikki on uutta ja ihmeellistä :) En vieläkään oikein ole sisäistänyt tätä kaikkea, mutta se on ilmeisesti ihan normaalia ;) Haluaisin myös liittyä fb ryhmään.
Tervetuloa kaikille uusille ja onnea plussista :)
Muutaman päivän hiljaiselo tässä, olin reissussa.
Nähdään suljetussa, laitoin juuri oman hakemuksen "vetämään".
Siellä varmaan uudet esittelyt, mä olen ainakin sekaisin jo että kuka on kuka.. ;-)
t.Saali rv. 6 + jotain