Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Joulunyytit 2014 <3

24.03.2014 |

Aloittelen tän ketjun.. toivottavasti ei yksin kauan tarvi olla :)  La on 1.12.14 eli just plussasin <3  Kolmas lapsi tulossa, toivotaan että kaikki menee hyvin..

Kommentit (217)

81/217 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvi tuorejuustoa välttää :) Creme bonjourit ja violat on pastöroidusta maidosta valmistettu et niitä saa ihan huoletta vetää. Ainoastaan sellaset tuotteet, mitä ei ole pastöroitu, ei saa syödä. Sellasia juustoja ei taida hirveästi edes kaupoista saada, korjatkaa jos olen väärässä. Raakaa kalaa ei saa syödä eikä suositella mitään muutakaan kypsentämätöntä lihaa. Kofeiinipitoisia juomia ei paljon, haukea ei, maksaruokia ei (tai jotain maksamakkaraa saa vähän syödä). Tällaisia minä muistan. Raa'at vihannekset pitää kuoria ja pestä. Ja pakastevihannekset kuumentaa..

Neda: Itse olen huijannut laittamalla tavallisiin ciideripulloihin alkoholitonta ciideriä tai vettä. Viimeksi minulla oli koko illan kädessäni tuoppi, jota kävin sitten omasta laukusta täyttelemässä alkoholittomalla ciiderillä, kun kukaan ei huomannut. On mennyt ihan täysillä läpi! Yksi kaveri otti lasiinsa aina samaa juomaa kuin muutkin ja laittoi "juodessaan" aina kielen eteen. Kävi sitten aina välillä juomaa kaatamassa lavuaariin.. Sekin meni täydestä!

82/217 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heip! Täällä tänään plussannut liittyisi myös mukaan!

Meillä esikoinen tulossa ja hedelmöityshoidon tulos, ensimmäisestä ICSI:stä tärppäs, oon niin onnellinen! Oon päättänyt että murehtiminen ei auta mitään enkä asialle mitään voi jos kesken menee niin pitää yrittää nauttia : )

Meillä varhaisultra 17.4 sillon olis 7+3 plakkarissa.

Ihanaa kun täällä jo paljon porukkaa jutustelemassa : ) Ootteko mistäpäin suomea? Ite asun Espoossa niin olis kiva saada vaunulenkkiseuraa! Joo,tiedän oon vähän aikaani edellä : )

Vohveliini+Murunen 4+2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
83/217 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäys edelliseen, suljettu ryhmä olis kiva! Yritin luoda sellasen mut en onnistunu

:(

84/217 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka kaikille :) Mukaan liittyis eilen esikoisen plussanut 21-vuotias neiti Oulusta, la 3.-5.12.  Vieläkään ei oikein meinaa uskoo todeks että tässä raskaana oon. Varasin tänään heti neuvolan, 30.4. sain ajan. Oon varhaisultraa miettiny mutta en oo viel päättäny et haluunko mennä, onko teillä millasia kokemuksia?  Pakko oli tulla tänne "puhumaan", ei oo oikein ketään kelle vois vielä puhua. Molemmille vanhemmille laitettiin tänään postin mukana kirje, jossa on tutti ja kortti " nähdään joulukuussa" eikä mitään allekirjoituksia :D omat vanhemmat on ainakin oottanut lapsenlapsia jo pitkän aikaa. Täytyy vaan toivoo et pikkunen  pysyy matkassa loppuun asti. Tekis mieli kuuluttaa koko maailmalle tästä ilouutisesta.

Vähän taustaa: ollaan miehen kanssa molemmat vakitöissä, miehellä edellisestä suhteesta reilu 4-vuotias tyttö. Mies 25v, ite siis sen 21. Puolisen vuotta kerettiin yrittää ennen plussaa.

Onnea kaikille muillekin plussanneille, tarrasukkia matkaan kaikille :)

Tanja92 rv4+5- 5

85/217 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kiinnostais enemmän se fb-ryhmä. Tulee siellä oltua enemmän kun muualla. :)

Paitsi sitten en tietenkään voi siihen liittyä jos kaverit näkee, että oon jossain odotusryhmässä. Eli saako sen jotenkin niin ettei kaverit sitä nää? :)

86/217 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa :)

Miäkin ilmoittautuisin mukaan :) Olen 26v ja mieheni 25 ja esikoista odotellaan :) Tänään plussasin ja on kyllä ihan epätodellinen olo, kun ollaan kuitenkin yli vuosi lasta yritetty ja toivottu niiiin kovasti, että ei meinata millään uskoa että saadaan joululahjaksi oma pieni ihme. 

Töissä olen ja elokuussa olisi tarkoitus aloittaa koulukin työn ohessa, tiedä sitten miten se tulee nyt onnistumaan. Neuvolaan en vielä ole soittanut, ehkä huomenna sitten. 

Mies on aivan innoissaan ja hokee vain kuinka hänestä vihdoin tulee iskä :D

Mulla maha kipeä ja turvonnut ja rinnat arat. Ei vielä oikein muita raskausoireita, paitsi että väsyttää ihan hurjasti. Nyt rv 4+5

87/217 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka!

Täällä yksi jo viime torstaina plussannut ilmoittautuu myös mukaan :) Olen 23-vuotias opiskelija, mieheni on 25-vuotias ja valmistui juuri. Esikoista odotellaan! Varhaisultra mulla on 22.4 ja ensimmäinen neuvolakäynti 30.4.

Kova huoli on kokoajan, sillä mulla ei oikein vielä ole mitään oireita pieniä alavatsan nippailuja lukuunottamatta. La 5-7.12

88/217 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa uusille ja onnittelut :)

Tänään illalla olisi lähtö kaverin luokse viettään vkloppua ja jotenkin harmittaa, että joutuu jo paljastaan hällekin, että raskaana ollaan! Kaikista eniten ärsyttää selittely, että olen vasta tosi alussa ja mitä vaan voi sattua. Olen siis yksin lähdössä. Lapsukaiset jäävät kotiin isän kanssa :D 

Onko kellekkään muulle sattunut, että sitten kun et ole raskaana ei kukaan pyydä sua mihinkään, eikä ole juhlia ei sitten mitään, mutta kappas! heti kun oot raskaana, niin yhtäkkiä kaikki lähettelee kutsuja juhliin, tai pyytää ryyppään :D rasittavaa! 

Oireista: eilen alkoi hetkellinen mahan vääntö. Ihan kuin olisi menkat alkamassa ja hetken ajattelinkin, että nyt menee kesken ja se vuoto tulee. Oli niin ihmeellinen olo, mutta se meni kuites ohi. Onneksi! Väsymys yhä edelleen jatkuu ja lenkkeilystä huolimatta kilo tullut jo painoa lisää! Mitä ihmettä..pitää vissiin alkaa rajoittamaan tuota herkku-puolta :D

Pöntsykkä rv 5+2

89/217 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja nyt on suljettu ryhmä perustettu! En ole ihan varma kuinka tuo toimii, mutta multa tarvii kait jonkin hyväksynnän, että pääsee sinne ryhmään, niin katsotaan miten tämä lähtee toimiin! :D 

Se on siis tuolla ryhmissä nimellä joulukuun nyytit <3 kaikki sinne!

90/217 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva Pöntiäinen että sait luotua ryhmän!! Kävin pyynnön laittamassa : )

Noi kutsut on pahoja, tällä hetkellä mulla onneks ei oo tiedossa suurempia juhlia paitsi vappu, sillon sukulaisten kanssa brunssimeinikiä ja kuoharia mutta sen saa vielä kaadettua välillä vaikka pusikkoon! Me ei meinata kertoo tästä ennen kun sit ku eka kolmannes takana, tosiaan ei oo helposti tullu tämä vauva niin jotenkin haluaa olla varmemmilla vesillä. Mun sisko ja pari kaverii ties hedelmöityshoidosta mutta vanhemmat ei, meinataan varmaan asiasta kertoa sitten jossain vaiheessa!

Vierailija
91/217 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon uusia liittynyt, onnea kaikille!

Liityin nyt kutsun suljettuun ryhmään, mutta fb-ryhmä kiinnostaisi myös, kun sitä olisi helpompi seurata. Ja salaisena ryhmänä sitä ei käsittääkseni muut näe.

Vohveliini: Olen Helsingistä, Espoon rajan tuntumasta, joten vaunulenkkeily voisi onnistua :) Ja itse oon ihan samanlainen, aina innostun suunnittelemaan kaikkea jo valmiiksi. Meillä odotetaan myös esikoista.

Oireet tuntuvat osin laantuneen, mutta nyt on hieman pahaa oloa ilmassa, ei onneksi kuitenkaan pahasti vielä.

Andi 5+4

92/217 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä, mulle aiemmissa raskauksissa sanottiin, ettei tuorejuustoa suositella? Mut en kyllä nyt löytänyt sitä kiellettyjen listalta. No parempi vain! :) Mitkään kalat ei oo mulle ongelma, kun niitä en normaalistikaan syö koskaan. Eipä kiellettyjen listalla taida muutenkaan olla mitään erikoisempaa.. :p

Tekeekö joku sen FB-ryhmän? Mä en oo koskaan tehnyt.. En oikeen tiiä kirjottasko tähän vai tohon salaiseen ryhmään, kun siellä ei porukkaa vielä paljoo näkyny? :DD

93/217 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neda: pikkuhiljaa alkaa ihmiset löytämään tiensä sinne ;) 

Se fb-ryhmä olisi myös tosi kiva! Varsinkin jos se ei näy kellekään muulle :D

94/217 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ajattelin tulla nyt viellä täälläkin kysymään, että ootteko mitä mieltä? Tänäaamuna tein testin, ja tämmöistä näytti. reilu 8kk on yritetty ja tämä oli ensimmäinen kierto jossa ajattelin että no antaa olla. kp 29 tein ja oli nega, nyt on kp 35. Ajattelin vielä ylihuomenna aamulla testata (tai huomenna kun tossa paketissa on 2kpl testejä) että olisko yhtään vahvempi viiva.

Miiisu kp 35/??

95/217 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei äsken liittänyt mun tekstiä, tässä siis ! --->

http://aijaa.com/X0plqG

96/217 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin laitoin pyynnön liittyä suljettuun ryhmään, kirjoittelen sinne mieluummin. LA luultavasti joulukuun alussa (tai marraskuun lopussa) jos sinne asti päästään. 

97/217 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miisu, kyllähän siinä himmeä viiva näkyy. Kokeile tosiaan testata kahden päivän päästä uudestaan. Kyllä sitten pitäisi jo näkyä! FB-ryhmä ois kiva. Voisin kokeilla, jos saisin tehtyä, vai onko joku muu jo tekemässä?

98/217 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katoin tosiaan tuota salaisen fb-ryhmän perustamista. Ryhmän näkee vain jäsenet ja vain jäsen voi kutsua sinne jonkun jäseneksi. Elikkäs jos sellaisen teen, ne, jotka haluavat mukaan, pitäisi sitten ilmoittaa nimensä minulle. Ja ehkä kertoa mistä paikkakunnalta on tai kuvailla omaa profiilikuvaansa, etten kutsu vahingossa mukaan jotain, jolla on sama nimi. Pitäisikö nimet laittaa tonne meidän suljettuun ryhmään? Tai toinen vaihtoehto on, että laitan sinne s-postiosoitteeni, johon voi tietonsa laittaa.

99/217 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä yritin liittyä tonne suljettuun ryhmään, mutta ainakaan vielä ei ilmeisesti oo tullut hyväksyntää, tai sitten tää foorumi jumittaa mun osalta jotenkin. Just äsken kävin kattomassa, ja tää ilmoittaa jotakin sentyyppistä, että odottaa vielä ylläpitäjän hyväksyntää. :)

100/217 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huilu juu katotaan tuolla ryhmässä sit sen fbryhmän teko :-)  ja tosiaanki omat kaverit ei näe sitä ryhmää :-) vaan me vain!