Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Järkyttävä tinder-kokemus, varokaa hyvät ihmiset!

Vierailija
21.11.2020 |

Olin jutellut tinderissä jo jonkin aikaa todella mukavalta vaikuttavan miehen kanssa. Miehen profiilikuvista välittyi kiva tunnelma ja miehen profiiliteksti oli oikein asiallinen ja houkutteleva, mies vaikutti siis kaikinpuolin fiksulta ja asialliselta tyypiltä. Mies oli kirjoitellessa myös todella mukava ja huomaavainen. Vaikutti lähes poikkeuksellisen ihanalta tapaukselta viestittelyn perusteella, profiilissa oli paljon korulauseita hänen luonteestaan ja ominaisuuksistaan.

Suunnittelimme tapaamista, ja mies halusi sitten että soitamme vielä toisillemme ennen tapaamista, jotta saa paremman käsityksen toisesta. Suostuin sitten tähän pitkin hampain lopulta; toisaalta tiesin, että numeroa ei kannattaisi vielä antaa. Toisaalta olimme jutelleet jo jonkin aikaa ja mitään "red flageja" ei ollut ilmaantunut, mies oli, kuten sanoin, vaikuttanut täysin asialliselta ja mukavalta hepulta. Mikään ei voisi mennä vikaan!

Mies sitten soitti minulle. Aistin heti, että jokin oli vialla. Miehen ääni ja puhetapa ei täsmännyt yhtään siihen, minkälainen hän oli kuvissa tai millainen tunnelma hänen kirjoituksistaan välittyi. Puhelun tunnelma oli heti ahdistava ja painostava. Mies alkoi vittuilevaan tyyliin tivailla outoja asioita; viitaten mm siihen, että minä saan varmaan naisena satoja mätsejä niin ei paljon tarvitse miehille soitella ennen tapaamista. Tiedätte, sen kyllä aistii ja kuulee kun tunnelma on sellainen aggressiivinen, painostava ja tyyli syyllistävä. Mies oli juuri tällainen. Lisäksi hän oli se joka halusi ehdottomasti soittaa, ja oli kuitenkin puhelun alussa itse tervehtimisen jälkeen hiirenhiljaa eikä edes yrittänyt "välttää kiusallisuutta". Puhelun edetessä alkoi tosiaan kysellä sitten erikoisia kysymyksiä töksähtävään ja syyttävään tyyliin.

Lopetin puhelun sanottuani että puhelu ei oikein suju odotusteni mukaan ja taidamme olla liian erilaisia. Mies löi luurin korvaan, ja tämän jälkeen alkoi haukkuminen tinderissä. Hän sanoi, että näytän "x, y, z (tähän haukkumasanoja), aivan kuten kuvissakin".

Varokaa, siskot! Tuo tapaus oli aivan omaa luokkaansa, ristiriita kirjoittelun ja todellisuuden välillä oli ennennäkemätön. Hänellä oli profiilissa ties mitä korulauseita luonteestaan, mikä näin jälkikäteen tuntuu jopa puistattavalta. Työskentelen ammatissa, jossa soittelen asiakkaille hankalista aiheista ja tunteet usein kuumenevat puhelussa, eli olen aika "tottunut" ties mihin räyhääjiin. Tuosta tinder-miehestä tuli harvinaisen creepyt vibat, puhelun ahdistavuus -asteikolla menee ihan kärkikymmenikköön. Se kertonee jotain. Plus creepyn tuosta tekee se että ristiriita kirjoittelun ja puhelun välillä oli ihan järjetön.

Täällä oli vähän aikaa sitten keskustelu, jossa aloittaja kyseli menisikö hän ensitreffeille nettideittimiehen mökille. Sydäntä ihan puristaa, jos ajattelen että tuossa tapauksessa se mies olisikin paljastanut samanlaiseksi kuin tämä.

Kyseinen mies pk-seudulla ja etunimi alkaa P. Terkut vaan jos se hullu mies on täällä :D

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä koin aikoinaan hieman samantapaisen kohtalon.

Nainen vaikutti mukavalta nettikeskustelun perusteella ja kertoi ihastuneensa seuranhakuilmoitukseeni, vaikka kerroin muun ohessa pituuteni (olen lyhyt), heikon koulutukseni ym, mielestäni asiaankuuluvaa ennakkotietoa.

Soitimme toisillemme ja nainen alkoi suoranaisesti vtuilla pituudestani, jonka otin aluksi huumorilla, mutta kun hän alkoi epäilemään älynlahjojani ja kehui omaa koutustaan, aloin antamaan samalla mitalla takaisin ja kerroin ettei sen koulutuksen saamiseen tarvittaisi kuin istumisesta levennyt perse ja ulkoluvun osaamista ja kysyin missä mitoissa lyyli mahtoi olla, mistä tämä todennäköisesti jostain epävarmuudesta kärsivä mielenterveystapaus kilahti lopullisesti ja aloi raivomaan että olen antanut itsestäni aivan vääränlaisen kuvan nettiprofiilissani jne. jne.

Kuuntelin aikani, laskin luurin pöydälle ja lähdin tekemään sapuskaa.

Tiedä sitten kuinka kauan hän jaksoi puhelimeen angstata.

Vierailija
42/50 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Swoman kirjoitti:

Korulauseita profiilissa, ihana. Tuohan on yhtä pelkkää red flagia, yksikään kunnon mies ei laittele jotain korulauseita. 

Joku kaveri (nainen) tuunannu ressukan profiilin. Tätä en kyllä ymmärrä, että joku tekee toisen puolesta sen profiilin. Jos menisin Tinderiin, tekisin itse profiilin. Olipa lopputulos sitten miten juntti tahansa. Miksi valehdella olevansa jotain muuta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Swoman kirjoitti:

Korulauseita profiilissa, ihana. Tuohan on yhtä pelkkää red flagia, yksikään kunnon mies ei laittele jotain korulauseita. 

Joku kaveri (nainen) tuunannu ressukan profiilin. Tätä en kyllä ymmärrä, että joku tekee toisen puolesta sen profiilin. Jos menisin Tinderiin, tekisin itse profiilin. Olipa lopputulos sitten miten juntti tahansa. Miksi valehdella olevansa jotain muuta?

Koska tarkoitus ei ole päästä treffeille vaan tarkoitus on päästä purkamaan naisvihaansa pahaa-aavistamattomaan kohteeseen.

Vierailija
44/50 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tindermiehistä ei löydy kunnollisia. Antavat aivan feikin kuvan aluksi ja sitten se käänteinen persoona paljastuu.Aivan hulluja ovat.

45/50 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä mistä noita hulluja oikein löydätte? Itse olen tavannut kymmeniä tinder-miehiä, osan jopa jomman kumman kotona eikä kohdalle ole sattunut yhtään hullua tai kamalaa. Yksi veti pienehköt herneet nenäänsä pakeista, ainoa joka oli kuvaillut olevansa herrasmies :D

Mun suurimmat red flagit:

- herrasmiehet

- "tällaisia on harvoin vapaana"

- prinsessaa etsivät

Mutta panit kuitenkin kaikkien kanssa? Ettei mene treffit ihan hukkaan.

Vierailija
46/50 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Swoman kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä mistä noita hulluja oikein löydätte? Itse olen tavannut kymmeniä tinder-miehiä, osan jopa jomman kumman kotona eikä kohdalle ole sattunut yhtään hullua tai kamalaa. Yksi veti pienehköt herneet nenäänsä pakeista, ainoa joka oli kuvaillut olevansa herrasmies :D

Mun suurimmat red flagit:

- herrasmiehet

- "tällaisia on harvoin vapaana"

- prinsessaa etsivät

Mutta panit kuitenkin kaikkien kanssa? Ettei mene treffit ihan hukkaan.

Vain neljän kanssa.

Vierailija
47/50 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sama mies tullut vastaan jollekin?

Vierailija
48/50 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskomattomia foliohattupellejä palsta täynnä. Lukkoon, ilmiannettu.

Vierailija
49/50 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa. Itse tavannut kymmeniä miehiä Tinderistä eikä yhtään huonoa/''creepyä'' kokemusta.

Vierailija
50/50 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha avaus ja mahdollisesti keksitty, mutta hyvä hetki muistuttaa naisia:

- jos toinen asettaa vaatimuksia tai ehtoja > poistoon

- jos kuitenkin haluat jutella hänen kanssaan > SINÄ soitat ja piilotat numerosi, älä koskaan anna numeroasi ihmiselle, jota et ole tavannut

- videopuhelun voi soittaa keksitystä gmail-osoitteesta, jota ei käytä mihinkään muuhun. Jos asutte lähekkäin, niin siinä on riskinsä, koska toinen osapuoli näkee, miltä näytät. Toisaalta hän on nähnyt kuviasi joka tapauksessa

Ap:n kannaltahan puhelu oli hyvä juttu, koska hän väisti luodin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yksi